Afkicken van tramadol en oxycodon

tassie@2000

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal

Ik ben vrouw van 43(al ben ik dit laatste jaar 10 jaar ouder geworden voor mijn gevoel)
Begin januari ziek thuis komen te zitten met een flinke burnout en depressie.
Geen medicijnen voor gebruikt ja diazepam en temazepam voor het slapen.
Later kreeg ik een anale fissuur waar ik echt doodging van de pijn. Kreeg daarvoor tramadol en oxycodon nu eindelijk geopereerd en wilde stoppen met de tramadol en oxycodon.
Dus ben ik in 1x gestopt nou 2 dagen later beroerd hartkloppingen hoofdpijn onrustig zenuwachtig slaap niet meer. Iemand een idee hoelang de afkickverschijnselen kunnen duren

Meis

Newbie
Had je niet beter kunnen afbouwen…. 😬 Ik heb geen idee, geen ervaring mee…. Klinkt wel heftig dat zoiets dat met je doet wanneer je acuut stopt. Ik heb er wel eens een docu over gezien dat het zo lastig is om mee te stoppen. Snap wel waarom als je dit soort afkick verschijnselen ervan krijgt.

De Zandman

DF-koning
Heeft is niet te zeggen hoelang de afkick verschijnselen gaan duren, dit omdat ieder lichaam anders is en anders reageert op medicatie.
Ik zou toch een langzame afbouw adviseren maar ik ben geen arts.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heeft is niet te zeggen hoelang de afkick verschijnselen gaan duren, dit omdat ieder lichaam anders is en anders reageert op medicatie.
Ik zou toch een langzame afbouw adviseren maar ik ben geen arts.
Dit dus , neem zelf oxycodon al jaaren nu met 1x een korte tijd zonder wat met goede begeleiding ging via Jellinek of nu Forsa heet als ik het goed heb.

Dit kan namelijk erg lang duren of kort maar klinkt alsof je het niet slechts een weekje of 2 gebruikte ;hoelang en op welke dosering gebruikte je?

Bovenaan