Afkicken Oxycodon met Kratom/Diazepam

Lay-Z

Newbie
Hi all,
Allereerst heb ik alle verhalen en ervaringen gelezen m.b.t. afkicken etc. Ik vind het knap hoe mensen cold turkey kunnen stoppen. Ik zit er dus mee. Ik heb een oxycodon verslaving waar ik ongeveer 40mg per dag inneem. Meestal voor het slapen gaan 10 mg en overdag verdeeld over de dag 30 mg. Ik heb 10 mg langwerkend en 5 mg kortwerkend. Ik word alleen best ziek hiervan. Ik heb gemerkt dat ik niets meer kan en zelfs geheugenproblemen heb gekregen. Ik wil dus zelf gaan afbouwen. Inmiddels veel gelezen over kratom. Ik heb de poeder geprobeerd ongeveer 3 gram, alleen voelde ik mij niet verdoofd of licht euforisch. Wel een warm dekentje. Ik wil dus om af te kicken ongeveer iets meer verdovend gevoel krijgen omdat ik anders weer neig naar de Oxy. Ik gebruikte de Kratom op een lege maag en ik was 24 uur Oxy vrij (met heeeel wat moeite). Daarnaast diazepam gekregen om de heftigste verschijnselen tegen te gaan en voor het slapen. Kratom, gebruik ik de Red Maeng Da en Red Boleo. Ik heb capsules nu ipv poeder. Zou ik de dosering van kratom moeten verhogen voor het verdovende gevoel? Of moet ik voor groen of wit gaan? Na het lezen leek de rode het meest vergelijkbare met de Oxy namelijk.

Ik nam de Oxy in wegens RSI (spierziekte) in mijn armen om te kunnen slapen. Ben er nu wel klaar mee als een levenloos persoon te leven :(

billnye

Belezen gebruiker
Hi all,
Allereerst heb ik alle verhalen en ervaringen gelezen m.b.t. afkicken etc. Ik vind het knap hoe mensen cold turkey kunnen stoppen. Ik zit er dus mee. Ik heb een oxycodon verslaving waar ik ongeveer 40mg per dag inneem. Meestal voor het slapen gaan 10 mg en overdag verdeeld over de dag 30 mg. Ik heb 10 mg langwerkend en 5 mg kortwerkend. Ik word alleen best ziek hiervan. Ik heb gemerkt dat ik niets meer kan en zelfs geheugenproblemen heb gekregen. Ik wil dus zelf gaan afbouwen. Inmiddels veel gelezen over kratom. Ik heb de poeder geprobeerd ongeveer 3 gram, alleen voelde ik mij niet verdoofd of licht euforisch. Wel een warm dekentje. Ik wil dus om af te kicken ongeveer iets meer verdovend gevoel krijgen omdat ik anders weer neig naar de Oxy. Ik gebruikte de Kratom op een lege maag en ik was 24 uur Oxy vrij (met heeeel wat moeite). Daarnaast diazepam gekregen om de heftigste verschijnselen tegen te gaan en voor het slapen. Kratom, gebruik ik de Red Maeng Da en Red Boleo. Ik heb capsules nu ipv poeder. Zou ik de dosering van kratom moeten verhogen voor het verdovende gevoel? Of moet ik voor groen of wit gaan? Na het lezen leek de rode het meest vergelijkbare met de Oxy namelijk.

Ik nam de Oxy in wegens RSI (spierziekte) in mijn armen om te kunnen slapen. Ben er nu wel klaar mee als een levenloos persoon te leven :(
ik ben zelf ook met de hulp van kratom gestopt met oxy ik slikte ongeveer het zelfde als jij ik nam 3x per dag 5 gram kratom en dat ontnam zo wat alle afkick verschijnselen de rode kratom komt het meest in de buurt van opium en helpt het meest voor pijn kijk wel uit met kratom dat het niet de oxy vervangt en dat je er verslaafd aan raakt

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Normaal zou kratom (naar mijn ervaring) in één keer effect moeten hebben. Als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt word het effect juist minder sterk.

Maar ik denk dat je door je oxy gebruik minder effect ervaart . Ook al werkt het niet zoals je wilt, misschien heb je wel minder last van afkickverschijnselen van de oxycodon?

Oxycodon is namelijk een stuk sterker, dus het zal niet dat effect evenaren, maar wellicht wel de afkick makkelijker maken

Gambolitasjuh

Bewuste gebruiker
Ik moet trouwens zeggen dat ik vaak verschil merk qua kwaliteit per vendor en badge. Dus misschien heb je een slechte badge, maar ik denk dat het eerder ligt aan de resistentie van je oxycodon verslaving, en misschien vergelijk je het er teveel mee. Het is geen oxycodon, maar wel een goed hulpmiddel om te stoppen. Ik neem zelf altijd green Malay, dat is een redelijk sterke strain en voor mij het meest vergelijkbaar met oxycodon van de strains die ik heb geprobeerd. Maar rood zou ook goed moeten zijn. Wit zou ik niet aanraden.

Laatst bewerkt:

tassie@2000

Experimenterende gebruiker
Ik ben aan het afkicken van tramadol en oxycodon. Oxycodon kort gebruikt maar de tramadol echt maandelijks 3x p.d 50 mg.

Cold Turkey gestopt maar omdat mij niet is verteld dit af te bouwen nou voel me echt vreselijk
Vandaag dag 3 hartkloppingen hartslag van 146 grieperig hoofdpijn heel mijn lijf doet zeer.

Wat een ellende zeg weet iemand Hoelang het duurd voordat ik me weer meer mens ga voelen en slapen doe ik ook niet

billnye

Belezen gebruiker
Ik ben aan het afkicken van tramadol en oxycodon. Oxycodon kort gebruikt maar de tramadol echt maandelijks 3x p.d 50 mg.

Cold Turkey gestopt maar omdat mij niet is verteld dit af te bouwen nou voel me echt vreselijk
Vandaag dag 3 hartkloppingen hartslag van 146 grieperig hoofdpijn heel mijn lijf doet zeer.

Wat een ellende zeg weet iemand Hoelang het duurd voordat ik me weer meer mens ga voelen en slapen doe ik ook niet
heb je er nogsteeds last van of niet want cold turkey ben je wel echt een week tot 10 dagen goed beroert

tassie@2000

Experimenterende gebruiker
Ja nog steeds erg ziek.
Moet gapen en dat lukt niet
Ook zo koud de hele dag en zoooo moe maar niet kunnen slapen .
Nu 10 dagen na laatste inname

Lay-Z

Newbie
Ik moet trouwens zeggen dat ik vaak verschil merk qua kwaliteit per vendor en badge. Dus misschien heb je een slechte badge, maar ik denk dat het eerder ligt aan de resistentie van je oxycodon verslaving, en misschien vergelijk je het er teveel mee. Het is geen oxycodon, maar wel een goed hulpmiddel om te stoppen. Ik neem zelf altijd green Malay, dat is een redelijk sterke strain en voor mij het meest vergelijkbaar met oxycodon van de strains die ik heb geprobeerd. Maar rood zou ook goed moeten zijn. Wit zou ik niet aanraden.
Ik kreeg helaas heftige hartkloppingen van kratom. De rest van de afkickverschijnselen merkte ik idd niet. Alleen die hartkloppingen zijn echt heftig. Misschien is de rode dan toch teveel denk? Ik heb ook green malay gekregen. Ik zal die maar eens uitproberen. Ja, misschien ga ik er nog teveel vanuit dat ik exact hetzelfde voel. Ik blijf maar door experimenteren tot ik ervanaf ben. Dit is echt niks zo.

Lay-Z

Newbie
ik ben zelf ook met de hulp van kratom gestopt met oxy ik slikte ongeveer het zelfde als jij ik nam 3x per dag 5 gram kratom en dat ontnam zo wat alle afkick verschijnselen de rode kratom komt het meest in de buurt van opium en helpt het meest voor pijn kijk wel uit met kratom dat het niet de oxy vervangt en dat je er verslaafd aan raakt
Ja ik vind kratom tot nu toe echt niks. Het maakt wel de verschijnselen minder. Alleen krijg er ook extreme hartkloppingen van. Als die bijwerking wegviel had ik denk ik sneller kunnen stoppen met de oxy. De pijnen heb ik gelukkig niet meer dus t is puur de verslaving aan het gevoel van (licht euforisch) of slaperig om te slapen..

mrorange

Bewuste gebruiker
Ik heb een benzo verslaving. Ik slikte 150 mg diazepam per dag, 1,5 jaar lang. (15 tabletten van 10 mg) Ik heb me op laten nemen in een kliniek, daar werd direct 2/3 geschrapt en ik ben echt door een hel gegaan. De afkick valt onder hetzelfde kopje als morfine/heroine. Gelukkig wel korter. Maar 7 dagen liggen halicuneren, versteend als een zombie in mijn eigen lichaam, overgeven, niet meer kunnen eten, niet geslapen.... verschrikkelijk, ik wilde wel onder de stenen kruipen van de ellende. Gelukkig duurt de afkick wat korter dan een opiaat. Na 72 uur begon ik me langzaam beter te voelen. Maar ik moest wel stoppen met afbouwen van de arts omdat het zo slecht ging. Ik ben nu stabiel op 3x 10 mg diazepam. Daar moet ik een aantal maanden op doorgaan en dan ga ik terug de kliniek in om verder af te bouwen. Het is aan de ene kant een prima middel tegen insults en het neemt de afkickverschijnselen specifiek voor alcohol vrijwel helemaal weg, maar het is extreem verslavend en je bouwt binnen no time tolerantie op. Daarnaast krijg je last van amnesie (alle herinneringen worden vaag en je kan ze nog moeilijk in de juiste tijdlijn plaatsen, je wordt vlakker in je emoties, waardoor je eerder geneigd bent om onverantwoorde dingen te doen, noem maar op. Het is vaak echt zeer onderschat, maar het is een hele zware drug.

Laatst bewerkt:

Manu76

Badass junkie
Ik heb een benzo verslaving. Ik slikte 150 mg diazepam per dag, 1,5 jaar lang. (15 tabletten van 10 mg) Ik heb me op laten nemen in een kliniek, daar werd direct 2/3 geschrapt en ik ben echt door een hel gegaan.
Poef, dat klinkt wel heftig zeg! Ik begrijp gewoon niet waarom zulke grote afnames in zo'n korte periode.
Als je dan maanden moet wachten voordat je verder kunt afbouwen, zie ik het nut er ook niet van in. Waarom niet even naar huis sturen en 10mg per week omlaag en als het te moeilijk wordt kleinere stappen? En afbouwen in de kliniek heb ik ook ervaring mee, maar ook geen goede. Ik ben met Pregabalin van 450 naar 150 afgebouwd in 11 dagen. Toen kliniek uit en niet meer verder gekomen in het leven. Totdat ik erachter kwam, dat als je iedere 2 weken een klein beetje minder neemt, het veel makkelijker gaat.
Iedere persoon is anders, maar dergelijke afbouw praktijken zijn voor mij niet te begrijpen. (Naderhand)

mrorange

Bewuste gebruiker
Ja die enorme afname was ik ook van geschrokken en niet mee eens, maar een arts schrijft gewoon niet meer voor dan medisch verantwoord is. En bovendien was ik daar onder streng toezicht, dus je bent in goede handen. Stabiliseren van een verslaving duurt erg lang. Daarom moet ik een paar maanden (3 ofzo) weer aansterken lichamelijk, maar ook geestelijk. Want je persoonlijkheid veranderd echt door benzo's. Dus er zit wel wat in.

Maatje90

Belezen gebruiker
Ik ben ook ooit gestopt door middel van kratom maar na 7 weken had ik 3 zakken 250 gram kratom op en dat leek me ook niet best en besloot weer oxycodon te nemen nu eindelijk er van af 6 jaar later !! wel gold turky anders lukt het mij gewoon niet

Wat u zegt !!
Ben er nu wel klaar mee als een levenloos persoon te leven :( ik had precies dat gevoel hoe is het nu met u ?
Hi all,

Maatje90

Belezen gebruiker
Mag ik vragen of u er nog steeds van af bent ? En hoe heeft u dat gedaan in de ochtend middag en avond 5 mg kratom gewoon opdrinken ? Maar ben meer benieuwd naar hoelang het heeft geduurd 4 a 5 dagen echt heftig en daarna elke van 5 mg 3 x perdag naar 4 mg 3x perdag of hoe heeft u dat gedaan ? En wat was de dosis diazepam eh voor hoelang ? Ik hoor graag meer hier over alvast erg bedankt en hoop dat u er nog steeds van af bent 💯

Bovenaan