nikkiebenz
Experimenterende gebruiker
Ik ben op het moment aan het afkicken van oxycodon. Ik ben nog erg jong en kon via makkelijke wijze aan tientallen pakjes oxycodon komen. Voor mij was de verleiding zo groot dat ik het niet kon weerstaan. Ik begon gewoon met soms 10 mg snuiven en dan even pauze. Op een gegeven moment was dit toch echt elke dag en i.v.m. tolerantie gingen de pillen ook omhoog. Voordat ik het wist zat ik binnen 2 maanden elke avond 140 mg te snuiven. Ik weet dat het effectiever was geweest als ik een deel zou slikken maar het effect van snuiven was voor mij het gewenste effect. Nu door confrontatie met bekenden moet ik afkicken van dit rot spul. Naar mijn idee was ik niet heel erg verslaafd maar dit blijkt toch anders nu ik aan het stoppen ben. Ik ben nu aan het afbouwen en heb medicatie voor de afkickverschijnselen. Ik heb last van de ergste afkickverschijnselen, trillen, kotsen, rusteloosheid, bewegingsdrang. Al met al valt het me erg zwaar. Dus hierbij: als je oxy wilt gebruiken neem dan af en toe een pauze! Ik slik nu op recept diazepam om wat kalmee te kunnen afkicken. Alleen op het moment is het echt een hell!!