ADE

Susanne

Bewuste gebruiker
Het is elke (elektronische) muziekliefhebber of partydruggebruiker zijn favoriete periode van het jaar: het Amsterdam Dance Event.

Hoewel ik wel voldoe aan bovenstaande criteria is dit niet mijn favoriete periode van het jaar (dat is de zomervakantie), maar wel een van de leukere. Mijn vraag aan jou is, waar ga jij (waarschijnlijk) allemaal naartoe?

Ik ga in ieder geval naar Ramsterdam en Noisia Invites. Met pijn in mijn hart mis ik Hospitality, want dat is op een donderdag en ik moet vrijdag gewoon naar school. Zijn er nog meer mensen die naar een van deze feesten gaan?

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik ga naar Loveland op de vrijdag met een groepje op aanraden van een vriend. Dat is al een hele onderneming vanuit het zuiden des lands, dus houden we het bij 1 feestje tijdens ADE. Denk ik... Je weet maar nooit :rolleyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen :grin:.

Timmie94

Bewuste gebruiker
Hyte met Panpotje op de donderdag, en op de zondag lekker beuken in de Gashouder met Awakenings Electric Deluxe :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en dit jaar moet ik het weer missen helaas.. :(

Fool

Badass junkie
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht er uberhaupt naar toe te gaan. :P

Susanne

Bewuste gebruiker
kokosmakroon900 zei:
Fool zei:
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht er uberhaupt naar toe te gaan. :P
Dan heb je echt wat gemist!

Dit is trouwens niet helemaal waar. Het ADE is, in tegenstelling tot wat sommige mensen denken/zeggen, niet leuk an sich. Ik ben ook nog maar een keer geweest. Er moet natuurlijk wel een feest zijn die jou aantrekt.

Fool

Badass junkie
Zolang als het op de meeste plaatsen nog steeds zo stinkend warm is sla ik nog liever over. :P

Susanne

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Zolang als het op de meeste plaatsen nog steeds zo stinkend warm is sla ik nog liever over. :P

Nou toevallig, in de Tolhuistuin, waar Ramsterdam is, is het redelijk koel. Het is ook niet heel groot en er komen niet zo veel mensen. Thankgawd heb je ook wat personal space dus.

Fool

Badass junkie
Susanne zei:
Fool zei:

Nou toevallig, in de Tolhuistuin, waar Ramsterdam is, is het redelijk koel. Het is ook niet heel groot en er komen niet zo veel mensen. Thankgawd heb je ook wat personal space dus.
Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P

Susanne

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Susanne zei:
Fool zei:

Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P

Haha dan houdt het op ja :P toch een dappere poging hoor, respect (Y)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
kokosmakroon900 zei:
Fool zei:
Dan heb je echt wat gemist!

Dit is trouwens niet helemaal waar. Het ADE is, in tegenstelling tot wat sommige mensen denken/zeggen, niet leuk an sich. Ik ben ook nog maar een keer geweest. Er moet natuurlijk wel een feest zijn die jou aantrekt.
Daar zit op zich wel wat in, ware het niet dat er zoveel feesten zijn tijdens ADE dat er echt voor iedere elektronische muziekliefhebber wel wat wils is. Ik vind een feest uitkiezen altijd erg lastig puur omdat er zoveel keuze is.

Maargoed, de feesten opzich zijn niet extreem bijzonder en je kunt door heel het land elke week wel mooie feesten vinden. Dus snap dat mensen er niet speciaal heen gaan als je niet in de buurt woont.

Susanne

Bewuste gebruiker
Er komen trouwens ook heel veel buitenlanders op af, wist je dat. Er zijn mensen die heel Europa ervoor oversteken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
Er komen trouwens ook heel veel buitenlanders op af, wist je dat. Er zijn mensen die heel Europa ervoor oversteken.
Ik kom er zelf al jaren, dus ik weet dat het een groot internationaal evenement is ja. Het wordt ook alleen maar groter want toen ik er voor het eerst kwam was in verhouding tot nu nog redelijk kleinschalig en was het maar 2 of 3 dagen geloof ik. Maargoed ik kom er graag en snap ook dat het een mooi moment voor toeristen is om Amsterdam aan te doen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Wat ik vooral bijzonder vind aan ADE is dat je die vijf dagen echt voor 100% je eigen partyplanning kan maken. Er is op elk moment die vijf dagen wel eigenlijk precies het soort feestje waar je heen wilt. Wil jij bijvoorbeeld een bepaald soort muziek op een bepaald soort locatie en graag op zaterdagochtend, dan is dat geen probleem. Zoveel keuze :hearteyes:

Fool

Badass junkie
Susanne zei:
Fool zei:

Haha dan houdt het op ja :P toch een dappere poging hoor, respect (Y)
Ghehe thanks, tja smaken veranderen dus misschien was dit ook wel veranderd. Ik probeer het vast ook nog wel een keer weer. :wink:

reverb

Bewuste gebruiker
Helaas niet dit jaar, verkeerde planning op het thuisfront.
Ga het wel missen, afgelopen jaren was top! :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
ADE is toch wel een TO DO op mijn party bucket list. Vind dan ook nooit tijdig een crashplek in A.dam.

broodjeaap

Experimenterende gebruiker
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken! :grin:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
broodjeaap zei:
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.

Klinkt goed, Is juist leuk nieuwe namen. Ik vind persoonlijk de onbekende djs het vetst draaien.

broodjeaap

kokosmakroon900 zei:
broodjeaap zei:

Klinkt goed, Is juist leuk nieuwe namen. Ik vind persoonlijk de onbekende djs het vetst draaien.

Precies, dat vind ik dus ook. De meeste boeiende grote namen heb ik toch wel gezien, en juist de onbekende spelen op de kleinere feestjes, lekker intiem :grin: . Vind grote evenementen ook wel leuk, zoals awakenings.. maarja.. een klein zaaltje vind ik net wat meer sfeer dan zo'n grote hal (al zijn de special effects daar natuurlijk meestal wel ongelooflijk, hehe). En ik heb het idee dat de grote dj's op een gegeven moment een beetje hetzelfde blijven doen.

broodjeaap

Psychedelibee zei:
Ik heb al kaarten in huis voor HYTE op donderdag en zaterdag. Op donderdag draait oa Pan Pot en op zaterdag oa Chris Liebing. Mocht ik zin hebben dan kijk ik ter plekke of er nog kaarten zijn voor feesten op andere dagen, heb er speciaal een week voor vrij genomen :grin:.

Ik heb ook nog aan HYTE gedacht, echter toch voor een ander feestje gekozen. Veel plezier :rock:

broodjeaap

kokosmakroon900 zei:
Helenas zei:
Ik ga naar pleinvrees x strafwerk op donderdag en misschien la reve op zaterdag!

Ik ga ook naar pleinvrees/strafwerk ol donderdag 15 oktober! hungry music :hearteyes:

Lekker! Vorig jaar waren Adana Twins er ook, vrij vroeg op de avond, maar wat een geweldige set!! :hearteyes: (toen sloeg de x ook net in.. maargoed). Heb ze een tijdje nog in Maastricht gezien, gaat dat zien, gaat dat zien hehe

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
broodjeaap zei:
Psychedelibee zei:

Ik heb ook nog aan HYTE gedacht, echter toch voor een ander feestje gekozen. Veel plezier :rock:
Dank je! Jij ook veel plezier op Komm schon alter. Ik ben normaal eigenlijk ook van de feesten waar onbekende namen komen, dit keer zelf toch maar een uitzondering gemaakt omdat ik Pan Pot en Chris Liebing al jaren eens een keer wil zien draaien.

Bovenaan