• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

(ADD) Speed trip report en XTC trip report

somango

Newbie
Hallo mensen,

Ik ben een 19 jarige jongeman met ADD. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar drugs :rolleyes:
Excuses voor de grote lap tekst. :flushed:

Speed

Het begon op een zondag avond in de herfstvakantie in de stad Groningen. Ik was met twee vrienden T en J. De bedoeling was om de plantjes water te geven in het appartement van vrienden van J die op vakantie waren. Voordat we naar hun huis gingen gingen we nog even langs de Medley om wiet en een pakje sigaretten te halen om joints van te draaien.

Hierna gingen we naar het appartement toe. Toen we alle plantjes water hadden gegeven gingen we op het balkon een joint roken en vervolgens scooby doo kijken op de bank. In ons achterhoofd hadden we al een idee om deze nacht in het appartement te blijven slapen, en toen we dat weer op brachten vertelde T dat hij de volgende ochtend moest werken en dus naar huis ging. J en ik besloten wel te blijven.Eerst zaten we te grappen om drugs te nemen uit het drugsdoosje van de 2 meiden van wie het appartement was. Toen bedacht J dat hij nog een halve kapotte verpoederde XTC pil had(slechte mdma met een kilo bindmiddel). Dit was mijn eerste poging om XTC te nemen. We legden het op een schaaltje en slikten allebei een verpoederd kwartje op dit was super smerig.

Ondertussen was het rond kwart voor elf en moesten we naar het station lopen om T naar het busstation te brengen. Toen we op het busstation aan het wachten waren op de bus voelde ik een heel klein beetje een raar gevoel maar volgensmij was het meer placebo. Toen T naar huis was gingen J en ik eerst naar de AH to go waar we een tientje wiet vonden (een haze soort) in de kauwgum bakjes bij de kassa wat wel grappig was en daarna gingen we de stad in om een kroeg op te zoeken die op deze dag open was.

Na een tijdje zoeken vonden we een kroeg die wel open was. Helaas was er haast niemand en was het dus niet heel gezellig. Na 5 biertjes besloten we verder te zoeken naar een andere kroeg. Deze kroeg daarentegen was hartstikke druk en het bier halen duurde ook tien minuten. Na hier 3 biertjes te hebben gedronken besloten we eerst maar even weer langs het appartement te gaan.

Toen we weer bij het appartement waren, waren we een beetje teleurgesteld dat de XTC niets deed. J besloot om te kijken of hij het drugsdoosje kon vinden. Uiteindelijk kwam hij aanlopen met een boek die hij opensloeg op de tafel. Dit bleek dus het drugsdoosje te zijn. Hier zat van alles in: 2-CB, speed, XTC en nog meer. J zei het kan vast geen kwaad als we een klein beetje nemen. Ik had nog nooit zoiets gedaan dus ik vond het hartstikke spannend. Eerst deden we allebei 2 lijntjes en draaiden we een joint. Ik voelde er niets van en we besloten na de joint nog een sleutelpuntje te doen. Tegen deze tijd was het rond 2 uur. Hierna besloten we even tegen elkaar te quickscopen op mw2. Dit is iets wat we normaal nooit doen maar het was hartstikke leuk.

Na 4 rookpauzes had ik nog steeds het gevoel dat het niets deed en besloten nog wat speed te nemen. Ondertussen zat J keihard te kauwen en dacht ik, ik ben benieuwd wat hij voelt want ik voel niets. Na deze keer speed gingen we weer roken. Op dit moment voelde ik me ontzettend kalm, zo kalm was ik nog nooit geweest. Ik kon gewoon van alles vertellen zonder er bij na te denken of zonder uhhm of eeh te zeggen. Dit is voor mij heel raar want ik sta er bekend om dat ik niet goed verhalen kan vertellen omdat ik meestal vergeet waar ik over praat of omdat ik word afgeleid omdat iemand er doorheen praat. Ik voelde me zo rustig en heel erg gefocust toch ging mijn hart wel wat harder kloppen al normaal.

Wij met onze domme kop dachten dat de speed niet zo goed werkte bij mij en dat ik meer nodig had. Dus na een paar sigaretten gerookt te hebben besloten we dat ik een wat grotere dosis nodig had. Ondertussen was het half vijf en deden we ons laatste beetje speed. Om zes uur waren alle sigaretten op, dat was dom want ik had ze alleen gekocht om joints van te draaien en had er nog geen een van gedraaid.

We hebben tot 7 uur call of duty gespeeld en besloten toen te slapen. Ik heb tot half tien liggen wachten tot ik sliep maar ik kon maar niet van mijn mobiel afblijven omdat ik steeds over dingen nadacht die ik vervolgens wou opzoeken op google. Ik besloot een pure joint te draaien aangezien mijn sigaretten op waren. Dit was een superdom idee. Ondanks ik er moe van werd, gingen mijn gedachten ook supersnel en kon ik al helemaal niet meer slapen. Ik kreeg een benauwd gevoel, begon koud te zweten, een hyperactief hart en was heel licht in mijn hoofd tot 2 uur 's middags. Toen ik in de spiegel keek had ik de grootste wallen die ik ooit heb gezien en besloot ik maar wakker te blijven. Ik heb dus niet kunnen slapen. J daar in tegen kon wel redelijk slapen en heeft van 9 tot 3 uur 's middags geslapen. We besloten alles op te ruimen en de bus van half vijf weer naar huis te nemen.

Ik had deze middag een croissantje gekocht en heb er een uur over gedaan om hem op te eten. De busreis die we moesten maken was ongelofelijk kut aangezien ik wagenziek werd. Ik heb geprobeerd mijn kots in te houden maar dat lukte voor 3 seconden. Ik kotste en hield het in mijn mond en hield mijn hand er voor terwijl ik met mijn andere hand een plastic tasje wou pakken uit mijn rugzak. Dit ging totaal verkeerd en het kots spoot uit mijn mond in mijn tas, over al mijn spullen, op de stoel voor mij, over mezelf, over mijn vriend J en op de vloer :kots: . Ondanks ik de dag ervoor niets had gegeten en deze dag alleen het croissantje die ik daarvoor heb gehad stonk het ontzettend en voor in de bus kon je het ruiken. 5 minuten later kwam de buschauffeur op me af met een plastic zak en zei: "Stop je vieze spullen maar in deze zak en maak jezelf maar even schoon". Dat was wel hartstikke aardig van de buschauffeur. Het moment dat ik moest uitstappen voelde het als de walk of shame. Gelukkig woon ik vlakbij de halte en was ik zo thuis. De tas waar ik in kotste stinkt nu nog steeds en is onbruikbaar :tearsofjoy: .

Ik zou het persoonlijk niet zomaar weer doen aangezien in sowieso al slaapproblemen heb en dit het enige echte effect geeft wat ik heel erg verneem. Misschien zou ik het doen om weer wat helderder te worden als ik heel erg dronken ben, maar ik drink bijna niet meer.

XTC

Dit is dus de tweede keer dat ik XTC ging proberen want in het eerste verhaal werkte het niet echt. Dit was weer met T en J.

Het was op een vrijdag en ik zou de volgende dag naar mijn eerste rave genaamd Paradigm. Ik had al wat nummertjes gekregen van wat vrienden van me die wel voor XTC konden zorgen. Dus heel wanhopig heb ik nog iemand gevraagd die de volgende dag wel wat XTC kon leveren, geen probleem dus.

Het was de volgende dag en ik moest appen wanneer ik in Groningen was en dan kwam hij naar me toe in de auto. Terwijl mijn vrienden bij het station op me aan het wachten waren moest ik zelf de transactie plegen en alles regelen. Hij belde mijn nummer toen hij er was en keek of iemand opnam zodat hij zeker wist dat hij de goede had. Eerst was de afspraak dat ik bij ze in de auto zou gaan stappen maar de auto zat bomvol dus de dealer die uitstapte zei dat we wel een stukje konden lopen. Hij vertelde me wat voor XTC het was (blauwe mario's, 200mg) en ik gaf het geld. Vervolgens liep hij weer terug en ik weer naar mijn vrienden.

Toen moesten we de bus pakken naar boumaboulevard p3 en vanaf daar een kwartiertje lopen naar de rave. Onder het lopen hadden we nog een jointje gedraaid en besloten we een halve pil in te nemen. Alles weer netjes weg gestopt en we gingen naar binnen.

Eenmaal binnen gingen we onze jas op hangen en boven chillen op de lekkere zachte bank en ondertussen joints roken tot we hem op voelde komen. Van het een op het andere moment voelde ik me heel comfortabel en werd ik een beetje lacherig. Steeds als er mensen boven kwamen hadden we er gesprekken mee. Mensen uit duitsland, engeland en gewoon nederland. Het was allemaal heel gezellig en iedereen had bijna wel iets op. Ook zijn er tig mensen langs geweest die bij ons ging staan met een zakje coke en vroeg of we wouden zeggen als er iemand aankwam. Dit was natuurlijk geen probleem maar ik zat in mijn hoofd na te denken wat ik eigenlijk moest doen als er iemand aan kwam. Ik denk als er in die tijd wel iemand aan was gekomen dat ik nogal in paniek zou raken :tearsofjoy: .

Na dat alles was ingewerkt gingen we naar de techno rave en zijn we daar een tijd los gegaan. Totdat T vroeg om lachgas te doen. Mij leek dit ook wel leuk aangezien dit al een tijd geleden was.

We gingen weer terug naar de chill ruimte en daar gingen we op stoeltjes zitten want de bank was bezet. Toen we eenmaal die lachgas in gingen nemen waren mensen op de achtergrond gewoon een gesprek aan het voeren en daar was ik hartstikke erg op gefocust terwijl ik er niets van verstond. Ik hoorde een meisje een zin zeggen terwijl ik het niet verstond en het gesprek ging gewoon verder. Maar ik bleef die zin maar opnieuw en opnieuw horen alsof er gewoon op de replay knop werd gedrukt. dit ging een minuut lang door en het normale lachgas effect ging zo'n 4 minuten door. De rest van de avond bleef ik ook de hele tijd voelen dat ik lachgas had gehad. Ik had een heel "opgelucht?!!?" gevoel en dit was heerlijk.

Nadat we lachgas hadden gedaan liepen we wat te klooien met de ballonnen en hield T per ongeluk zijn mobiel met de zaklamp aan tegen de ballon en dat gaf een heel mooi kleurtje :openmouth: . Hierna heb ik ook nog een half uur met mijn mobiel tegen de ballon aan gelopen.
Heel veel mensen maakten leuke reacties over de ballon en trippende mensen keken er met net zulke grootte ogen naar als ik zelf. Hierdoor besefte ik niet dat ik er bij liep als een halve gare, maar ik had het leuk en daar ging het om.

Ook heb ik met heel veel mensen gepraat, nouja zij met mij om zo maar te zeggen. Ik had meer een big smile en knikte en schudde alleen. En toch voelde het alsof ik toch wel echt met ze aan het praten was. Niemand zei er ook iets over dat ik niets terug zei dus viel het mij niet zo op :tearsofjoy: .

Na nog weer wat dansen besloten we nog een kwart pil te nemen. hierna gingen we even buiten zitten en zaten we bij een man en vrouw van rond de 30. Hier begon ik wat mee te praten, vroeg waar ze vandaan kwamen en wat ze hier van vonden etc. Toen vroegen ze me waar wij vandaan kwamen en ik zei mijn plaatsnaam. Nu zit daar toevallig een kroeg die hij ook kende en hij vroeg: "oh is dat daar bij die kroeg" (vertel niet de naam i.v.m. privacy). En ik zei ja die zit daar inderdaad, daar zit ik zelfs op de schietclub. Op dit moment had ik mijn mond al voorbij gepraat en zei die man: "Ik zit ook op de schietclub". Nou dat vond ik natuurlijk wel grappig en ik vroeg waar zit jij dat op de schietclub? Hij zei:"Ja, ook daar" en daar schrok ik wel een beetje van achteraf. Maar ja hij schiet op een andere dag als mij, en ze zaten zelf ook aan de XTC dus het leek me sterk dat ze er over praten bij de schietclub.

Daarna zijn we weer naar binnen gegaan en zijn we weer een joint gaan roken. Dit keer moest ik hem dus draaien. Nu was ik daar toentertijd al niet goed in en leek de joint ook nergens meer op :tearsofjoy: . Rookbaar was hij nog wel om een of andere bijzondere reden. Hierna zijn we weer naar de rave gegaan en hebben J en ik een caleidoscoop bril mogen testen van iemand. Dit was super raar maar wel grappig.

Toen hebben we ons laatste kwartje XTC er in gegooid en zijn we vervolgens weer een uurtje gaan feesten. Hierna hebben we een joint gedraaid en ik had alle spullen dus die heb ik klaar gelegd voor T die ging draaien.

Nu hebben T en ik allebei een zwarte portemonnee en ik dacht dat de portemonnee van T van mij was dus die had ik ook weer in mijn broekzak gestopt en gingen we weer verder feesten. Op een duur was ik T en J kwijt en vond ze onder aan de trap weer terug. Allebei waren ze in paniek en een beetje boos en vroegen ze of ik T's portemonnee had gepakt omdat dat wel weer een actie voor mij was. Ik met mijn strakke kop kreeg maar de helft mee van het verhaal en begreep de ernst van de situatie niet echt. T en J stonden me toe te schreeuwen dat ik wat sneller moet zoeken en ondertussen kwam er een man naast me staan die van alles zei en vroeg waar ik niets van snapte. Op dat moment verstond ik niet echt iemand meer en keek ik de man aan die tegen me praatte. En ineens hoorde ik een hele harde schreeuw van T die zei dat ik nu niet zo kut moest doen en moest kijken of ik zijn portemonnee had. En vanaf dat moment was ik er weer bij, negeerde ik die man(weet niet waar die ineens heen was) en toverde ik zo T's portemonnee uit mijn broekzak :tearsofjoy: .

Hierna was de trip van T en J gelijk over en gingen ze buiten zitten. Dit was al rond 2-3 uur. Ze waren nog steeds een beetje boos op mij waardoor mijn comedown op de loer lag en vroeg ik of ze naar huis wouden gaan. Zo gezegd zo gedaan. We moesten het hele pokke end lopen vanaf paradigm naar het station maar dat was zo gebeurd. Ik was zelf nog wel lichtelijk aan het trippen maar vond het zelf ook niet fijn om als enige te trippen wetende dat ze nog boos op me waren. Toen heb ik het lopend uitgelegd en begrepen ze mij ook wel een beetje maar vonden het nog wel dom van mij(wat het ook is idd). Vanaf het station heb ik een taxi gebeld en zijn we thuis gebracht. Slapen lukte wel goed. Ik was zelfs in de taxi in slaap gevallen.

Deze trip was ondanks de nare comedown op het einde, het beste gevoel dat ik ooit gehad heb en ook ontzettend intens. Dit is zeker nog een keer waard om te doen en dan met wat meer pillen zodat we toch weer door kunnen gaan als dit weer gebeurd. Sterker nog met oud en nieuwe weer naar paradigm of subsonic.

Bedankt voor degene die de tijd heeft genomen om mijn verhalen te lezen, ik weet dat het een hele lap tekst is maar ik wou dit graag kwijt. Ook wou ik zeggen dat ik heftiger leek te reageren op XTC dan T en J terwijl we dezelfde hoeveelheid hadden. Met speed was dit effect helemaal andersom.

somango :wave:

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
Dat je rustig word van speed komt door dat je add hebt.
Voor de rest klinkt het als dat je een heel leuke tijd hebt gehad krijg ik ook weer zin in x :hearteyes: komt binnen kort vet feest aan met radical redemption :rock:

somango

Newbie
Mr.Pilska zei:
Dat je rustig word van speed komt door dat je add hebt.
Voor de rest klinkt het als dat je een heel leuke tijd hebt gehad krijg ik ook weer zin in x :hearteyes: komt binnen kort vet feest aan met radical redemption :rock:
Ja klopt ik heb het opgezocht en meerdere mensen met ADD hebben het, maar een vriend van me die ADHD heeft staat wel compleet strak als hij het neemt haha. Veel plezier bij Radical Redemption :rock:

somango :wave:

Bovenaan