Acid n lachgas..

Siemie

Experimenterende gebruiker
hee guys,

Ik weet niet of iemand al wel eens lachgas heeft gedaan tijdens een acid trip, maar het is echt de moeite waard!! Ik kon niets meer zien behalve prachtige tribalvisuals, was echt geweldig :grin:
bovendien houdt het ook veel langer aan dan als je normaal gesproken lachgas zou doen..

azgaza

Badass junkie
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar mijn volgende trip zal ik zeker een ballonnetje lachgas nemen, heb er niks dan goeds over gehoord.

tomz0r

Badass junkie
Het kan echt een hemel zijn maar ook echt een hel.
Zoiets leuks als het goed gaat heb je nog nooit meegemaakt, maar zoiets kuts als het fout gaat ook niet.
Gelukkig duurt het maar kort, ook al lijkt het dan voor je gevoel alsof je je je hele leven al zo voelt.

Wacky

Badass junkie
Werkt prima ja. Vrijdag had ik acid op, maar het werkte nog niet echt al te sterk ofzo. Ik nam 2 ballonetjes, en daarmee kwam de trip ineens goed op gang :)

Echelon

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
Zoiets leuks als het goed gaat heb je nog nooit meegemaakt, maar zoiets kuts als het fout gaat ook niet.
Gelukkig duurt het maar kort, ook al lijkt het dan voor je gevoel alsof je je je hele leven al zo voelt.

Kun je daar misschien iets meer over vertellen? Wil het gaan proberen binnenkort... maar tis altijd wel verstandig om een beeld van 'bad gaan' te hebben.

tomz0r

Badass junkie
Re: Acid n lachgaEW

Echelon zei:
tomz0r zei:

Kun je daar misschien iets meer over vertellen? Wil het gaan proberen binnenkort... maar tis altijd wel verstandig om een beeld van 'bad gaan' te hebben.

Het is eigenlijk onuitlegbaar. Als je nuchter lachgas neemt tot je even "out" bent heb je tijdens dat moment helemaal geen gedachten, maar daarna pas. Met LSD erbij heb je die wel, maar echt enorm vaag. Ik kan het niet uitleggen maar je hebt in ieder geval het gevoel dat het nooit ophoudt en dat je je altijd al in die toestand bevonden hebt. En als je pech hebt voel je je erg kut. Maar je kan je ook echt enorm groot en machtig voelen, het verschilt nogal. Maar het is echt enorm vaag en verwarrend. Ik hou daar zelf niet zo van.

Een paar keer in en uit blazen in de ballon is trouwens wel vet, ik zou je dus adviseren om niet te veel te nemen. Bij een beetje lachgas gaat alles trillen bij mij, wat te onderscheiden is van het vloeiende van LSD. Ook kan je je gevoel voor evenwicht verliezen en denken dat je zo licht als een veertje bent of het gevoel hebben dat je in een achtbaan zit. Opzich wel het proberen waard.

Wacky

Badass junkie
Ik geloof dat het bij mij altijd wel hetzelfde is eigenlijk. De muziek lijkt steeds sneller te gaan, dansen gaat vanzelf mee, en langzaam raak ik verder verwijderd van mijn lichamelijke bewustzijn en meer into een voornamelijk groen gekleurd triptranceje. Ogen dicht, dansen, en in die balon ademen tot je het allemaal niet meer weet :)

azgaza

Badass junkie
Klinkt van elke omschrijving helemaal het proberen waard, maar verschilt de werking van het lachgas als je al tript nou erg van als je het gewoon nuchter/stoned neemt?

tomz0r

Badass junkie
azgaza zei:
Klinkt van elke omschrijving helemaal het proberen waard, maar verschilt de werking van het lachgas als je al tript nou erg van als je het gewoon nuchter/stoned neemt?

Als je veel neemt heel erg. Het terugkomen uit dat vage is wel heel vet dan. Je zit dan bij te komen van het lachgas en voordat je bedenkt dat je lachgas hebt genomen etc. zie je heel mooie visuals.

Als je weinig neemt is het inderdaad ongeveer hetzelfde als lachgas opzich. Alleen dan met het golvende, smeltende LSD erbij wat tegelijkertijd trilt. Maar duidelijk te onderscheiden. Soms dat de LSD wat versterkt wordt bij mij en dat de vormen wat mooier zijn. Maar alleen puur visueel.
En lachgas is bij mij elke keer anders als ik nuchter ben. Maar op LSD krijgt lachgas ook een eigen karakter zeg maar, dat wat LSD ook heeft. Die typerende gedachten enzo.

Er is volgens mij onderscheid tussen weinig lachgas en veel lachgas. Geeft allebei een vrij ander effect. :)

Siemie

je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen..
ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug.

Wacky

Badass junkie
Siemie zei:
je moet gewoon 1 patroontje straight uit de fles in een x langzaam in je longen pompen..
ik had zegmaar dat mn beeld wegbladderde, als een verbrand velletje papier dat nog vorm heeft en vervolgens door de wind word weggeblazen.. en dan ga je even een paar minuten half out in een fantastisch mooie visualwereld. en dan komt langzaam je normale trip weer terug.

Kun je nog dommere adviezen geven? dat jij je leven wil riskeren (ja niet overdreven) moet jij weten, maar raad het een ander niet aan ok.
En dat het effectiever zou zijn recht uit de fles lijkt me sterk. het balonnetje doet niets af aan het gas, en zorgt er wel voor dat je het steeds opnieuw kan inademen.

Siemie

je hebt zegmaar twee soorten lachgas, vandie grote flessen met enkel lachgas moetje cker niet doen, maar met van die slagroomspuiten met patronen maakt het echt geen reet uit...
en mij lukt het niet een ballontje in een x in te ademen.

J0rrit

Badass junkie
Siemie zei:
je hebt zegmaar twee soorten lachgas, vandie grote flessen met enkel lachgas moetje cker niet doen, maar met van die slagroomspuiten met patronen maakt het echt geen reet uit...
en mij lukt het niet een ballontje in een x in te ademen.

Zeker wel, je longen kunnen bevriezen.

Siemie

volgens mij kan dat dus alleen met van die enkel lachgasflessen, en met een slagroomspuit niet die wordt alleen heel koud als je heel vaak zoown patroon achter elkaar erin draait..
maargoed.
ik wil geen nietademende mensen op me geweten hebben. dus ik neem het wel terug :)

azgaza

Badass junkie
Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!

tomz0r

Badass junkie
azgaza zei:
Als je slagroompatronen in een slagroom spuit kraakt moet je echt een ballon gebruiken, na het vullen van 9 balonnen zat er hier dus mooi een ijslaag op dat ding, dat wil je echt niet je longen aan doen!

Inderdaad.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn 'echtste' visuals heb ik gehad op lsd en lachgas :) normaal zie ik alleen vervormingen en af en toe iets raars, maar met lsd toen ik lachgas deed veranderde iedereen in poppetjes uit the nightmare before christmas :grin:

Soma

Bewuste gebruiker
Met recht uit de fles bedoelen ze dat je het gas niet meteen van een grote fles lachgas moet inademen. Moest je zo'n patroon rechtstreeks in je longen spuiten dan zouden je longen wel eens kunnen bevriezen ja, maar in een slagroomspuit krijgt het gas ff de tijd om op te warmen. Je moet het niet teveel achter elkaar doen natuurlijk want na een aantal patronen wordt die fles kouder en kouder en blijft dat gas ook redelijk koud.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
'hou je van lachgas, en hou je van LSD
dan hou je van alletwee

Samen zijn ze als suiker en melk in de koffie

Je vind het heerlijk, of je vind het zonde van de koffie. :wink:

inferno33

Bewuste gebruiker
Lachgas uit de fles kan gewoon... als je met - 10 inademt bevriezen je longen ook niet, daar moet het echt wel wat kouder voor zijn... direct uit de patronen, of uit zon cracker is wel af te raden ja...

azgaza

Badass junkie
Ik bedoel dus van die slagroom patronen, als je daar 9 van knakt in een spuit achter elkaar dan zit er mooi wel een dikke ijslaag op de spuit, ik had daarvan een brandblaar op mijn vinger (beetje te enthausiast achter elkaar doorvullen haha).

Atropa

Bewuste gebruiker
Een injectie Ketamine of volle lancering DMT en anders niet. :grin:

Merk echt dat vrijwel alles wat ik binnenkrijgt tijdens Acid een negatieve uitwerking heeft en het diepste wat afvlakt. Het inademen van sigaretten of wiet rook. Het eten van wat anders dan vers fruit. Lachgas maakt duf. En die paar minuten vind ik 't niet waard, maar ken heel veel mensen die er laaiend enthausiast over zijn.

Drientje

DF-koning
Lachgas en acid geven mij visioenen. Hele heldere visioenen. Zal er 1tje proberen uit te leggen.

Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.

Dit in een lsd trip over je heen komend heb ik altijd weer even de tijd nodig om tot mezelf te komen, zo heftig en zo duidelijk.

Laatste keer lachgas met LSD kreeg ik ineens weer een Godbesef. Niet een God van het christendom of iets anders, zo totaal anders dan we met ons allen denken dat het onbevattelijk is voor planeetaarde hersenen, zo complex en zo totaal. Onbeschrijfelijk.

@ azgaza, echt een hele vette aanrader.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Wij als mensheid zijn altijd aan het strijden. Tegen wind, water, regen, kou, zwaartekracht etc.
In een lachgas visioen werd me duidelijk dat we nooit alles kunne opheffen wat die krachten betreft, we zouden onszelf uitroeien.
Ehm.. duh?

Drientje

DF-koning
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Ehm.. duh?
Ja duh, offcourse, toch raar dat ik dat in zo'n sterk visioen zag in een lachgas trip. Heel visueel ook, niet uit te leggen.

underworld

Wijs gebruiker
binnenkort maar even die combi proberen als ik me 200 patronen binnen heb :hearteyes:
wat is het beste moment om lachgas te doen? aan het begin, de piek of de natrip?
aan de piek lijkt me het overweldigend, maar weet niet of dat te intens is?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
maak een schaal met allemaal verschillende hapjes, leg onder de hapjes een nummer (1 t/m 10)

voor dat je de acid neemt, een papiertje maken met een beschrijving ervan.

Leg de papiertjes tijdens de trip in volgorde van lekker naar niet lekker.

Dan weet je wat je de volgende keer moet maken. :grin:

mijn favorieten

1: kaas met gember
2: komkommer met ananas
3: verse sinaasappelpartjes
4: haagse hopjes
5: banaan met kaneelsuiker
6: caramelchocosnoepjes (mellers)
7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)
8: meloenballetjes met caramelsaus
9: cola ijsblokjes
10:biscuitje met kaas

underworld

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
mijn favorieten

7: chocolade aardbeien (chocolade smelten in een kom, op heet water, dan de aardbeien erin dopen, en doe koelkast in)

mag ik een keer langskomen :hearteyes:

Siemie

loadrunner zei:
maak een schaal met allemaal verschillende hapjes, leg onder de hapjes een nummer (1 t/m 10)

voor dat je de acid neemt, een papiertje maken met een beschrijving ervan.

Leg de papiertjes tijdens de trip in volgorde van lekker naar niet lekker.

Dan weet je wat je de volgende keer moet maken. :grin:

mijn favorieten

haha geweldig! superorginele combo's, ik krijg gelijk honger!! :)

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb dat een tijdje geleden eens gedaan en wat ik toen heb meegemaakt is heftiger als de gemiddelde dmt trip die ik heb (heb dan ook nog nooit een breaktrough gehad)

Ik was bij vrienden die muziek aan het maken waren, en hun waren bezig dus ik dacht ik neem me een ballonnetje. Lekker op de bank gaan zitten dus, ballon gevuld, goed in en uit geademd en toen mijn ogen dicht gedaan. Mijn CEV's werden sowiso veel intenser, met voorbijstromende patronen en fractals die zich bewogen op de muziek. Heel mooi om te zien. Op een gegeven moment stopte de muziek, en de visuals verdwenen niet maar ze bleven gewoon stilstaan, en toen evenlater de muziek verder ging, gingen de patronen enzo ook weer fijn mee.

Op een gegeven moment was het lachgas wel weer uitgewerkt en ik vond het wel genoeg geweest dus ik deed mijn ogen open. Wat ik op dat moment zag gebeuren was echt heel bizar; binnen een aantal seconden bouwde de hele wereld zich op uit blokjes. Het begon met een groot blok wat zich in razend tempo opdeelde in de hele vele blokjes die uiteindelijk de wereld om me heen vormde. Uiteindelijk werd alles van boven naar onder "smooth" dus niet meer uit blokjes opgebouwd en toen was alles weer "normaal".(zo normaal als het word tijdens acid)

Heel vet :grin:

Wat trouwens ook echt geweldig is tijdens lsd vind ik ECHTE appelsap, die troubele, niet de limonadeachtige. echt geweldig om te drinken is dat tijdens het trippen :hearteyes:

Luomo

Hele dikke aanrader. Zeker weten.
Alsof het trippy effectje van lachgas nu pas tot zijn ware volle uitting komt en je dankzij het lachggas wagentje pas echt op de lsd trein zit :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Vond het prachtig.. Eerste keer werd alles zwart met extreem heftig gloeiende runetekens. Tweede keer vervormde alles naar een soort maya-wereld en zaten er overal geitenkoppen.. Heel heftig en leuk :).

azgaza

Badass junkie
Tot nu toe zonder twijfel mijn favoriete combinatie. De visuals worden enorm versterkt en dat relax gevoel is vrijwel niet te overtreffen, zoals de meesten al zeggen, een vrij goddelijke combinatie :)

Drientje

DF-koning
Dat kan prima hoor, had laatst combi, LSD, lachgas, dmt en MDMA. Eerst LSD, MDMA, DMT en in de DMT trip een ballon lachgas. Dat was heel erg heftig, maar wel heel erg geschikt.

tomz0r

Badass junkie
Met deze combinatie zit je gewoon op een totaal andere wereld. Echt heel vaag en soms helemaal niet prettig, de andere keer weer wel.

Angramar Temenos

Badass junkie
loadrunner zei:
candyflip en lachgas. of zou dat te heftig worden?

Zul je wel heel erg veel MDMA moeten nemen, anders overheerst de lsd/lachgas enorm.. Je zult er in de lachgas+lsdtrip weinig van merken, de MDMA. DMT + LSD + Lachgas lijkt me trouwens wel echt, echt extreem heftig.

Bovenaan