Aantoning gebruik 3mmc

Dansen in de kamer

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik geloof dat dit onderwerp is toegestaan, zoniet alvast excuus.

Na het ontstaan van een cocaine probleem wordt ik al een lange periode ondervonden aan een multidrugstest. Dit ging allemaal reuzegoed totdat ik deze week een keer 3mmc had geprobeerd. Deze stof gaf de dag erna een vals positief voor het gebruik van crystal meth.

Uiteindelijk alles goed gekomen, maar hierbij dus een headsup voor de gene op dit forum die baat hebben bij een schone dosis urine..

Doffert

Hoeft niet persee door de 3MMC te komen. Ik heb ook weleens voor ketamine positief gescoord, terwijl ik al enkele maanden niks gebruikt had.

kan natuurlijk ook dat uw 3mmc een andere stof was of met iets is versneden.

StraatPiraat

Badass junkie
Nee, geloof et niet, waren multitesten en was dan amfetamine, cocaine, thc en benzos dacht ik.
3mmc scoorde dan positief als amfetamine en een heel klein beetje als cocaïne.
Bijzonder, dat zal dan wel het 'meth' gedeelte zijn in 3-methylmethcathinon. Aangezien cathinon een compleet andere stof is en methyl- veel voorkomt (bijv. ritalin) zal het wel niet uit die hoek komen, maar zeker weet ik het ook niet.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ben wel benieuwd hoe het dan goed gekomen is. Tweede test was wel in orde?

Ik zou wel uitkijken met 3-MMC als je al een cocaïneprobleem hebt. Straks ruil je de ene verslaving in voor de andere.

Blyatman

Badass junkie
Ben wel benieuwd hoe het dan goed gekomen is. Tweede test was wel in orde?

Ik zou wel uitkijken met 3-MMC als je al een cocaïneprobleem hebt. Straks ruil je de ene verslaving in voor de andere.
Ik heb 7-8 jaar een zwaar cocaïne probleem gehad, voor mij persoonlijk is 3-MMC geen valkuil om daar in te vallen.
Heb het genomen 2 dagen geleden een serieus lichte dosis en vindt het wel weer even genoeg geweest voor komende tijd.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik heb 7-8 jaar een zwaar cocaïne probleem gehad, voor mij persoonlijk is 3-MMC geen valkuil om daar in te vallen.
Heb het genomen 2 dagen geleden een serieus lichte dosis en vindt het wel weer even genoeg geweest voor komende tijd.
Natuurlijk, ik zeg niet dat het altijd misgaat. Maar het klonk alsof het cocaïneprobleem van TS vrij recent is. Dan is het wel extra uitkijken.

Blyatman

Badass junkie
Natuurlijk, ik zeg niet dat het altijd misgaat. Maar het klonk alsof het cocaïneprobleem van TS vrij recent is. Dan is het wel extra uitkijken.
Ja, als het in de situatie recentelijk is dan is het sowieso wel uitkijken met welke snuif substantie dan ook.

StraatPiraat

Badass junkie
Ja, als het in de situatie recentelijk is dan is het sowieso wel uitkijken met welke snuif substantie dan ook.
En stimulanten in zijn algemeen. Vooral in snuif vorm ervaar ik stims als verslavend, oraal valt dit meestal wel mee.
Dan zit je ook niet om de 10 minuten weer te punten.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Dus je bestelt iets bij een webshop en t slaat uit op amfetamine ? Of heb je t gekocht op straat
jup helemaal goed, hier nog een fotootje van de test toentertijd.
Maakte jouw test onderscheid tussen methamfetamine en amfetamine?
Ik was verkeerd, de test maakte wel onderscheid tussen amfetamine en methamfetamine, zie de foto :P
Heb geen idee meer waar MOP voor staat maar de rest lijkt me duidelijk, MDMA, cocaine, amphetamine, methamfetamine en THC .
Ook geen idee meer ook wat voor tijd er precies zat tussen laatste inname van 3mmc en de test maar ik schat op een week ongeveer.

IMG_7149.JPG

Doffert

jup helemaal goed, hier nog een fotootje van de test toentertijd.

Ik was verkeerd, de test maakte wel onderscheid tussen amfetamine en methamfetamine, zie de foto :P
Heb geen idee meer waar MOP voor staat maar de rest lijkt me duidelijk, MDMA, cocaine, amphetamine, methamfetamine en THC .
Ook geen idee meer ook wat voor tijd er precies zat tussen laatste inname van 3mmc en de test maar ik schat op een week ongeveer.

Bekijk bijlage 13969

Bij deze test is alleen thc positief. Een ‘wazige’ streep dient gelezen te worden als negatief. Dit stond tenminste in de handleiding van mijn testen.

bron;
Twee rode lijnen verschijnen in het resultaatvenster van de betreffende Teststrook. Een testlijn(T) voor de betreffende drug en een controlelijn (C) die aangeeft dat de test correct is uitgevoerd. De kleurintensiteit van de testlijn T kan daarbij zowel sterker als zwakker zijn dan de controlelijn C.
Handleiding van de multi-test.

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Misschien toch beter dat dit toen der tijd nog onbekende informatie was. Of niet haha we zullen dat nooit te weten komen.
Nah, ik denk dat ik er toen hetzelfde over dacht als nu. Als ik mijn baas moet overtuigen dat ik clean ben, heb ik meer nodig als heel heeeeeeel wazig lijntje.

Achteraf heb ik helemaal niks geen test hoeven te doen om mn baas te overtuigen maargoed, je kan maar voorbereid wezen. Lol, ik kom in de kast bij de zelftest spullen weer synthetische urine tegen 😝 die deed het helemaal perfect in de test 👍

Doffert

Nah, ik denk dat ik er toen hetzelfde over dacht als nu. Als ik mijn baas moet overtuigen dat ik clean ben, heb ik meer nodig als heel heeeeeeel wazig lijntje.

Achteraf heb ik helemaal niks geen test hoeven te doen om mn baas te overtuigen maargoed, je kan maar voorbereid wezen. Lol, ik kom in de kast bij de zelftest spullen weer synthetische urine tegen 😝 die deed het helemaal perfect in de test 👍
Ik ken het.. ik heb daar uren ruzie over gehad vroeger met me ouders. Ik heb zelfs afkickklinieken gebeld en de makers van de testen om te bewijzen dat een wazig streepje ook negatief is.

Dit werd toen afgeschreven als dat ik deze mensen zou hebben omgekocht om dit te zeggen.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken het.. ik heb daar uren ruzie over gehad vroeger met me ouders. Ik heb zelfs afkickklinieken gebeld en de makers van de testen om te bewijzen dat een wazig streepje ook negatief is.

Dit werd toen afgeschreven als dat ik deze mensen zou hebben omgekocht om dit te zeggen.
Ach, ja goed, ik kijk er precies zo tegenaan.
Die MOP en MDMA is een goeie negatief.
Cocaine vind ik al twijfelachtig.
amfetamine is positief
Meth amfetamine twijfelachtig
THC positief
Zo beoordeel ik het, iemand die helemaal clean is, test niet zo als op de foto met amfetamine. Dusssss, je bent niet helemaal clean.
Bamm, you are fired. Goodby work, goodby house, byby warm bed, hello welcom streetlife.

In theorie test het inderdaad alleen positief op THC maar met zo een uitslag zou ik geen ouders/partner/werkgever oid kunnen overtuigen dat ik helemaal clean ben.

cojonesm

Heeft iemand nog praktijkervaring met labuitslagen van 3mmc gebruik.

Ik heb laatst een uitslag gehad positief op coke maar toen had ik ook coke en 3mmc gebruikt. Bij amfetamine was de waarde 0 in ieder geval.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
En stimulanten in zijn algemeen. Vooral in snuif vorm ervaar ik stims als verslavend, oraal valt dit meestal wel mee.
Dan zit je ook niet om de 10 minuten weer te punten.
Ik gebruik dagelijks sos, maar ik ervaar 3cmc als ontzettend verslavend. Ik vind dit serieus voor mij een gevaarlijke. Ik snuif het maar je blijft maar bijpakken. En weeg daar de prijs en dat je er ontzettend makkelijk aan kan komen daar bij af, ik ging van “even” proberen naar dagelijks gebruik van 3cmc. Gevaarlijk verslavend spul.

StraatPiraat

Badass junkie
Ik gebruik dagelijks sos, maar ik ervaar 3cmc als ontzettend verslavend. Ik vind dit serieus voor mij een gevaarlijke. Ik snuif het maar je blijft maar bijpakken. En weeg daar de prijs en dat je er ontzettend makkelijk aan kan komen daar bij af, ik ging van “even” proberen naar dagelijks gebruik van 3cmc. Gevaarlijk verslavend spul.
Bij bommetjes heb je wel minder die drang om bij te pakken merk ik, klapt ook minder op het hart althans zo ervaar ik het.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Bij bommetjes heb je wel minder die drang om bij te pakken merk ik, klapt ook minder op het hart althans zo ervaar ik het.
Ik heb bij het snuiven van 3-CMC helemaal geen last van harde versnelling van mijn hart, hartslag gaat wel iets omhoog maar niks vergeleken met als ik sos gebruik. Dan schiet hij tot ver boven de 140 in rust, dat is ook niet best😅

Bovenaan