Mijn laatste poging tot gecontroleerd gebruik 3mmc

Jazz35

Wijs gebruiker
Gaat vooralsnog goed, geen moeite om niet te gebruiken. Merk echt verschil in m’n koppie, voelt alsof ik eindelijk weer mezelf ben, erg fijn.
Ben wel benieuwd @Naamvoorhier , of je met al deze goede resultaten nog steeds hetzelfde over je aanvankelijke plan denkt. Of is er een verschuiving plaats aan het vinden in hoe je jouw gebruik in de toekomst voor je ziet?

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Vandaag mijn vierde week zonder 3! Heel erg blij mee en voel me er erg goed door!

In de eerste drie weken heb ik er best wel stress van gehad merk ik nu achteraf, en als ik stress heb ga ik meer eten.

Vanaf afgelopen week weer echt lekker aan het sporten geslagen dus daar nu de focus op leggen.

Vanwege de aanstaande wetgeving omtrent rc’s heb ik een aantal middeltjes gehaald die ik nog wil uitproberen. Dat heb ik in tegenstelling tot mijn voorraad 3 wel thuis liggen, maar voel totaal geen neiging om er wat van te pakken.

So far, so good! 🎉🎉🎉

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Van 6-APB succinaat nemen mensen geloof ik zo'n 140-160 mg per keer wat ik zo lees altijd volgens mij.

Ben wel benieuwd wat jij van 3-FA vind. Ik heb zelf gisteren 2-FA en 3-FA binnen gekregen om te proberen. Nouja de 2-FA besteld om functioneel te gebruiken en de 3-FA kreeg ik er gratis bij. Maar dat is toch al weer wat recreatiever geloof ik.
Ik wilde ook 4-FMA bestellen maar dat hadden ze bij deze vendor niet. Dus die misschien nog een keer ergens anders kopen.

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Van niks weet ik hoeveel je kan pakken, dus misschien moet ik nog wat bijbestellen, met name 6-apb twijfel ik over 🤷🏻‍♂️

Wij hadden 6-APB Hcl maar wij vonden het itt heel veel mensen niet echt wat. Wij zijn niet gemaakt om 3-4 uur te wachten voordat iets inwerkt🙈
En we vonden het te stabiel zeg maar, hebben dan toch liever zo'n echte piek als met xtc.

MR_CHIP

Badass junkie
Wij hadden 6-APB Hcl maar wij vonden het itt heel veel mensen niet echt wat. Wij zijn niet gemaakt om 3-4 uur te wachten voordat iets inwerkt🙈
En we vonden het te stabiel zeg maar, hebben dan toch liever zo'n echte piek als met xtc.
Hou van je van pieken of wil je echt 1 grote piek

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Hou van je van pieken of wil je echt 1 grote piek

Nee hoeft niet perse 1 grote piek te zijn. Met xtc neem ik eigenlijk altijd 2 pillen. Dus eerst piek, dan ff chillen en kletsen met mensen en dan nog een pil. Dan weer wat omhoog, maar wordt natuurlijk nooit zoals de eerste piek.

Mr. Jummy

Belezen gebruiker
2-FDCK blijft als het goed is gewoon te bestellen. Zelf nog nooit via pellet vorm gehad. 50mg pellets is redelijk laag gedoseerd naar mijn mening, maar als je nog geen ervaring met disso's hebt dan is dat een prima start dosering.

Nasaal kan je het net als normale ketamine redelijk eenvoudig stapelen (na 5 minuten bijv. 25mg bijpakken). In pellet vorm is dat natuurlijk iets lastiger omdat het pas 30 minuten na inname gaat werken. Maar ik denk als je na 60 minuten nog goed gaat je wel een halve kan bijnemen.

MR_CHIP

Badass junkie
Nee hoeft niet perse 1 grote piek te zijn. Met xtc neem ik eigenlijk altijd 2 pillen. Dus eerst piek, dan ff chillen en kletsen met mensen en dan nog een pil. Dan weer wat omhoog, maar wordt natuurlijk nooit zoals de eerste piek.
Meh dan zou my guess 5maph zijn 1 flinke dosis met tussendoor 2fa/3fa

Met 5 mapb al ervaring maar erg couch locking dus tussendoor 2fa

Al denk ik dat als je het tussendoor mixt met 3fa je wel goed de pieken heb van oldskool xtc

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Meh dan zou my guess 5maph zijn 1 flinke dosis met tussendoor 2fa/3fa

Met 5 mapb al ervaring maar erg couch locking dus tussendoor 2fa

Al denk ik dat als je het tussendoor mixt met 3fa je wel goed de pieken heb van oldskool xtc

Couch locking vind ik niet echt wat. Maar misschien dat die combi idd wel wat is die jij zegt.

@Mr. Jummy 2-FDCK vond ik echt een hele koude disso's. Echte keta, of bijvoorbeeld een 3-meo pcp/pce vind ik veel warmer gevoel geven en veel fijner. Wij hebben die 2FDCK gewoon weggegooid of weggegeven daarom.

MR_CHIP

Badass junkie
Ik vind de kater van xtc veel erger dan 5mapb/6apb maar goed ken ook aan mijn smaak / de pillen liggen zuiverheid

Xtc gemixt met speed wordt ik moe van ( heb adhd , amfetamine wordt ik moe van)
Al heb ik dat weer niet bij rc's zoals 2/3fa heel appart

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Ik ben echt zo’n n00b hierin haha, wat betekent couch locking en wat zijn disso’s en wat doen die?

Couch locking is dat je ipv actief juist liever op de bank blijft zitten (kletsen).
Disso's zijn dissociatieven. Die zorgen voor een verstoring van je psyche en je lichaamsbeleving. Je kunt dan bijvoorbeeld moeilijk lopen, lijkt het alsof je op wolken loopt. Je lichaam kan er voor je gevoel anders uit zien, bijvoorbeeld dat je handen heel groot zijn voor je gevoel. Aanrakingen en smaken voelen/proeven dan vaak anders. Je gedachten zijn niet meer normaal. Je kunt enorm de slappe lach krijgen om de raarste dingen en de simpelste dingen zijn opeens te moeilijk om te volgen enzo😅

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Couch locking is dat je ipv actief juist liever op de bank blijft zitten (kletsen).
Disso's zijn dissociatieven. Die zorgen voor een verstoring van je psyche en je lichaamsbeleving. Je kunt dan bijvoorbeeld moeilijk lopen, lijkt het alsof je op wolken loopt. Je lichaam kan er voor je gevoel anders uit zien, bijvoorbeeld dat je handen heel groot zijn voor je gevoel. Aanrakingen en smaken voelen/proeven dan vaak anders. Je gedachten zijn niet meer normaal. Je kunt enorm de slappe lach krijgen om de raarste dingen en de simpelste dingen zijn opeens te moeilijk om te volgen enzo😅
Bedankt, zo leer ik bij 😄
Van wat ik besteld heb, hoe kan ik zien wat daarvan disso’s zijn, en voor wat voor soort gelegenheden gebruik je dat? Lijkt me op festival niet zo handig 🤣

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
En aangezien niemand reageert op de post in het daarvoor bedoelde draadje drop ik um ook hier maar, iemand tips?

Hebben jullie bepaalde RC’s die jullie aanbevelen die nu nog legaal te halen zijn voor sexavondje? Niet 3mmc, dat ga ik maximaal 4 keer per jaar alleen op festival gebruiken. Xtc twijfelgevalletje vanwege soms weigerende snikkel, soms oplosbaar met kamagra maar werkte in het verleden niet altijd meteen genoeg. Bij voorkeur geen serotonine slurper.

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
En vraagje voor degenen die ook 3 hebben gebruikt en langere tijd zijn gestopt: ik merk dat ik maar lastig langere tijd gefocust aan het werk kan blijven. Pak constant m’n telefoon, ff forum checken, ff dit checken, ff dat checken, focus houden qua werk is lastig. Weet niet of het door m’n gebruik van 3 ligt, zo wel, dan had ik wel verwacht dat het na een week of 4 weer klaar zou zijn 🙄 hoe hebben jullie dat ervaren qua focus?

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Bedankt, zo leer ik bij 😄
Van wat ik besteld heb, hoe kan ik zien wat daarvan disso’s zijn, en voor wat voor soort gelegenheden gebruik je dat? Lijkt me op festival niet zo handig 🤣

Je gaat toch geen research chemicals kopen waarvan je niet weet wat de werking is en wanneer je het gebruikt lijkt me?🤔🙈
(Oh wacht je had idd wel die 2-FDCK al besteld ja. In het vervolg even van te voren inlezen hoor 😉)
Van jouw lijstje dus die 2-FDCK, de rest niet.

Voorbeelden zijn aanverwanten van ketamine, zoals 2F-DCK. En bijvoorbeeld 3-MeO-PCE (3-MeO-PCP is inmiddels verboden) en O-PCE zijn disso's.
Het is inderdaad niet heel handig om die te gebruiken op een festival. Ik gebruik ze gewoon samen thuis met mijn vriend en dan heb je echt een hele rare avond maar wel heel grappig vaak 🤣

Of gewoon een kleine dosis als ik heel erg veel in mijn hoofd zit en heel veel gedachten heb. Maar disso's kunnen ook ervoor zorgen in lage dosis dat je je gewoon wat beter voelt en bijvoorbeeld creatiever wordt. Van disso's heb ik juist geen kater en voel ik me ook de dagen erna juist beter dan ervoor. Maar als je teveel neemt kun je wel manisch worden of in psychose raken.

Dit soort RC's moet je wel echt afwegen met een milligram weegschaal en echt goed je dosissen in de gaten houden. Normaal met Coke en Speed neem ik gewoon en hou ik het verder niet bij. Maar met RC's moet je echt voorzichtig zijn.

Laatst bewerkt:

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Tjah, niet echt heel erg diep nagedacht over m’n aankopen 🫣 dacht dat ik ergens van die 2-FDCK goed voor sex kon worden gebruikt dus heb die ook maar besteld. Thuis ga ik sowieso niet meer gebruiken, heb wat dingen besteld om bij gelegenheid eens uit te proberen. Zal me per middeltje nog maar ff zorgvuldig inlezen en op het moment dat ik het ga gebruiken eerst advies inwinnen op dit forum. Misschien dat ik sommige dingen ook helemaal niet ga gebruiken hoor, maar heb in ieder geval wat liggen voor als er niks meer te halen is.

2-FA is beter dan 3-FA? Die heb ik dan weer niet 🙄 wat doet dit spul precies?

RnB_fan

Bewuste gebruiker
En aangezien niemand reageert op de post in het daarvoor bedoelde draadje drop ik um ook hier maar, iemand tips?

Hebben jullie bepaalde RC’s die jullie aanbevelen die nu nog legaal te halen zijn voor sexavondje? Niet 3mmc, dat ga ik maximaal 4 keer per jaar alleen op festival gebruiken. Xtc twijfelgevalletje vanwege soms weigerende snikkel, soms oplosbaar met kamagra maar werkte in het verleden niet altijd meteen genoeg. Bij voorkeur geen serotonine slurper.
3-FA. Beter dan speed, maar knetter verslavend. Voorzichtig mee zijn dus!

RnB_fan

Bewuste gebruiker
Tjah, niet echt heel erg diep nagedacht over m’n aankopen 🫣 dacht dat ik ergens van die 2-FDCK goed voor sex kon worden gebruikt dus heb die ook maar besteld. Thuis ga ik sowieso niet meer gebruiken, heb wat dingen besteld om bij gelegenheid eens uit te proberen. Zal me per middeltje nog maar ff zorgvuldig inlezen en op het moment dat ik het ga gebruiken eerst advies inwinnen op dit forum. Misschien dat ik sommige dingen ook helemaal niet ga gebruiken hoor, maar heb in ieder geval wat liggen voor als er niks meer te halen is.

3-FA lijkt in principe heel erg op speed. Maar ik vind de uitwerking persoonlijk een stuk fijner. Er is namelijk veel minder sprake van een 'crash' zodra het uitwerkt. Wel heb ik zelf vaak zin om bij te nemen, wat bij mij uiteindelijk resulteerde in het gebruik van meerdere grammen per dag.

MyLittlePonyPack

Badass junkie

Dat lijkt me inderdaad slim om je eerst wat beter te informeren voor je wat gaat gebruiken.
2-FA of 3-FA is het ene niet beter dan het andere, Je gebruikt het alleen voor andere doeleinden. 2-FA is meer functioneel als je wat meer energie wilt hebben en wat dingen in huis wilt doen bijvoorbeeld. En 3-FA is al meer recreatief en meer richting speed. Voor leuke seks zou ik dus 3-FA gebruiken.

MyLittlePonyPack

Badass junkie
En vraagje voor degenen die ook 3 hebben gebruikt en langere tijd zijn gestopt: ik merk dat ik maar lastig langere tijd gefocust aan het werk kan blijven. Pak constant m’n telefoon, ff forum checken, ff dit checken, ff dat checken, focus houden qua werk is lastig. Weet niet of het door m’n gebruik van 3 ligt, zo wel, dan had ik wel verwacht dat het na een week of 4 weer klaar zou zijn 🙄 hoe hebben jullie dat ervaren qua focus?

Ik heb geen ADHD, maar sinds ik langdurig speed en 3M heb gebruikt is mijn focus nuchter ergens verstopt als 1 van de 1,4 miljard Chinezen die er op de wereld zijn😅
Dus dat is wel herkenbaar, zelfs nou ik eigenlijk dit jaar maar 2x speed heb gedaan is mijn focus nergens te bekennen🙈

Maar dat moet je dus echt gaan oefenen eigenlijk. Dus echt je telefoon wegleggen bijvoorbeeld. (Ik had hem alleen vanochtend op mijn werk ergens op een plek gelegd waar ik hem niet had moeten neerleggen en was hem dus even kwijt. Dus dat was paniek 🙈)
Ik heb van de week voor het eerst sinds jaren weer een boek gelezen bijvoorbeeld. Super simpel en 100 pagina's. Maar het is me nou eindelijk wel weer gelukt👍

Laatst bewerkt:

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ADHD, maar sinds ik langdurig speed en 3M heb gebruikt is mijn focus nuchter ergens verstopt als 1 van de 1,4 miljard Chinezen die er op de wereld zijn😅
Dus dat is wel herkenbaar, zelfs nou ik eigenlijk dit jaar maar 2x speed heb gedaan is mijn focus nergens te bekennen🙈
Maar dat moet je dus echt gaan oefenen eigenlijk. Dus echt je telefoon wegleggen bijvoorbeeld.
Ik heb van de week voor het eerst sinds jaren weer een boek gelezen bijvoorbeeld. Super simpel en 100 pagina's. Maar het is me nou eindelijk wel weer gelukt👍
Op het moment lees ik veel, dat gaat me aardig goed af. Misschien dat ik enorm aan vakantie toe ben, dat zou ook wel een rol kunnen spelen 😅

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker

Maar dat moet je dus echt gaan oefenen eigenlijk. Dus echt je telefoon wegleggen bijvoorbeeld. (Ik had hem alleen vanochtend op mijn werk ergens op een plek gelegd waar ik hem niet had moeten neerleggen en was hem dus even kwijt. Dus dat was paniek 🙈)
Maakt 3-FA ook je serotonine op, net als 3?

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Maakt 3-FA ook je serotonine op, net als 3?

Het werkt vooral op je dopamine en norepinephrine neurotransmitters, maar het heeft wel een bescheiden werking op de serotonine. Dus het put het niet helemaal uit zoals xtc, maar het heeft er wel een beetje invloed op.

Ken je de website Psychonaut Wiki?
Daar kun je van alle drugs informatie vinden.

Dit is de pagina van 3-FA:

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Het werkt vooral op je dopamine en norepinephrine neurotransmitters, maar het heeft wel een bescheiden werking op de serotonine. Dus het put het niet helemaal uit zoals xtc, maar het heeft er wel een beetje invloed op.

Ken je de website Psychonaut Wiki?
Daar kun je van alle drugs informatie vinden.

Dit is de pagina van 3-FA:
Dank je wel!

MDMAutist

Belezen gebruiker
Couch locking vind ik niet echt wat. Maar misschien dat die combi idd wel wat is die jij zegt.

@Mr. Jummy 2-FDCK vond ik echt een hele koude disso's. Echte keta, of bijvoorbeeld een 3-meo pcp/pce vind ik veel warmer gevoel geven en veel fijner. Wij hebben die 2FDCK gewoon weggegooid of weggegeven daarom.
Welke dosering 2FDCK hebben jullie gebruikt?. Ik ervaarde hetzelfde. Maar als ik hoger doseerde en het stapelde, dan vond ik het een zeer fijn middel.

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Welke dosering 2FDCK hebben jullie gebruikt?. Ik ervaarde hetzelfde. Maar als ik hoger doseerde en het stapelde, dan vond ik het een zeer fijn middel.

Heb even in mijn Dose app gekeken want het is al bijna 2 jaar geleden blijkbaar. Totaal had ik 168 mg. Wel verdeeld over meerdere dosissen dus. Maar weet niet meer precies hoeveel per keer dan.

KipEi

Experimenterende gebruiker

2mmc kan je wellicht proberen. Is een stuk milder dan 3 maar je gaat je wel lekker warm door voelen en je krijgt zin.

Daarnaast kan je ook eventueel NEP proberen. Daar kreeg ik al echt heel snel zin van haha. Je kunt dat alleen beter niet te vaak pakken (houd het bij max 3) want wanneer je de eerste neemt ga je best high maar de rest verlengt het alleen en je krijgt niet meer die high zoals bij de eerste. De na-effecten van NEP krijg je ook wel snel, zoals hartkloppingen. De kans dat je snikkel meewerkt wordt ook wel lastig.

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
2mmc kan je wellicht proberen. Is een stuk milder dan 3 maar je gaat je wel lekker warm door voelen en je krijgt zin.

Daarnaast kan je ook eventueel NEP proberen. Daar kreeg ik al echt heel snel zin van haha. Je kunt dat alleen beter niet te vaak pakken (houd het bij max 3) want wanneer je de eerste neemt ga je best high maar de rest verlengt het alleen en je krijgt niet meer die high zoals bij de eerste. De na-effecten van NEP krijg je ook wel snel, zoals hartkloppingen. De kans dat je snikkel meewerkt wordt ook wel lastig.
X-mmc laat ik maar zitten aangezien ik daar niet normaal mee om kan gaan 🫣

en iets waar ik veel zin van krijg, maar geen meewerkende snikkel klinkt niet heel erg handig als je een paar uur enthousiast aan de slag wil haha!

Bedankt voor het meedenken 👊🏻

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Vandaag heb ik een kutdag, voel me onrustig, opgefokt, alsof ik oorlog heb met de hele wereld ofzo. Zo voelde ik me van de week ook. Letterlijk als het nummer Break Stuff van Limp Bizkit. Voel me emotioneel instabiel, en ik ben er niet bang voor dat ik wat pak, het is wel eigenlijk het enige waarvan ik denk dat ik rust in m’n kop zou krijgen nu. Dit is dag 34 dat ik niet gebruik. In het filmpje over afkicken wordt aangegeven dat je rond dag 45 The Wall fase krijgt. Heb nog niet eerder een periode zoveel van dit soort drugs gebruikt en gestopt. Herkent iemand dit die daar ervaring mee heeft als deze fase, of wellicht heb ik gewoon een off day?

Damius

Bewuste gebruiker
Vandaag heb ik een kutdag, voel me onrustig, opgefokt, alsof ik oorlog heb met de hele wereld ofzo. Zo voelde ik me van de week ook. Letterlijk als het nummer Break Stuff van Limp Bizkit. Voel me emotioneel instabiel, en ik ben er niet bang voor dat ik wat pak, het is wel eigenlijk het enige waarvan ik denk dat ik rust in m’n kop zou krijgen nu. Dit is dag 34 dat ik niet gebruik. In het filmpje over afkicken wordt aangegeven dat je rond dag 45 The Wall fase krijgt. Heb nog niet eerder een periode zoveel van dit soort drugs gebruikt en gestopt. Herkent iemand dit die daar ervaring mee heeft als deze fase, of wellicht heb ik gewoon een off day?
Je hebt je al goed ingelezen. Kan mogelijk begin van de muur zijn. Misschien gewoon een offday. Misschien beiden. Eigenlijk doet het er niet zoveel toe. Belangrijker voor nu is te accepteren dat je je slecht voelt. En dat het weer voorbij gaat. Mijn ervaring is dat de periodes van ups en downs wat langer duren dan tijdens gebruik. Of zo voelt het in ieder geval. Dat komt dus doordat je nu niet verdoofd.
Drink je nog alcohol eigenlijk?

Manu76

Badass junkie
Herkent iemand dit die daar ervaring mee heeft als deze fase, of wellicht heb ik gewoon een off day?
Kan best een mindere dag zijn in de wall periode. (Kan vele maanden duren, voordat je dopamine.. systeem weer nieuwe balans vindt zonder je middeltje. (Vandaar dat je 1x in de 3 maanden waarschijnlijk nooit heel lang kunt volhouden, omdat je dan in de Muur blijft hangen en dat is niet altijd even aangenaam.)
Ik ken de Muur fase van afkicken Nicotine en wiet vooral en dan konden betere momenten en ook slechtere tijden wel eens een paar dagen aanhouden. (En zeker eerste 6 maanden bij mij).

Keep it up Bro!

_shikantaza

Badass junkie
Zou beide kunnen. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Het gaat over als je clean blijft.

Je kunt nog wel wat dingen proberen. Mediteren, wandelen, dagboek bijhouden, dankbaarheidslijstje maken aan het eind van de dag.

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie reacties! 🫶 Het maakt inderdaad niet uit waardoor ik me precies zo voel, is wat anders dan anders qua offday en was benieuwd of jullie dit gevoel herkennen van jullie zelf in deze situatie.

Maar belangrijkste is gewoon niet gebruiken, waardoor ik me ook zo voel, dus daar de focus maar op houden.

@Damius ik drink wel alcohol, maar Joe grote hoeveelheden. Twee keer per week en dan 2 - 4 biertjes per avond. Wel lekkere speciaal biertjes dan 😋

Bovenaan