Alcohol Aanbidders
naar aanleiding van Deranged zijn topic van Speedclub maak ik nu een alcoholtopic aan voor degenen die Alcohol wel goed kunne aprecieren..
vroeger was ik dus meer een blower en ik dacht :"jaja blowen is niet erg, niet verslavend, alcohol is veel erger" Alcohol is idd schadelijker, maar ik begin het eigenlijk wel de perfecte gelegenheidsgebruiker drugs te vinden dat er is.. Waarom?
- Niemand kijkt je raar aan als je zat bent, het is gewoon ingeburgerd
- Het is legaal
- Je kan het overal kopen
- Het is lekker!
- Je amuseert je sowieso en elke keer (tenzij je slechtgaat)
- Tolerantie komt er niet zo vlug
- Alles is grappig als je zat bent
- Je wordt socialer op een onbeleefde manier
- Je verliest je eetlust niet
- Mijn ouders zagen niet als ik zat ben en dat doen ze wel als ik geblowd heb
- Het werkt echt lang
- Je kan je dosis heel goed inschatten, je zal nooit verrast worden door het effect want je weet wat je drinkt en hoeveel je drinkt
- Inslapen lukt ook nog altijd goed, wakker worden is minder daarintegen
- Is heel leuk samen met wiet
- Je voelt geen kou
- Je kan echt lang wakker blijven en het feit dat je echt kapot bent nog als positief ervaren ook
- Zat dansen is nog leuker
Dus heel wat pluspuntjes voor mij
Ik klink nogal verslaafd als je dit leest wss, maar ik drink maar één keer om de twee weken (veel) en alleen in de uitgang.. Natuurlijk zijn er ook evenveel minpunten zoals dikke kater en je pijn doen door te vallen en zo maar dit neem ik er bij..
Begin nu niet op mij te kakken van alcohol is slecht (zeker niet als je zo'n speed of xtc-freak bent
) alcohol is zo slecht als je zelf bent
Wie is er nog zo'n alcohol aanbidder?
(Bovendien is heeft het nu extra betekenis Acid & Alcohol omdat die 2 vele te leuk zijn met elkaar!)
naar aanleiding van Deranged zijn topic van Speedclub maak ik nu een alcoholtopic aan voor degenen die Alcohol wel goed kunne aprecieren..
vroeger was ik dus meer een blower en ik dacht :"jaja blowen is niet erg, niet verslavend, alcohol is veel erger" Alcohol is idd schadelijker, maar ik begin het eigenlijk wel de perfecte gelegenheidsgebruiker drugs te vinden dat er is.. Waarom?
- Niemand kijkt je raar aan als je zat bent, het is gewoon ingeburgerd
- Het is legaal
- Je kan het overal kopen
- Het is lekker!
- Je amuseert je sowieso en elke keer (tenzij je slechtgaat)
- Tolerantie komt er niet zo vlug
- Alles is grappig als je zat bent
- Je wordt socialer op een onbeleefde manier
- Je verliest je eetlust niet
- Mijn ouders zagen niet als ik zat ben en dat doen ze wel als ik geblowd heb
- Het werkt echt lang
- Je kan je dosis heel goed inschatten, je zal nooit verrast worden door het effect want je weet wat je drinkt en hoeveel je drinkt
- Inslapen lukt ook nog altijd goed, wakker worden is minder daarintegen
- Is heel leuk samen met wiet
- Je voelt geen kou
- Je kan echt lang wakker blijven en het feit dat je echt kapot bent nog als positief ervaren ook
- Zat dansen is nog leuker
Dus heel wat pluspuntjes voor mij
Begin nu niet op mij te kakken van alcohol is slecht (zeker niet als je zo'n speed of xtc-freak bent
Wie is er nog zo'n alcohol aanbidder?
(Bovendien is heeft het nu extra betekenis Acid & Alcohol omdat die 2 vele te leuk zijn met elkaar!)