AA

Jeller

Badass junkie
Alcohol Aanbidders

naar aanleiding van Deranged zijn topic van Speedclub maak ik nu een alcoholtopic aan voor degenen die Alcohol wel goed kunne aprecieren..

vroeger was ik dus meer een blower en ik dacht :"jaja blowen is niet erg, niet verslavend, alcohol is veel erger" Alcohol is idd schadelijker, maar ik begin het eigenlijk wel de perfecte gelegenheidsgebruiker drugs te vinden dat er is.. Waarom?

- Niemand kijkt je raar aan als je zat bent, het is gewoon ingeburgerd
- Het is legaal
- Je kan het overal kopen
- Het is lekker!
- Je amuseert je sowieso en elke keer (tenzij je slechtgaat)
- Tolerantie komt er niet zo vlug
- Alles is grappig als je zat bent
- Je wordt socialer op een onbeleefde manier :grin:
- Je verliest je eetlust niet
- Mijn ouders zagen niet als ik zat ben en dat doen ze wel als ik geblowd heb
- Het werkt echt lang
- Je kan je dosis heel goed inschatten, je zal nooit verrast worden door het effect want je weet wat je drinkt en hoeveel je drinkt
- Inslapen lukt ook nog altijd goed, wakker worden is minder daarintegen
- Is heel leuk samen met wiet
- Je voelt geen kou
- Je kan echt lang wakker blijven en het feit dat je echt kapot bent nog als positief ervaren ook
- Zat dansen is nog leuker

Dus heel wat pluspuntjes voor mij :) Ik klink nogal verslaafd als je dit leest wss, maar ik drink maar één keer om de twee weken (veel) en alleen in de uitgang.. Natuurlijk zijn er ook evenveel minpunten zoals dikke kater en je pijn doen door te vallen en zo maar dit neem ik er bij..

Begin nu niet op mij te kakken van alcohol is slecht (zeker niet als je zo'n speed of xtc-freak bent :)) alcohol is zo slecht als je zelf bent

Wie is er nog zo'n alcohol aanbidder?
(Bovendien is heeft het nu extra betekenis Acid & Alcohol omdat die 2 vele te leuk zijn met elkaar!)

spacekonijn

Badass junkie
kan genoeg dingen opnoemen nu waarom ik alcohol maar een kut-drugs vind .

maar realistisch gezien is het donderdag-avond en ga ik zo bier drinken , dus ik houd mn mond wel :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
tuurlijk is het een kutdrugs, bijna alle drugs zijn kut uiteindelijk..tis wel een leuke kutdrugs toch maar de mensen die hier alcohol zitten afbreken zijn dan wel mensen met een nick als cocaïne, dat is pas een kutdrugs, 10x zo verslavend als alcohol, schadelijker, korter en duurder.. BobG, nam jij niet een beetje te veel xtc? xtc is wel leuk, maar das dan echt ook zo'n gelegenheidsdrugs anders is het ook een dikke kutdrugs.. en Frisko volgens mij nam jij ook beetje te veel uppers dat goed voor je is.. uiteindelijk is jullie drugs toch kutter dan de mijne hoor.. alleen spacekonijn wiens drugs blijkbaar acid aant worden is heeft nog een punt want dat maakt je lichaam niet naar de klote en tis goedkoop ook.. alleen die flashbacks maken het wel wat minder :)

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Coke is niet schadelijker dan alcohol, komt nog niet in de buurt.

ligt natuurlijk puur aan de dosering.

maar ik ben zeker geen tegenstander van alcohol hoor , vind het een erg leuke drugs na 5 biertjes ( wat nou echt niet zo veel schade aanricht) ben ik al een stuk vrolijker.

Jeller

Badass junkie
neem nu 1 gram coke (meeste snuivers doen zoiets op een avond) tegenover 10 biertjes.. beiden redelijk schadelijk hoor, maar ik ben er toch bijna zeker van dat coke vele schadelijker is.. voor je neus alleen al

verslavender en destructiever is het zeker.. je wordt niet zo vlug aan drank verslaafd en jij was al aan coke verslaafd na één keer :wink: damn kerel doet dit nu gene lichtje voor je branden

spacekonijn

Badass junkie
van alcohol veranderd je persoonlijkheid ook niet echt , vind dat je dat ook wel kunt mee rekenen bij de schadelijkheid

Deranged

Badass junkie
Het effect van alcohol zelf mag wat mij betreft tot de gevaarlijkste ooit gerekend worden. Als je zat bent ben je gewoon echt gehandicapt. Je denkt met alcohol dat je beter bent maar je wordt in feite juist alleen maar slechter, dat zorgt nogal eens voor problemen.

Jeller

Badass junkie
daar heb je mss gelijk in maar dan heb je wss ook belachelijk veel gedronken.. maja je moet nu ook niet gaan rijden onder invloed hé

ma dan zijn tripmiddelen ook heel gevaarlijk want je schat ook vele dingen anders in en zo.. je kan ook te ver zitten waardoor je domme dingne gaat doen

minn

Badass junkie
WOOHOO
ik benoem mezelf tot eerbiedig lid van de AA (alcohol AANBIDDERS)

woohoo,
ben het met al je punten eens jeller :grin:

en als je alcool drnkt durf je meer :)

matthijs

Badass junkie
Iedereen kan zeggen wat hi/zij wil en alcohol zal best wel hartstikke slecht zijn, maar ik heb er tot nu toe erg veel plezier en profijt van gehad!

A

Anonymous

Gast
Ik ontken niet dat ik over de grens ben gegaan met pillen, maar ik heb wel wat meegemaakt zeg dat kan je met alcohol nooit bereiken. Ik krijg altijd een kouwe rilling als ik er aan denk, het heeft wel een plek in mijn hart gekregen. Ik wist tenminste nog waar ik mee bezig was, zodra ik met alcohol begin blijf ik drinken ga ik maar door en heb ik geen controle over mezelf.

Ik gaf trouwens alleen mijn mening, wat ook een feit is :P, wist je trouwens ook dat er veel meer sterfgevallen zijn door alcohol dan door welke drug dan ook?

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik ontken niet dat ik over de grens ben gegaan met pillen, maar ik heb wel wat meegemaakt zeg dat kan je met alcohol nooit bereiken. Ik krijg altijd een kouwe rilling als ik er aan denk, het heeft wel een plek in mijn hart gekregen. Ik wist tenminste nog waar ik mee bezig was, zodra ik met alcohol begin blijf ik drinken ga ik maar door en heb ik geen controle over mezelf.

Ik gaf trouwens alleen mijn mening, wat ook een feit is :P, wist je trouwens ook dat er veel meer sterfgevallen zijn door alcohol dan door welke drug dan ook?
en als er dan een xtc of ghb dode valt
is het meestal in combinatie met alcohol
kan nie zeggen da het nie fijjn is als je jezelf maar binnen de perken houdt

Mac...

Badass junkie
Nja ben nog steeds tegen het verheelrijken van welke drugs dan ook.
Ik heb gewoon zoiets van ik heb mijn eigen favo's, maar zal niet proberen om iedereen aan de drugs te helpen als ze d'r al bij voorbaat geen behoefte aan hebben. Hebben ze zelf al besloten om een bepaalde drug te gaan proberen, deel ik die ervaring graag met ze.

Jeller

Badass junkie
minn zei:
WOOHOO
ik benoem mezelf tot eerbiedig lid van de AA (alcohol AANBIDDERS)

woohoo,
ben het met al je punten eens jeller :grin:

en als je alcool drnkt durf je meer :)
ah toch nog één iemand die het volledig met mij eens is :)
we zijn al met 2 in de AA haha

trouwens BobG (en de rest), was niet aanvallend bedoelt hoor, maar als jullie al die uppers zo veel beter vinden (leuker op sommige vlakken kan ik zeker wel akkoord mee gaan trouwens) vind ik het een beetje hypocriet dat je alcohol een ergere drugs vinden

en dat er meer alcoholongevallen zijn is eigenlijk beetje logisch want er drinken veel meer mensen alchol.. wist je dat er ook meer mensen zijn die stervan aan roken dan mensen die sterven aan heroïne.. is roken daarom slechter dan heroïne?
De meeste doodsongevallen door drinken zijn volgens mij ook door dronken achter het stuur te zitten wat ik volledig afkeur..

BacingsPen

Badass junkie
haha ik drink laatste tijd best wel weer vaak! Het probleem is alleen dat ik vroeger ook nooit mate kon houden. Alleen al daarom zou ik het liefst eigenlijk nooit meer alcohol drinken.

Maar goed, omdat ik 24 uur per dag wiet in huis heb, kan ik het ALTIJD beperken tot 6 biertjes :) (ja, soms zijn het er stiekem toch 7:P)

Maar ben bang dat ik zonder wiet gewoon door zou zuipen. (knetter wordt ik meer bewust van mezelf, en accepteer ook dat ik van mezelf niet verder mag zuipen.)

Maar goed, misschien dat ik binnekort weer helemaal stop met alcohol, en ephedra als vervanger neem :) Wordt hier namelijk meer en meer socialer van :grin:

BacingsPen

Badass junkie
idd... JE kan zeggen van Deranged wat je wil... Maar hij spreekt over alcohol de waarheid: Het is gewoon verraderlijk spul! Meer wil ik er ff niet over kwijt! :angry:

A

Anonymous

Gast
Jep, ik ben het eens met deranged, na een hoop drank ben je zo goed als gehandicapt.

Jeller

Badass junkie
Als je jezelf niet in de hand hebt met drinken idd.. alcohol is een drugs waarbij het effect niet stopt met bijkomen hé

A

Anonymous

Gast
En wiet voelt gewoon aangenamer, geen kater alleen moeite met opstaan als je minder dan 10 uur geslapen heb..

Jeller

Badass junkie
wiet geeft mij soms wel meer voldoening als je ergens chill zit en rookt ene lekker jointje.. maar een biertje kan ook heel lekker zijn na een inspanning, bijvoorbeeld na een tijdje dansen..

het enige bij weed is als je dat bij iemand thuis doet vallen de gesprekken meestal stil tegen het einde van de avond en wordt het soms saai een altijd hetzelfde.. als je zat bent wordt je simpel en ga ke niet zitten lomen behalve als je slecht gaat

A

Anonymous

Gast
Jeller zei:
het enige bij weed is als je dat bij iemand thuis doet vallen de gesprekken meestal stil tegen het einde van de avond en wordt het soms saai een altijd hetzelfde.. als je zat bent wordt je simpel en ga ke niet zitten lomen behalve als je slecht gaat

Dat is wel waar.

lot

Badass junkie
BobG zei:
Jeller zei:

Dat is wel waar.

wij hebben altijd zooown lol dat het bij ons wel mee valt met de bla gesprekken

Jeller

Badass junkie
daar heeft ij niet veel aan te kiezen hé..of zijn maag de alcohol dan wle wil is er andere kwestie

Qocaïne

Badass junkie
Jeller zei:
tis wel een leuke kutdrugs toch maar de mensen die hier alcohol zitten afbreken zijn dan wel mensen met een nick als cocaïne

hehe lees het nu pas! :P

Was maar een geintje man.. ik zeg geen nee tegen een lekker biertje of een lekker glas baileys! =D mjummy!

slunse

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Het effect van alcohol zelf mag wat mij betreft tot de gevaarlijkste ooit gerekend worden. Als je zat bent ben je gewoon echt gehandicapt. Je denkt met alcohol dat je beter bent maar je wordt in feite juist alleen maar slechter, dat zorgt nogal eens voor problemen.

damn kerel.. met coke e.d. is dit juist hetzelfde.. je denkt dat je vriendelijk en sociaal bent maar uiteindelijk verander je gewoon in een egoistische, narcistisch gekrenkte klootzak
(de 'je' is hier niet op jou bedoeld, 't is een algemene 'je' voor alle duidelijkheid)

alcohol is heus niet zo schadelijk, als je het met mate gebruikt
de AA heeft een lid bij :)

Mac...

Badass junkie
Ja ik denk dat mensen die zich net zo voelen als jij zien de lol er wel van in, maar nuchtere mensen zullen zich wel gaan irriteren aan dat zatte gedrag. Zo sta ik ook wel eens als één van de weinige nuchtere in een disco of poppodium oid (werken dus) en dan kan ik die zatte lui ook niet uitstaan, mja... Het hoort er nu eenmaal een beetje bij :|

Bovenaan