a-D2PV ofwel (1,2-diphenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)ethan-1-one) is a synthetic stimulant drug of the cathinone class developed in the middle of 2020 which has been reported as a novel designer drug. α- D2PV is a substituted homologue of α-PVP, having an Phenylacetyl replaced the alkyl side chain,regarding the potency of alpha-d2pv in the brain, chemist Michael H. Baumann of the Designer Drug Research Unit (established by Baumann) of the National Institute on Drug Abuse stated: "alpha-d2pv might be at the potency level compare to alpha-PVP"Heeft iemand ervaring met de rc a-d2pv? Het is een redelijk nieuwe pyro volgens mij. Verder is er vrijwel niks op het internet te vinden. Als iemand er veel over weet, hoor ik het graag.

Klinkt als dikke troepHeeft iemand ervaring met de rc a-d2pv? Het is een redelijk nieuwe pyro volgens mij. Verder is er vrijwel niks op het internet te vinden. Als iemand er veel over weet, hoor ik het graag.
Eigenlijk is het een een gehydrogineerd pyrroline, niet een pyrrolidine (dacht ik) geen waterstof atoomHet is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen![]()
Of volgens mij lul ik nu uit mijn nek, maar ik heb net een half uur zitten inlezen.Eigenlijk is het een een gehydrogineerd pyrroline, niet een pyrrolidine (dacht ik) geen waterstof atoom
Hoewel ik akkoord ga met het afraden van pyrrolidine gebruik is dit niet het antwoord waar OP naar zocht.Het is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen![]()
Je hebt pyrrolidine's en Pyrrole's Pyrridine's.Huh? Zijn we het dan al die tijd al massaal fout aan het spellen met z’n allen of heb je pyro’s en pyrro’s?
Je hebt pyrrolidine's en Pyrrole's Pyrridine's.
*Trekt vuurpijl weer uit haar neus*We slikken en snuiven geen vuurwerk.
Mogelijks is de verwarring ook te wijten aan "pyrovalerone".Je hebt pyrrolidine's en Pyrrole's Pyrridine's.
Ken je 3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine?Zelfs nog accurater is het "2-phenyl-1-pyrrolidin-1-ylethanone", maar dan nog met een extra benzeenring erbij.
Het is een drug met een pipperidine ring erin, wat het een pyrovalerone maakt, waar dan weer een methylenedioxyring aan vast zit. Dus ja.Mogelijks is de verwarring ook te wijten aan "pyrovalerone".
Zoals 3,4-Methylenedioxypyrovalerone (MDPV) wat zowel een pyrrolidine als een pyrovalerone is.
Lijkt op nicotine. Kan niet gezond zijn.Ken je 3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine?
Klopt.Lijkt op nicotine. Kan niet gezond zijn.
Bedankt voor de toelichting maar bedoelde eigenlijk verwarring tussen pyrro of pyro (pyrrolidine/pyrovalerone) 🥲Het is een drug met een pipperidine ring erin, wat het een pyrovalerone maakt, waar dan weer een methylenedioxyring aan vast zit. Dus ja.
Jij weet het denk ik op dit vakgebied beter dan mij, die moet ik je toegeven.Bedankt voor de toelichting maar bedoelde eigenlijk verwarring tussen pyrro of pyro (pyrrolidine/pyrovalerone) 🥲
Maar we gaan hier enorm off topic.
Kunnen we terug over a-d2pv praten? 😇
En jij op al de rest 😉Jij weet het denk ik op dit vakgebied beter dan mij, die moet ik je toegeven.
Maar je hebt gelijk, a-d2pv. Er is verdomd weinig over te vinden. Het lijkt me echt geen goede drug, vooral die twee benzeenringen schrikken me af.
Helaas niet. Heb de eerste post bij de tweede gevoegd voor meer zichtbaarheid. We kunnen naar Het off-topic discussie topic gaan voor de rest.Oh sorry ik had helemaal overheen gelezen dat je er ervaring mee had, excuus. Ik dacht dat het voor jou ook nieuw was.
volledig mee eens begin niet aan deze devilish drugsHet is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen![]()
Wow dat heb je wel goed gevonden ik heb er best lang naar gezocht maar kon werkelijk niks vinden. Chapoo!! Je hebt me respect!a-D2PV ofwel (1,2-diphenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)ethan-1-one) is a synthetic stimulant drug of the cathinone class developed in the middle of 2020 which has been reported as a novel designer drug. α- D2PV is a substituted homologue of α-PVP, having an Phenylacetyl replaced the alkyl side chain,regarding the potency of alpha-d2pv in the brain, chemist Michael H. Baumann of the Designer Drug Research Unit (established by Baumann) of the National Institute on Drug Abuse stated: "alpha-d2pv might be at the potency level compare to alpha-PVP"
Vertaald:
Een synthetische stimulerende drug van de cathinonklasse die medio 2020 is ontwikkeld en die is gerapporteerd als een nieuwe designerdrug. α-D2PV is een gesubstitueerde homoloog van α-PVP, waarbij een fenylacetyl de alkylzijketen heeft vervangen, met betrekking tot de potentie van alfa-d2pv in de hersenen, scheikundige Michael H. Baumann van de Designer Drug Research Unit (opgericht door Baumann) van de National Institute on Drug Abuse verklaarde: "alpha-d2pv zou op het potentieniveau kunnen zijn in vergelijking met alpha-PVP".
Bekijk bijlage 48551
Twee benzeenringen is vaak een teken dat het extra potent is, maar pin me er niet op vast. Ik zal het niet gebruiken. Maar ik ben wel benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met deze obscure nieuwe drug (@Snuffelaar)
Was voor mij ook even zoeken hoor, hij is niet bepaald populair op het internet. Maar thanksWow dat heb je wel goed gevonden ik heb er best lang naar gezocht maar kon werkelijk niks vinden. Chapoo!! Je hebt me respect!
Ik ben ook zeker niet van plan dit te gebruiken. Alleen was er benieuwd naar omdat er vrijwel niks over te vinden valt. Mooi grapje pin me er niet op vast 😉😂. Maar ben ook echt benieuwd naar de ervaringen ervan.
Goddamn is bijna een mix van keta en 3mmc dus eigenlijk in het kortHoewel ik akkoord ga met het afraden van pyrrolidine gebruik is dit niet het antwoord waar OP naar zocht.
Ik heb het zelf enkele keren geprobeerd dus kan wel delen wat ik ervaren heb.
De rush is middelmatig, zeker niet de meest potente pyrro maar ook geen troep zoals a-pcyp. Licht euforisch en best wel energiek.
Wat me verbaasde is dat het niet enkel een poging is om sterkere drugs in zijn klassement na te bootsen, maar dat het vrij uniek is.
De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce. Bijdoseren is vrij lastig wanneer de neus die je wil gebruiken niet de jouwe is. De bodyload is ook behoorlijk zweverig.
Al bij al een verrassende ervaring maar niet je geld waard. Ik geef het de Poor Man's Pyrro stempel, samen met a-pcyp en 4-cl-pvp.
Maar goed, pyrros komen rechtstreeks uit de balzak van Satan, dus gewoon slimmer om dit stofje te skippen en iets anders kiezen, zoals H2O.
Niet echt.Goddamn is bijna een mix van keta en 3mmc dus eigenlijk in het kort
Dit vind ik wel logisch eigenlijk. Toen ik de structuurformule zag moest ik eerst denken aan een arylcyclohexylamine, en daarna zag ik pas dat het een pyrro was. Dat de effecten dan ook deels dissociatief zijn is dan wel weer een bevestiging van die verhaspeling.De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce.
Haha ik ook, lijkt op pcp of iets verwantarylcyclohexylamine
Fijn dat ik het gevoel nog kon plaatsen dan aangezien ik toen ook op 450ug 1P-LSD zat. Welke dissociatieve is het meest verwant denk je? Qua potentie zit het denk ik wat op het niveau van A-PIHP. Het disso gevoel was niet onaangenaam maar voelde wel wat vervuild aan.Dit vind ik wel logisch eigenlijk. Toen ik de structuurformule zag moest ik eerst denken aan een arylcyclohexylamine, en daarna zag ik pas dat het een pyrro was. Dat de effecten dan ook deels dissociatief zijn is dan wel weer een bevestiging van die verhaspeling.
450 microgrammen? Allejezus kerel het hoeft niet allemaal in één keer op 🫢450ug 1P-LSD
Haha na tientallen LSD-trips en een paar heel hoog gedoseerde trips is 300 mcg nu ook wel mijn standaard dosering. Dus nog een microdotje erbij voor de leuk, dat snap ik wel 🤭450 microgrammen? Allejezus kerel het hoeft niet allemaal in één keer op 🫢
Fijn dat ik het gevoel nog kon plaatsen dan aangezien ik toen ook op 450ug 1P-LSD zat. Welke dissociatieve is het meest verwant denk je? Qua potentie zit het denk ik wat op het niveau van A-PIHP. Het disso gevoel was niet onaangenaam maar voelde wel wat vervuild aan.
Haha ik ook, lijkt op pcp of iets verwant
300 mcg is mijn hoogste en ik kon niets meer dan liggen en van dimensie naar dimensie worden gekatapulteerd. Leuk, maar niet nog eens.Haha na tientallen LSD-trips en een paar heel hoog gedoseerde trips is 300 mcg nu ook wel mijn standaard dosering. Dus nog een microdotje erbij voor de leuk, dat snap ik wel 🤭
Phenciclidine is toch het prototype arylcyclohexylamine?
Ja klopt! Ik heb ook nog even kort gezocht of ik er een kon vinden waarbij de piperidine van PCP was vervangen door pyrrolidine.Phenciclidine is toch het prototype arylcyclohexylamine?
Dan moet er een hele andere aromatische verbinding worden gemaakt, en pcp heeft al zoveel bijwerkingen. Dat is überhaupt de reden dat ketamine is uitgevonden.Ja klopt! Ik heb ook nog even kort gezocht of ik er een kon vinden waarbij de piperidine van PCP was vervangen door pyrrolidine.
Maar die kon ik zo snel niet vinden. Ik denk dat die RC nog gemaakt moet worden![]()
Hmm.. Nooit pure PCP gedaan maar wel een hoop analogen.Net als @Dirkjan dacht ik dan voornamelijk aan PCP inderdaad.
Dit 😄 Had het zakje open en haalde er per ongeluk 3 x 150ug uit. Ik keek wel eerst even rond me of de set en setting goed genoeg waren.Haha na tientallen LSD-trips en een paar heel hoog gedoseerde trips is 300 mcg nu ook wel mijn standaard dosering. Dus nog een microdotje erbij voor de leuk, dat snap ik wel 🤭
Pas je op? Dit is nou niet bepaald een stof die mensen op dit forum je zouden aanraden, want a-d2pv valt eigenlijk onder het kopje “pyro’s” en “flakka-achtigen”.Ik bestel nu één unit. U hoort van mij. Zo niet: informatief genoeg....