A-d2pv

Samurai

Experimenterende gebruiker
Heeft iemand ervaring met de rc a-d2pv? Het is een redelijk nieuwe pyro volgens mij. Verder is er vrijwel niks op het internet te vinden. Als iemand er veel over weet, hoor ik het graag.

Dirkdirk

DF-koning
Heeft iemand ervaring met de rc a-d2pv? Het is een redelijk nieuwe pyro volgens mij. Verder is er vrijwel niks op het internet te vinden. Als iemand er veel over weet, hoor ik het graag.
a-D2PV ofwel (1,2-diphenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)ethan-1-one) is a synthetic stimulant drug of the cathinone class developed in the middle of 2020 which has been reported as a novel designer drug. α- D2PV is a substituted homologue of α-PVP, having an Phenylacetyl replaced the alkyl side chain,regarding the potency of alpha-d2pv in the brain, chemist Michael H. Baumann of the Designer Drug Research Unit (established by Baumann) of the National Institute on Drug Abuse stated: "alpha-d2pv might be at the potency level compare to alpha-PVP"

Vertaald:

Een synthetische stimulerende drug van de cathinonklasse die medio 2020 is ontwikkeld en die is gerapporteerd als een nieuwe designerdrug. α-D2PV is een gesubstitueerde homoloog van α-PVP, waarbij een fenylacetyl de alkylzijketen heeft vervangen, met betrekking tot de potentie van alfa-d2pv in de hersenen, scheikundige Michael H. Baumann van de Designer Drug Research Unit (opgericht door Baumann) van de National Institute on Drug Abuse verklaarde: "alpha-d2pv zou op het potentieniveau kunnen zijn in vergelijking met alpha-PVP".

1673364325519.png

Twee benzeenringen is vaak een teken dat het extra potent is, maar pin me er niet op vast. Ik zal het niet gebruiken. Maar ik ben wel benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met deze obscure nieuwe drug (@Snuffelaar)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen :)
Hoewel ik akkoord ga met het afraden van pyrrolidine gebruik is dit niet het antwoord waar OP naar zocht.

Ik heb het zelf enkele keren geprobeerd dus kan wel delen wat ik ervaren heb.

De rush is middelmatig, zeker niet de meest potente pyrro maar ook geen troep zoals a-pcyp. Licht euforisch en best wel energiek.

Wat me verbaasde is dat het niet enkel een poging is om sterkere drugs in zijn klassement na te bootsen, maar dat het vrij uniek is.

De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce. Bijdoseren is vrij lastig wanneer de neus die je wil gebruiken niet de jouwe is. De bodyload is ook behoorlijk zweverig.

Al bij al een verrassende ervaring maar niet je geld waard. Ik geef het de Poor Man's Pyrro stempel, samen met a-pcyp en 4-cl-pvp.

Maar goed, pyrros komen rechtstreeks uit de balzak van Satan, dus gewoon slimmer om dit stofje te skippen en iets anders kiezen, zoals H2O.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Huh? Zijn we het dan al die tijd al massaal fout aan het spellen met z’n allen of heb je pyro’s en pyrro’s?

Dirkdirk

DF-koning
Mogelijks is de verwarring ook te wijten aan "pyrovalerone".

Zoals 3,4-Methylenedioxypyrovalerone (MDPV) wat zowel een pyrrolidine als een pyrovalerone is.
Het is een drug met een pipperidine ring erin, wat het een pyrovalerone maakt, waar dan weer een methylenedioxyring aan vast zit. Dus ja.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Lijkt op nicotine. Kan niet gezond zijn.
Klopt.

Het is een drug met een pipperidine ring erin, wat het een pyrovalerone maakt, waar dan weer een methylenedioxyring aan vast zit. Dus ja.
Bedankt voor de toelichting maar bedoelde eigenlijk verwarring tussen pyrro of pyro (pyrrolidine/pyrovalerone) 🥲

Maar we gaan hier enorm off topic.
Kunnen we terug over a-d2pv praten? 😇

Dirkdirk

DF-koning
Bedankt voor de toelichting maar bedoelde eigenlijk verwarring tussen pyrro of pyro (pyrrolidine/pyrovalerone) 🥲

Maar we gaan hier enorm off topic.
Kunnen we terug over a-d2pv praten? 😇
Jij weet het denk ik op dit vakgebied beter dan mij, die moet ik je toegeven.

Maar je hebt gelijk, a-d2pv. Er is verdomd weinig over te vinden. Het lijkt me echt geen goede drug, vooral die twee benzeenringen schrikken me af.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Jij weet het denk ik op dit vakgebied beter dan mij, die moet ik je toegeven.

Maar je hebt gelijk, a-d2pv. Er is verdomd weinig over te vinden. Het lijkt me echt geen goede drug, vooral die twee benzeenringen schrikken me af.
En jij op al de rest 😉

De rush is middelmatig, zeker niet de meest potente pyrro maar ook geen troep zoals a-pcyp. Licht euforisch en best wel energiek.

Wat me verbaasde is dat het niet enkel een poging is om sterkere drugs in zijn klassement na te bootsen, maar dat het vrij uniek is.

De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce. Bijdoseren is vrij lastig wanneer de neus die je wil gebruiken niet de jouwe is. De bodyload is ook behoorlijk zweverig.

Al bij al een verrassende ervaring maar niet je geld waard. Ik geef het de Poor Man's Pyrro stempel, samen met a-pcyp en 4-cl-pvp.

Maar goed, pyrros komen rechtstreeks uit de balzak van Satan, dus gewoon slimmer om dit stofje te skippen en iets anders kiezen, zoals H2O.

Wat ik ook nog kan toevoegen is dat het niet aangenaam aanvoelt om te vapen of snuffelen. Pyrros zijn al vies maar deze voelt extra vies/onrein aan, alsof het uit een Oost-Aziatische Aldi komt.

Kanker met kanker in een gripzakje.

Dirkdirk

DF-koning
Oh sorry ik had helemaal overheen gelezen dat je er ervaring mee had, excuus. Ik dacht dat het voor jou ook nieuw was.

Samurai

a-D2PV ofwel (1,2-diphenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)ethan-1-one) is a synthetic stimulant drug of the cathinone class developed in the middle of 2020 which has been reported as a novel designer drug. α- D2PV is a substituted homologue of α-PVP, having an Phenylacetyl replaced the alkyl side chain,regarding the potency of alpha-d2pv in the brain, chemist Michael H. Baumann of the Designer Drug Research Unit (established by Baumann) of the National Institute on Drug Abuse stated: "alpha-d2pv might be at the potency level compare to alpha-PVP"

Vertaald:

Een synthetische stimulerende drug van de cathinonklasse die medio 2020 is ontwikkeld en die is gerapporteerd als een nieuwe designerdrug. α-D2PV is een gesubstitueerde homoloog van α-PVP, waarbij een fenylacetyl de alkylzijketen heeft vervangen, met betrekking tot de potentie van alfa-d2pv in de hersenen, scheikundige Michael H. Baumann van de Designer Drug Research Unit (opgericht door Baumann) van de National Institute on Drug Abuse verklaarde: "alpha-d2pv zou op het potentieniveau kunnen zijn in vergelijking met alpha-PVP".

Bekijk bijlage 48551

Twee benzeenringen is vaak een teken dat het extra potent is, maar pin me er niet op vast. Ik zal het niet gebruiken. Maar ik ben wel benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met deze obscure nieuwe drug (@Snuffelaar)
Wow dat heb je wel goed gevonden ik heb er best lang naar gezocht maar kon werkelijk niks vinden. Chapoo!! Je hebt me respect!

Ik ben ook zeker niet van plan dit te gebruiken. Alleen was er benieuwd naar omdat er vrijwel niks over te vinden valt. Mooi grapje pin me er niet op vast 😉😂. Maar ben ook echt benieuwd naar de ervaringen ervan.

Dirkdirk

DF-koning
Wow dat heb je wel goed gevonden ik heb er best lang naar gezocht maar kon werkelijk niks vinden. Chapoo!! Je hebt me respect!

Ik ben ook zeker niet van plan dit te gebruiken. Alleen was er benieuwd naar omdat er vrijwel niks over te vinden valt. Mooi grapje pin me er niet op vast 😉😂. Maar ben ook echt benieuwd naar de ervaringen ervan.
Was voor mij ook even zoeken hoor, hij is niet bepaald populair op het internet. Maar thanks :tonguewink: Als het om scheikunde gaat ben ik bereid mijn handen uit de mouwen te steken voor de informatie.

Samurai

Hoewel ik akkoord ga met het afraden van pyrrolidine gebruik is dit niet het antwoord waar OP naar zocht.

Goddamn is bijna een mix van keta en 3mmc dus eigenlijk in het kort

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Dit vind ik wel logisch eigenlijk. Toen ik de structuurformule zag moest ik eerst denken aan een arylcyclohexylamine, en daarna zag ik pas dat het een pyrro was. Dat de effecten dan ook deels dissociatief zijn is dan wel weer een bevestiging van die verhaspeling.
Fijn dat ik het gevoel nog kon plaatsen dan aangezien ik toen ook op 450ug 1P-LSD zat. Welke dissociatieve is het meest verwant denk je? Qua potentie zit het denk ik wat op het niveau van A-PIHP. Het disso gevoel was niet onaangenaam maar voelde wel wat vervuild aan.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Fijn dat ik het gevoel nog kon plaatsen dan aangezien ik toen ook op 450ug 1P-LSD zat. Welke dissociatieve is het meest verwant denk je? Qua potentie zit het denk ik wat op het niveau van A-PIHP. Het disso gevoel was niet onaangenaam maar voelde wel wat vervuild aan.
Haha ik ook, lijkt op pcp of iets verwant

Net als @Dirkjan dacht ik dan voornamelijk aan PCP inderdaad.

Dirkdirk

DF-koning
Haha na tientallen LSD-trips en een paar heel hoog gedoseerde trips is 300 mcg nu ook wel mijn standaard dosering. Dus nog een microdotje erbij voor de leuk, dat snap ik wel 🤭
300 mcg is mijn hoogste en ik kon niets meer dan liggen en van dimensie naar dimensie worden gekatapulteerd. Leuk, maar niet nog eens.
Phenciclidine is toch het prototype arylcyclohexylamine?

Dirkdirk

DF-koning
Ja klopt! Ik heb ook nog even kort gezocht of ik er een kon vinden waarbij de piperidine van PCP was vervangen door pyrrolidine.
Maar die kon ik zo snel niet vinden. Ik denk dat die RC nog gemaakt moet worden :wink:
Dan moet er een hele andere aromatische verbinding worden gemaakt, en pcp heeft al zoveel bijwerkingen. Dat is überhaupt de reden dat ketamine is uitgevonden.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Net als @Dirkjan dacht ik dan voornamelijk aan PCP inderdaad.
Hmm.. Nooit pure PCP gedaan maar wel een hoop analogen.

Vond het dissociatieve effect niet zo sterk. Het bleef wat hangen op de achtergrond.
Ik kon nog perfect functioneren en praten. Daarom voelde het eerder aan als O-PCE wanneer je deze vaped (disso crack).

Vrij helder maar toch een zoemend gevoel. Eerder subtiel in aard; het overheerste het amfetamine gevoel alleszins niet.

Haha na tientallen LSD-trips en een paar heel hoog gedoseerde trips is 300 mcg nu ook wel mijn standaard dosering. Dus nog een microdotje erbij voor de leuk, dat snap ik wel 🤭
Dit 😄 Had het zakje open en haalde er per ongeluk 3 x 150ug uit. Ik keek wel eerst even rond me of de set en setting goed genoeg waren.
Gelukkig waren alle gasten ervaren trippers (5 man) en dat creëerde een chille sfeer.

Bovenaan