6apb wegvallen

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Helleeeu. Ik heb op Sziget vorige week een middagje 6apb gebruikt. Pilletje van 125mg, klein stukje eraf gebeten omdat ik de eerste keer te hard ging op de hele pil. Heb het zo sindsdien al een aantal keer gedaan en is altijd erg goed gegaan en veel plezier gehad.

Nu ook een hele leuke middag/avond gehad, alleen had ik wel een paar gekke momentjes. Het is een beetje lastig te omschrijven maar ik ga een poging wagen. We stonden te dansen en ik kreeg af en toe het gevoel dat ik even weg viel. Dat je even niet meer weet waar je bent, net alsof je echt nét wakker bent geworden. Ik vond het te vergelijken met wanneer ik xtc gedaan heb en iemand zo stevig een knuffel geef dat wanneer ik m'n ogen open doe even terug op aarde moet komen. Dat had ik dus telkens heel kort, maar gewoon met ogen open. Daardoor voelde ik me helemaal niet stabiel, omdat ik dan tijdens het dansen dus even niet meer wist hoe m'n lichaam aan het bewegen was en bang was dat ik een stap verkeerd zou zetten en zou vallen. Ben toen gaan zitten met m'n vriendinnetje maar zittend bleef ik het hebben, alleen had ik dan niet dat ik telkens stil moest gaan staan omdat ik bang was dat ik omviel.

Gelukkig ben ik wel goed in mezelf geruststellen dus ik kon mezelf wel rustig houden en raakte niet in paniek, maar echt plezierig was het niet.. Super irritant juist. Daarna nog even gaan dansen, maar ik bleef het houden. Vervolgens gingen we terug naar de tent om ons vest te pakken en water en doordat we toen bezig waren en met andere mensen weer aan het kletsen kon ik mezelf wat makkelijker ervan afleiden, ik denk dat het toen ook wel minder werd. Herinner me dat ik in gesprek met vrienden soms even niet reageerde of heel erg moest concentreren om erbij te blijven. Dat was dan wel echt één momentje, dan was het weer over, en dan een paar minuten later weer eventjes. Een uur later ongeveer denk ik dat het wel weg was, verder ook een hele leuke avond gehad.

Vroeg me af of er verder mensen waren met zo'n ervaring want ik heb het zelf nog nooit gehad.. Anyone?

Fool

Badass junkie
Hmm, geen ervaring mee.

Heb je toen genoeg isotone dranken gedronken/zout binnengekregen? Niet te weinig gegeten?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Waarschijnlijk ben je vrij gevoelig voor dit middel, misschien is het een idee om nog beter te doseren? Begin met een kwartje en bekijk later nog eens of je eventueel een redose kunt nemen. Ik heb zelf geen ervaring met 6-APB maar het schijnt een erg fijne drug te zijn!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt wel bekend, ik heb dat ook wel eens. Heel irritant gevoel, net of je gaat flauwvallen. Heb je genoeg gegeten, gedronken en genoeg geslapen? Ik merk dat ik dat eerder heb als ik moe ben of slecht gegeten heb. Ik weet niet of het te maken heeft met bloedsuikers ofzo, maar als ik zorg dat ik uitgerust ben en goed eet heb ik er minder last van.

Nadeel op Sziget is natuurlijk dat je elke dag aan het feesten bent en als je dan ook nog meerdere dagen slecht slaapt en dingen gebruikt is de kans op dat soort klachten veel groter. Ik had het op Lowlands bijvoorbeeld op de zondagavond.

Het is voor zover ik weet niet specifiek door dit middel maar gewoon met alle drugs. Bij mij persoonlijk in ieder geval wel.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb om half 2 ontbeten met een kleine salade en om 4 uur heb ik nog een tortilla gegeten. Daarna ging ik bungeejumpen, daarna heb ik één biertje gedronken (één biertje is een halve liter op Sziget), en toen hebben we het rond kwart over 6 ingenomen. Dus ik weet niet.. We hebben een 1,5 liter waterfles over het terrein met ons meegesleept dus dat zit denk ik ook wel goed. Qua moeheid: ik slaap over het algemeen erg slecht dus het verschil tussen op het festival en thuis slapen was niet zo groot :wink: En daarbij was dit op dinsdag (we waren vrijdagavond aangekomen) dus net de start van het festival (begon op maandag).

Maar toch, als ik het zo lees was het misschien een beetje alles bij elkaar, de eerste paar dagen was het festival best overweldigend omdat het echt teringgroot is. Normaal ben ik natuurlijk thuis als ik drugs gebruik en dan let ik de week vantevoren al goed op m'n eten/drinken/slapen. Ookal was 't allemaal wel prima, toch anders dan normaal uiteindelijk denk ik. Maar iig fijn om even te horen dat anderen dat ook wel eens hebben gehad, weet ik dat het niet al te ernstig is oid. Nu even heel lang niet meer gebruiken en de volgende keer weer braaf goed voor mezelf zorgen.

Trouwens heb ik later in de week ook nog (hard)drugs gebruikt en toen had ik er geen last van!

Fool

Badass junkie
Klinkt alsof je de volgende keer toch wat meer zou moeten proberen te slapen en wat minder water drinken, maar dit vervangen door isotone drankjes, zoals fanta/AA-drank. Dat zou misschien wel kunnen helpen :)

Zou je nog een klein (2e 6-apb) reportje kunnen schrijven over je ervaring? Ik heb het na je vorige reportje namelijk al thuis liggen en ben benieuwd naar meer informatie! :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm dus totaal een kleine salade en een tortilla. Daarvan zou ik omkukelen als ik om 18:00 aan de drugs ga. Ik denk dat je dus gewoon te weinig energie hebt binnengekregen en misschien tegelijkertijd teveel indrukken.

Ik zou me er geen zorgen om maken in ieder geval, is niet heel schokkend hoor.

Fool zei:
Zou je nog een klein (2e 6-apb) reportje kunnen schrijven over je ervaring? Ik heb het na je vorige reportje namelijk al thuis liggen en ben benieuwd naar meer informatie!

Heb je die van mij ook al gelezen Fool? :)
viewtopic.php?f=21&t=35757

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ook eigenlijk helemaal niet veel gegeten daar inderdaad, misschien door de warmte? Maar op dat moment had ik geen honger of zo. En met water bij je denk je makkelijk 'geen zin om in de rij te staan voor cola' :P Maar thanks voor de geruststelling guys.
Ik ga kijken of ik morgen nog tijd heb voor een reportje, als ik nog een beetje weet wat er gebeurd is die week haha.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmja festival + drugs + warmte + weinig slaap = slechte eetlust :wink: ik zorg altijd dat ik rond vaste tijden kleine maaltijden eet. Ik forceer het erin als ik geen honger heb. Geen honger betekent namelijk niet dat je het niet nodig hebt! Je kan eventueel meldingen in je telefoon zetten zodat je niet vergeet te eten

leipebaviaan

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Hmja festival + drugs + warmte + weinig slaap = slechte eetlust :wink: ik zorg altijd dat ik rond vaste tijden kleine maaltijden eet. Ik forceer het erin als ik geen honger heb. Geen honger betekent namelijk niet dat je het niet nodig hebt! Je kan eventueel meldingen in je telefoon zetten zodat je niet vergeet te eten

Onder shit is het toch praktisch onmogelijk om te eten? Na een halfje of 3 puntjes pep is bij mij in ieder geval alle eetlust al van de aardbodem verdwenen. Word zelfs dan misselijk van de geur alleen al.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmmm ja eten is inderdaad wel goed maar helaas ben ik wel zo'n meisje dat ergens in d'r hoofd geplakt heeft zitten dat minder eten iets positiefs is :wink: Dus als ik geen honger heb vind ik het alleen maar mooi meegenomen. (En ja dat is een slechte gedachte, maar verder eet ik over het algemeen heel normaal hoor, haha, geen zorgen.)

Oh trouwens op zondagmiddag had ik wat speed gebruikt en 's nachts liep ik in m'n eentje een pokke eind terug naar de tent (maar nog ultra vrolijk uiteraard), ontdekte dat ik precies nog wat geld op m'n Sziget-pas had om een flesje water te halen. Maar toen.... liep ik langs een pizzakraampje. En echt, ik ben nog nooit, terwijl ik aan de drugs zat, zo IN DE WOLKEN geweest met een stuk pizza. En hij was goed zeg, tering. Omnomnom.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Meestal eet ik trouwens wel een stuk fruit als ik drugs doe, maar soms op een festival vergeet ik het ook gewoon?! Eten is over het algemeen inderdaad echt goor, maar gewoon proppen. Het scheelt ook aanzienlijk in de kater merk ik zelf altijd.

Bovenaan