6APB Succinaat + 2CB / 2CD?

TrickVL

Experimenterende gebruiker
Heeft er hier iemand ervaring met de combinatie 6apb + 2cb, of 6apb + 2cd?

Ik heb veel verhalen gelezen over de combinatie MDMA met 2CB, en wat ik hieruit concludeer is dat je het beste 2CB kan pakken tijdens de comedown van MDMA.
Echter krijg ik nog niks gevonden over 2C's met 6APB.
6APB werkt namelijk een heel stuk langer door, en de comedown daarvan is veel geleidelijker. Dus wil ik hier eerst voorzichtig meer informatie over proberen te vinden.

Iemand die dit ooit geprobeerd heeft?

Spiegtige

Ik volg even mee want heb precies dezelfde vraag.
Ben er erg benieuwd naar, ga het mezelf kennende volgend weekend toch wel proberen. 😅Ben benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee.
Wanneer de 2cb uitwerkt ook nog aan de ketamine om af te ronden 😄

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MDMA met 2CB is de nexusflip. Dat je de 2CB op de comedown neemt is niet helemaal juist. Beter neem je deze net voor de comedown als je een uurtje op de piek zit. De synergie van beide middelen komt dan inderdaad tijdens de comedown van MDMA en de come up van 2CB.

6APB werkt aanzienlijk een stuk langer. Volgens mij neem je best de 2CB dan ook een stuk later maar ook als je nog wat piekt.

Spiegtige

Ben van plan eerst wat te drinken en beetje pep te nemen bij de lunch.
Dan 200mg 6-apb erin, stop dan met drinken en wanneer de 6-apb dan 3 a 4 uur piekt dan de 20mg 2cb.
Als de 2cb (bijna) uitgewerkt is wat puntjes keta gaan bumper.
Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen 😄

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dan 200mg 6-apb erin, stop dan met drinken en wanneer de 6-apb dan 3 a 4 uur piekt dan de 20mg 2cb.
Klinkt als een goeie timing hoor! Voor combinatiegebruik vragen kun je 6-APB als MDMA zien. Het enige is dat 6-APB wat sterker cardiotoxisch lijkt te zijn. Gebruik je vaak speed? Anders zou ik dat lekker achterwege laten..

Spiegtige

Klinkt als een goeie timing hoor! Voor combinatiegebruik vragen kun je 6-APB als MDMA zien. Het enige is dat 6-APB wat sterker cardiotoxisch lijkt te zijn. Gebruik je vaak speed? Anders zou ik dat lekker achterwege laten..
Ja wat is vaak... Eigenlijk bijna standaard voor een dolle dag/avond beginnen met beetje speed en drinken alvorens de rest naar binnen gewerkt wordt.
Vanwaar zou je het achterwege laten dan de speed? Vind zelf die rush altijd wel fijn om te beginnen. Snap wel dat het remmend kan zijn voor de effecten van de dingen die erna komen. Maar gezien het meestal uren lange sessies worden vind ik het vaak geen probleem.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Vanwaar zou je het achterwege laten dan de speed?
Nou ja, het maakt de avond extra schadelijk voor je hersenen en je hart, en voor mij persoonlijk zou het niets toevoegen aan de ervaring. Maar als het voor jou wel iets toevoegt, dan is dat een ander verhaal.

TrickVL

MDMA met 2CB is de nexusflip. Dat je de 2CB op de comedown neemt is niet helemaal juist. Beter neem je deze net voor de comedown als je een uurtje op de piek zit. De synergie van beide middelen komt dan inderdaad tijdens de comedown van MDMA en de come up van 2CB.

6APB werkt aanzienlijk een stuk langer. Volgens mij neem je best de 2CB dan ook een stuk later maar ook als je nog wat piekt.

2cb nemen lijkt me dan het beste hooguit een uur of 2 na de piek inderdaad.

Ik zat te denken aan 10-12 mg 2cb, omdat ik hier en daar heb gelezen dat je dan de visuals heel minimaal hebt, maar wel het hele blije en fijne gevoel van 2cb. Dus dat klinkt als een ideale dosis om te combineren met 6apb if you ask me.

Of is dat een te hoge dosis als ik dit wil combineren? Enig idee?

TrickVL

Ik zou wel uitkijken met pep en 6apb, pep en xtc in combinatie zijn namelijk veel meer neurotoxisch dan los van elkaar. En 6apb werkt een heel stuk langer dan xtc.
Just a tip!

Nihilist88

Badass junkie
Zoals @PsyTekz reeds zé, 6apb heeft beduidend langere en stabielere werking tov MDMA. Heb 2cb zowel in lagere als hogere doseringen genomen, waarbij hogere 2cb dosering duidelijk meer trippy werkt. Ik weet uit eigen ervaring dat 2cb een controleerbare trip levert.
Bij 6apb denk ik dat 2cb bijna geen toegevoegde waarde heeft. Ik zou dan voor de über combi 6-APB + LSD (of lsd rc) gaan 😉

Spiegtige

Ga dit ook binnenkort eens proberen, nog niet eerder deze Nexusflip geprobeerd 🤪
Ik deze ook nog niet maar wel erg veel ervaring met de reguliere Nexusflip.
Zelfs zo dat het bijna een standaard dingetje werd steeds en af te sluiten met keta.
Nu dit eens proberen en weer eens iets nieuws uitproberen 😏

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik deze ook nog niet maar wel erg veel ervaring met de reguliere Nexusflip.
Zelfs zo dat het bijna een standaard dingetje werd steeds en af te sluiten met keta.
Nu dit eens proberen en weer eens iets nieuws uitproberen 😏
Hmm heb überhaupt niet vaak 2-cb genomen. Wel vaak 2C-B-FLY, ben benieuwd die 2C-B-FLY was wel een leuk stofje. Zal wel laten weten hoe hey was maar zal nog minimaal een week duren.

Ook jij veel plezier vast !😍

TrickVL

Heb je ook al een datum dat je dit gaat proberen?
Ikzelf aanstaande zaterdag, mocht je eerder zijn lees ik graag je ervaring.
Mocht ik eerder zijn deel ik de mijne

Ik heb dit ook afgelopen zaterdag geprobeerd, maar dan met 2CD.
Ik denk dat ik dit met 2CB ook wel aan zou kunnen, maar met een voorzichtige dosis!

Ik heb een tripreport hierover geschreven, aangezien over deze combinatie nog heel weinig te vinden is:
https://drugsforum.nl/threads/trip-report-eerste-keer-6apb-2cd-op-drum-bass-rave.72254/

Spiegtige

Nou, afgelopen zaterdag was het dan zover....
Gelezen over de lange inwerktijd dus vroeg de 200mg 6-apb ingenomen. Goed geluncht van tevoren dus had het idee dat dit wel even ging duren.

Niks bleek minder waar, zoals @TrickVL in het report ook al schrijft. Bij mij voelde ik na 20minuten licht iets opkomen. Bouwde geleidelijk aan op en na 60min was ik helemaal verrast door het effect van 6-apb. Wat een geweldig gevoel zeg !
Zelf het idee dat dit erg lang zou blijven duren. Echter na 3,5 a 4 uur kwamen de vlagen niet meer terug en leek het over het hoogtepunt heen te zijn.
Toen een iets mindere keuze om twee lijntjes pep te nemen, maar ja... Je wil toch iets 😅
Twee uurtjes later een kwart pilletje van 200mg xtc genomen(gelezen dat dit versterkt zou worden) leek inderdaad te kloppen, ook hier geweldig van genoten. Daarna de 20mg 2cb genomen.
Begon te denken dat de 2cb niet veel zou doen.
Na een veel langere tijd dan dat ik gewend ben(+- 1,5uur) begon ik echter heerlijk te spacen van de 2cb en de afterglow van de vorig genuttigde middelen.
Hier lang van genoten alvorens het geheel mooi af te toppen met ketamine tot in de vroege ochtend. Dit bracht ook weer geheel nieuwe dimensies met zich mee.

Al met al echt een aanrader sowieso de 6-apb icm de 2cb.
In het vervolg laat ik de pep achterwege om wellicht nog wat 6-apb bij pakken.

Na dit terug te lezen en onder m'n naam newbie te zien staan, wil ik benadrukken dat newbie enkel op dit forum is en niet in de praktijk.
Zou ook niet aanraden om hiermee te beginnen als je net begint met drugs gebruik 😅

Laatst bewerkt:

Spiegtige

Hmm heb überhaupt niet vaak 2-cb genomen. Wel vaak 2C-B-FLY, ben benieuwd die 2C-B-FLY was wel een leuk stofje. Zal wel laten weten hoe hey was maar zal nog minimaal een week duren.

Ook jij veel plezier vast !😍
De week is voorbij, hoe was het? 😉

Spiegtige

Zoals @PsyTekz reeds zé, 6apb heeft beduidend langere en stabielere werking tov MDMA. Heb 2cb zowel in lagere als hogere doseringen genomen, waarbij hogere 2cb dosering duidelijk meer trippy werkt. Ik weet uit eigen ervaring dat 2cb een controleerbare trip levert.
Bij 6apb denk ik dat 2cb bijna geen toegevoegde waarde heeft. Ik zou dan voor de über combi 6-APB + LSD (of lsd rc) gaan 😉
Ben ik nu ook erg nieuwsgierig naar, en is dan eerst de 6-apb en dan de lsd verstandig?
Of á la candy flipping eerst de lsd en dan de 6-apb ? 🤔

Bovenaan