6 apb

Hallo ,
Het is lang geleden dat ik nog iets geplaatst heb maar hier gaan we. Ik heb nu in 1 uur 30 min. 3 capsules gevuld met 6 apb en ik voel nog niks . Heeft hier iemand ervaring mee ? Hoe lang duurt het voor je iets voelt ? Ik heb het online gekocht via een bekende nederlandse site en het werd me aangetekend toegestuurd . Mag ik de naam van de site noemen ?

Fool

Badass junkie
He hallo, we zijn geen 112-noodlijn om google-vragen te beantwoorden, zoveel subsidie krijgen wij niet van de overheid.

De onset(hoelang het duurt totdat je 'iets' zou moeten gaan voelen) duurt op een nuchtere maag normaal zo'n 30 tot 90 minuten. Als je echter nog eten in je maag hebt kan het langer duren.

Trouwens, hoe kom je op '3 capsulse' als dosering???

En nee, je mag de volledige naam van een vendor hier niet plaatsen, een afkorting wordt vaak wel geaccepteerd.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dit even verplaatst naar research chemicals, dan krijg je wellicht eerder reactie.

Zelf geen ervaring met 6-apb, maar lees vaak dat het wel richting de 2 uur kan duren voor dat het echt goed begint te werken. Ga dus nu niet meteen maar bijpakken.

Wellicht handig om ook even je dosis te noemen, maakt het voor anderen makkelijker om iets zinnigs te zeggen. 3 capsules klinkt als veel, maar dat hangt natuurlijk ook van de grote van de capsules af.

Oh en de site noemen mag niet trouwens.

Fool zei:
He hallo, we zijn geen 112-noodlijn om google-vragen te beantwoorden, zoveel subsidie krijgen wij niet van de overheid.
:tearsofjoy:

Sorry fool : ik denk niet dat het hier een noodnummer is maar ik dacht gewoon dat dit een " no bullshit "site was waar je gewoon alles en eerlijk kan vragen als volwassen mensen onder elkaar. Blijkbaar had ik er een te groot gedacht van .

ooscaar

Wijs gebruiker
Op google opzoeken hoe lang de on set duurt had even lang geduurd (of nog veel korter) natuurlijk he. Drie capsules kan 0 mg en kan 500 mg zijn, dus een beetje Russisch roulette dit. Voel je onderhand al wat?

Bobsacamano

Badass junkie
Je mag hier zeker gewoon wat neer zetten maar wellicht even wachten op een antwoord en niet meteen gefrustreerde smiley's neerzetten :wink:

Maar 6-APB kan een hele lange on-set hebben soms 2 uur soms zelfs langer. Niet verstandig om drie capsules naar binnen te mikken. Behalve als ze maar 50mg zijn per stuk ofzo maar dat kan ik me niet voorstellen.

Hoe gaat het nu met je?

fiebel1001 zei:
Sorry fool : ik denk niet dat het hier een noodnummer is maar ik dacht gewoon dat dit een " no bullshit "site was waar je gewoon alles en eerlijk kan vragen als volwassen mensen onder elkaar. Blijkbaar had ik er een te groot gedacht van .

Fool

Badass junkie
Ik struikelde inderdaad niet echt over je vraag, maar over de extreem ongeduldige reactie (zo kwam hij over, in ieder geval) die je één minuut later plaatste. Dat het dan de vraag was die je over het algemeen op de eerste link op google vindt maakte het nét iets irriterender, maar misschien moet ik ook wel gewoon eens een fatsoenlijke nacht slaap gaan pakken.

Bobsacamano

Badass junkie
Haha ik denk het wel vrind :wink: je reageerde korter dan anders :wink:

Fool zei:
Ik struikelde inderdaad niet echt over je vraag, maar over de extreem ongeduldige reactie (zo kwam hij over, in ieder geval) die je één minuut later plaatste. Dat het dan de vraag was die je over het algemeen op de eerste link op google vindt maakte het nét iets irriterender, maar misschien moet ik ook wel gewoon eens een fatsoenlijke nacht slaap gaan pakken.

Fool

Badass junkie
In dat geval ga ik maar slapen, mijn welgemeende excuses voor mijn ongestelde reactie. :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Paar dagen geleden inmiddels maar ik wil hier toch even op reageren :)

De betreffende site noemen mag niet en zie daarvan het nut ook niet in.

3 capsules? 90min? Bedoel je werkelijk dat je 3 capsules binnen 90 minuten heb ingenomen?
Hoeveel mg zat er per capsule in? Heb je dit afgewogen met een goede weegschaal?

Als je wat voorwerk had gedaan hoefde je deze vragen niet te stellen? Aan de hand van je vragen ga ik er dus van uit dat je geen voorwerk hebt gedaan voordat je iets genomen hebt? Dat is knap stom.

Met circa 130-140 mg moet je zeker wel wat kunnen voelen. De "inwerktijd" zit grofweg tussen de 30 min en 180 min. Dat het langer duurt dan 1,5 uur voordat je wat voelt is echt geen uitzondering. Stel je eerste capsule (met weet ik hoeveel erin gezeten heeft, dat zeg je niet) werkt pas na 60min en jij hebt er inmiddels al 2 op...dat kan verkeerd af lopen, ook met 6-APB. Dit stofje staat erom bekend dat het de ene keer een stuk harder aankomt of later aankomt dan een andere keer. Beetje voorzichtigheid hier kan echt geen kwaad.

Ben wel benieuwd of je hebt kunnen slapen?

Yomabo

Experimenterende gebruiker
Ik wilde geen nieuw forum beginnen aangezien er al eentje gemaakt was over 6 apb (ookal werd deze snel afgekapt) maar ik heb een vraag.

Morgen voor het eerst 6-apb. Ben best zenuwachtig, ookal heb ik me aardig goed ingelezen. Wat zou een goede start dosis zijn? Ik lees dat de mediaan 100 mg is, met een gemiddelde van 125 mg. Ik heb zelf 4 capsules van 150 mg, 1 van 100 en 1 van 50. Ik ga het gebruiken morgen gebruiken op een festival (Mystic Garden). Ik weet het, last minute, maar ik heb nu niets te doen en ik dacht: laat ik het nog maar even navragen.

Zelf weeg ik 75 kilo en ben ik 1.82 met een best hoge resistance voor mdma. Ik weet dat dat niet het zelfde is, maar ik dacht meld het toch maar even.

EDIT: Ik zat zelf te denken aan te beginnen met 150mg.

Bobsacamano

Badass junkie
150mg beginnen zou ik doen en dan rustig afwachten kan tot 2,5 uur duren voor het werkt. Wees geduldig met deze. Vriendin van me luistert nooit en nam meteen bij na 45 minuten die stond meteen zo strak als een spijker de uren erna en kon debiel lang niet slapen.

Yomabo zei:
Ik wilde geen nieuw forum beginnen aangezien er al eentje gemaakt was over 6 apb (ookal werd deze snel afgekapt) maar ik heb een vraag.

Morgen voor het eerst 6-apb. Ben best zenuwachtig, ookal heb ik me aardig goed ingelezen. Wat zou een goede start dosis zijn? Ik lees dat de mediaan 100 mg is, met een gemiddelde van 125 mg. Ik heb zelf 4 capsules van 150 mg, 1 van 100 en 1 van 50. Ik ga het gebruiken morgen gebruiken op een festival (Mystic Garden). Ik weet het, last minute, maar ik heb nu niets te doen en ik dacht: laat ik het nog maar even navragen.

Zelf weeg ik 75 kilo en ben ik 1.82 met een best hoge resistance voor mdma. Ik weet dat dat niet het zelfde is, maar ik dacht meld het toch maar even.

Yomabo

Experimenterende gebruiker
Hahahaha, ja dat hoor je vaak met vaker met 6-apb. Ookal lees ik nergens wat nou strak staan betekent met dit spulletje. Bedankt voor het snelle reageren.
Bobsacamano zei:
150mg beginnen zou ik doen en dan rustig afwachten kan tot 2,5 uur duren voor het werkt. Wees geduldig met deze. Vriendin van me luistert nooit en nam meteen bij na 45 minuten die stond meteen zo strak als een spijker de uren erna en kon debiel lang niet slapen.

Yomabo zei:

Heel erg uitkijken hiermee, een vriend van me nam dit ooit en het werkte uiteindelijk pas toen het feestje was afgelopen 6 uur later. :wink:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Elliotalderson zei:
Heel erg uitkijken hiermee, een vriend van me nam dit ooit en het werkte uiteindelijk pas toen het feestje was afgelopen 6 uur later. :wink:

Ja, dat -kan- inderdaad voorkomen, maar is wel vrij uitzonderlijk.
Heb zelf wel eens gehad dat het bijna 3 uur duurde voordat ik wat begon te merken, maar ook wel eens dat ik serieus binnen 10min al wat begon te merken.
Zal wel met de samenstelling te maken hebben. De 6-APB die tegenwoordig rondgaat is namelijk niet uitsluitend altijd alleen maar 6-APB.

Bovenaan