6-apb

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hallooo. Een tijdje geleden had ik 6-apb besteld van internet. De eerste keer waren het blauwe pillen, de tweede keer roze. Dus ik heb die blauwe laten testen en er kwam uit dat er twee stoffen inzitten die het testcentrum niet kent, nadrukkelijk gevraagd of het dan toch geen 6-apb was (omdat ze toen zeiden dat ze dat bijna nooit krijgen), maar nee, blijkbaar niet.
Ik vind dit een beetje frappant omdat ik het van de website heb besteld waar, zo lees ik op internet, echt ontzettend veel mensen van bestellen en die er verder geen problemen mee hebben, en het gebruiken met de gewenste werking. Daarentegen heb ik niets gelezen over mensen die het ook hebben laten testen met een andere of zelfde uitkomst.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb zo'n idee dat er namelijk ook iets in kan zitten wat op 6-apb lijkt qua werking, aangezien die ervaringen die ik lees op internet natuurlijk ook niet uit de lucht komen vallen. Het testcentrum weet namelijk niet wát voor stoffen het zijn, behalve dat het bij hen niet bekend is.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Canis

Newbie
De reactie van Zaagmans is nogal kort door de bocht, maar het klopt wel. Het zijn dezelfde pillen, maar een andere druk. Ik heb het aan de leverancier gevraagd en deze heeft het bevestigd.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Canis zei:
De reactie van Zaagmans is nogal kort door de bocht, maar het klopt wel. Het zijn dezelfde pillen, maar een andere druk. Ik heb het aan de leverancier gevraagd en deze heeft het bevestigd.
Ja, ik heb ook al best veel gelezen daarover qua ervaringen op internet, dat het ook wel gewoon goed is wat die website levert, maar de uitslag van die test gaf toch een beetje een dubbel gevoel.
Ik vind het wel echt nog steeds vreemd dat het testcentrum de stoffen niet herkend. Ik heb overigens ook maar de roze weggebracht, to be sure. Donderdagavond weer even bellen, maar ik ga er nu wel van uit dat ze dat ook niet kennen en het dan wel een ander stofje zal zijn wat erop lijkt.
Anyhow, fijn dat iemand het alsnog een keertje kan bevestigen, dus bedankt voor je antwoord! Geeft me in ieder geval een beter gevoel :)

roberini

Newbie
Als we het over dezelfde vendor hebben, ik heb die blauwe ook gehad (niet getest helaas), gebruikt, en (afhankelijk van de setting) kreeg ik dezelfde ervaringen als omschreven op het forum hier. Is inderdaad mogelijk dat het een iets andere stof is, maar qua werking was het hetzelfde. Wat wel verschilde is dat volgens de tripreports de crash heel extreem is, maar ik vond hem vrij mild. Tripse!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor degenen die het interesseerde: de test uitslag van de roze pil was hetzelfde als van de blauwe. Opnieuw twee stoffen erin die ze niet herkennen/in hun systeem hebben staan. Dus waarschijnlijk zit er dan net iets anders in dan 6-apb wat ongeveer hetzelfde werkt..

En we gaan ze wss toch wel nemen! Aangezien ik nu al van zo veel mensen heb gehoord dat het gewoon goed is.

GotCaught

Newbie
Misschien dat die stof weer verboden is, weer een ander atoompje of iets aan toegevoegd dat het de wet weer omzeild en dus niet herkend wordt?

Bovenaan