6-apb ervaringen/doseringen

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Ik wil dus graag een keer 6-apb gaan proberen en ben erg benieuwd naar wat ik ervan moet verwachten... Ik zelf ben een man 65Kg wat is een goede dosis voor een eerste keer? heb veel ervaring met MDMA/stims.
Is mdma euforischer dan 6-apb of is 6-apb meer te vergelijken met de euforie van bijvoorbeeld 4mmc...

Ben benieuwd naar jullie ervaringen

Niimauwen

Experimenterende gebruiker
Ik gebruikte het op een feestje. Leek voor mij op een milde vorm van xtc die langer werkt. Mdma vind ik wel euforischer.

OunbuRaL

Bewuste gebruiker
Ik heb twee keer 6-APB gebruikt. Het leidde beide keren tot een extreme kater, buikpijn voor twee weken en wazigheid. Dit heeft misschien te maken met de dosis en persoonlijke gevoeligheid voor de stof.

MissButterflyy

Experimenterende gebruiker
Ik had wat liggen en heb het nu eens uitgeprobeerd. Een capsule van 100 mg. Het spul is verraderlijk, eerst lijkt het niet te werken, en na bijna twee uur werd ik ineens heel erg misselijk en nu kickt het wel aardig in. Maar was al bijna aan het twijfelen bij te pakken. Gelukkig niet gedaan. Begin voorzichtig!

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Alleen maar positieve ervaringen met 6apb. Zowel enkele dosis van 160mg afgewogen poeder als 180mg en een booster van 65mg 4 uur na de eerste dosis.
Enige nadeel was niet goed kunnen slapen maar had het er dik voor over. Heerlijke stabiele space, glooiend ipv echte MDMA golven. Langere werking, rustige come up en come down, iets helderder dna MDMA en 0 kater! De booster maakte het voor mij een klein beetje trippy maar dat was helemaal niet erg, heerlijke space. Voor festivals (of de langere feesten) is dit echt mijn to go middeltje.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
dus als ik rond de 130mg ga zitten is het goed ?
Dat is niet wat ik opmaak uit voorgaande berichten. Gemerkt dat een gelijke dosis voor een ander toch anders uit kan pakken. Zelf denk ik dat 130 niet voldoende is. Vervelend als je ervaring underwhelming is.
Mijn eerste keer was 160. Lengte en gewicht schijnt minder van belang te zijn dan bij MDMA desalniettemin zou ik in jouw geval zelf op 150mg gaan zitten.
Is het te weinig dan probeer je over een maand of 3 een iets hogere dosis.

Laatst bewerkt:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik weeg ook 65kg, ik had destijds 6-apb succinate poeder gedoseerd op 180mg.

Ik heb de volledige effecten ervaren zoals de bedoeling is wat 6-apb je geeft volgens mij. Het duurt idd langer dan mdma
Het komt laat op , na 1,5uur ofzo.
De euforie kruipt er stapsgewijs meer en meer in wat opzich wel leuk is, maar de echte euforie houd naar mijn mening niet langer aan dan bij mdma.
Vond het best wat tegenvallen, de euforie die zakt maakt al snel plaats voor een lange nastimulatie die opzich niet zo prettig is als je het vergelijkt met mdma.

Ook de kaakspanning vond ik heftiger aanwezig in vergelijking met mdma.
Als je alles optelt duurt de ervaring idd langer maar het echt leuke euforische effect niet vind ik.
Doe mij maar mdma.

De kater van 6-apb vond ik wel meevallen.
Maar van mdma ervaar ik ook niet echt een kater integendeel, de dag nadien heb ik meestal nog een leuk na-effect.

Bovenaan