6 apb dosis

lightsandsounds

Experimenterende gebruiker
Hoi

Zaterdag ga ik voor het eerst een 6 apb pilletje nemen (125 mg).
Nu heb ik nog weleens een wat lagere dosis nodig, aangezien ik niet heel groot ben en dus nog weleens te hard ga. (laatst was 80mg speed net iets teveel, zuiverheid was wel ongeveer 60%)
Is deze dosis okee of moet ik er bijv een beetje afhalen?
Opzich weet je met een pilletje natuurlijk nooit hoeveel je er dan af haalt, omdat de dosis niet altijd gelijkmatig is verdeeld.

Let me know!

Auraz

Belezen gebruiker
Denk niet dat je appels met peren kan vergelijken.

Kun je wat meer vertellen over je tolerantie, wanneer voor het laatst iets gebruikt? Wat is je lichaamsgewicht..?

lightsandsounds

Laatste wat ik gebruikt heb was mdma, 4 weken geleden. Dat ging prima, ik begin met 1,5 keer mijn lichaamgewicht (58 kilo) en nam na 4 uur nog een likje bij.

Ik gebruik xtc/mdma normaal 1 keer in de 2/3 maanden. Alleen deze vakantie (juni tm september) om de 4 weken. Verder was speed 2 maanden geleden mijn eerste keer.

Als ik halfjes nam van xtc (180mg) ging ik meestal net iets te hard, net iets minder dan halfjes ging goed. De laatste keren xtc had ik alleen een nare heftige come down waardoor ik snel in een dip terecht kwam. Tijdens de speed ging ik eerst prima maar op een gegeven moment werd ik veel te onrustig en paniekerig. Dit kon ik uiteindelijk wel gewoon zelf mentaal wat minderen en toen ging t weer goed, maar t voelde telkens alsof de hoogste golfjes (zo voelde het een beetje) net te hoog waren en onrustig waren.

Zo iets duidelijker?

Auraz

Belezen gebruiker
Hmm duidelijk.. :wink:
Ziet er wel naar uit dat je een bepaalde tolerantie opbouwt. Als ik je een advies mag geven, iets minder frequent gebruiken en meer tijd opbouwen in de tussentijd tot je weer gebruikt.

Ik weeg 85kg en heb aan 150mg 6apb voldoende. Ik hoef en wil niet hard gaan, van de kaart zijn etc. Gezondheid staat voor mij nog altijd voorop. Sterker nog, ik neem zo mijn laatste capsule 5htp in combi met multivitamine (deze elke dag) als mijn na-zorg van afgelopen weekend dance valley.

Ik ga er ook van uit dat dit je 1e keer wordt, anders had je deze topic niet aangemaakt. De 1e keer zou ik altijd gewoon voorzichtiger zijn, liever te weinig dan te veel. Voor mij dus 1.76mg per kilo, dat zou voor jou uitkomen op totaal 102.1 mg. Omdat je naar mijn optiek wel iets meer tolerantie op heb gebouwd, zou ik er 20mg bij gooien, of netjes afronden naar 120mg.

Absoluut niet bijpakken hiermee want afgelopen weekend sloeg hij pas na 2 uur in. Op een lege maag is dat meestal na ca. 1.5 uur. Vraag me ook af wat je dan gaat doen, ga je de hele avond stilzitten, of ga je bewegen. Bewegen stimuleert je bloedcirculatie dus ervaring met stilzitten tot weinig bewegen heb ik niet.

Lees anders ook eens even mijn report:
viewtopic.php?f=21&t=45373

Dat was mijn 1e keer, tot heden 4x 6apb gebruikt en ik hoef eigenlijk geen mdma meer. Voor thuis of met je partner vind ik het leuk.. :)

Gr :wave:

lightsandsounds

Je report had ik al eens eerder gelezen, erg tof :)
Die tolerantie opbouwen snap ik. Normaal zit er ook veel meer tijd tussen en na september ga ik weer over op de 3 maanden, maar dit was even een zomer waarbij ik iets minder 'voorzichtig' deed. Verder slik ik ook altijd een week voor en na het nemen vitamine pillen en eet ik genoeg fruit, dus qua voorbereiding moet dat goed komen. En het is inderdaad de eerste keer.

We gaan naar een festival (buitenspelen) wat betekent dat ik lekker actief rond ga rennen, ga dansen etc.

Bedankt voor je advies, dan lijkt 120mg mij de goede dosis. Ik laat nog wel weten hoe het is geweest :)

Auraz

Belezen gebruiker
Alstu, aangezien die pillen 125mg zijn, schraap gelijk een klein stukje af en proef het. Zo test je gelijk je lichamelijke reactie, en zul je daarnaast een zorg tussen je oren wegnemen wanneer je dat ding inslikt zaterdag.

Laat je nog even weten hoe het was?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Maakt die 5mg serieus nog verschil op zoveel mg in totaal? :") 125 of 120.....
Nja goed, naderhand gezien was het ook handiger geweest als we toendertijd poeder hadden gehaald ipv pillen, maar we hadden toen nog geen weegschaaltje en zo.

lightsandsounds

Heb uiteindelijk voordat ik het nam een stukje (1/8e?) afgebeten en weggegooid.
Duurde even voordat hij insloeg maar hij was echt precies helemaal goed. Niet te hard maar zeker wel super chill en lang :) :) Uiteindelijk geen negatieve lichamelijke reactie oid gehad. Wel een klein dipje aan het eind, maar dat kwam ik gelukkig wel weer uit.

Chaser

Newbie
Misschien een beetje een oud topic, echter zie ik hier wel het verhaal "allergietest" voorbij komen. Dit weekend ga ik voor de eerste keer 6-APB gebruiken, echter wil ik wel voorbereid zijn. Kan ik bijvoorbeeld een uur voordat ik de pil van 125mg inneem een klein stukje afbreken en die als allergietest gebruiken??

Enig idee hoe lang het duurt voordat je een allergische reactie zou kunnen krijgen? En is het dan verstandig in totaal de 125mg te nemen of van een ander pilletje een stukje af te schrapen en daarna de volle 125mg te nemen?

Misschien erg domme vragen, maar just to be sure..

Thanks alvast! :wink:

Auraz

Belezen gebruiker
@Chaser,

Er zijn geen domme vragen.
Bijt gewoon een stukje af sochtends of in de middag.. exacte tijd weten we natuurlijk niet, maar zoals in zovele survivalprogrammas wordt gezegd, je komt er snel genoeg achter, verwacht niet dat dat uren op zich laat wachten.

Vervolgens zou ik 'dat' pilletje gewoon nemen, een heel klein mini stukje is dus al voldoende.

Chaser

Newbie
Thanks voor de info!

Afgelopen weekend heb ik een avondje 6apb meegemaakt. Ik zal binnenkort even een reportje online gooien!

Nogmaals bedankt!

Auraz

Belezen gebruiker
@lightandsounds and @Chaser

Kunnen jullie beide vertellen hoe het was? @light.. je had er al iets over gezegd zag ik..

Ben erg benieuwd..! :)

Bovenaan