6-APB + 4F-mph Combineren

jonnaowns

Experimenterende gebruiker
gewoon even voor de zekerheid wil ik vragen of het volgende wel een goed idee is? denk opzicht niet dat probleem zou moeten zijn
dus 3 uur geleden 25MG 4f-mph met redelijk ervaring

nu wil ik binnen een uur 6-APB nemen dus doordat ik een op 8u een kleine maaltijd heb genomen

de dosis zou een 200MG Succinate zijn heb de vorige keer 160 gedaan en vond wat te mild en doordat het lang duurt om de effecten te ervaren denk ik toch niet dat die 4f-mph een extra werking gaat hebben

ben dus ook niet van plan om nog extra 4-mph te nemen, enkel maybe nog kleine redose 6-apb

graag even bevesting

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
wow! met zulke hoge doseringen oppeppende middelen zou ik het binnenshuis nooit volhouden… Vind je het niet zonde van de drugs om dat thuis te nemen?

jonnaowns

Experimenterende gebruiker
wow! met zulke hoge doseringen oppeppende middelen zou ik het binnenshuis nooit volhouden… Vind je het niet zonde van de drugs om dat thuis te nemen?
doordat ik het nog maar 1x gedaan heb en nog niet mij sweetspot gevonden heb doe ik het liever nog eren keer thuis, maar net beslist om 4fma te proberen is eerste keer eerst een halve pellet van 30mg laag dat weet ik maar liever te zagt dan te hard gelijk xD straks zit er iets anders in de pellet je weet het ook nooit

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als vuistregel kun je stellen dat je beter geen stimulanten (dopamine+noradrenaline agonisten) kunt combineren met entactogenen (dopamine + noradrenaline + serotonine agonisten). Als je zulke middelen combineert dan loop je meer risico op hartklachten of oververhitting. Wat dat betreft is 4F-MPH combineren met 4-FMA of 6-APB niet zo'n goed idee.

Een ander probleem is als je twee langwerkende uppers met elkaar combineert. 4F-MPH werkt behoorlijk lang, en 6-APB ook. Aangezien beide middelen elkaars effect versterken, kan het toch wel flink vervelend worden als je bijvoorbeeld wat te veel neemt. Die fout had je eigenlijk al wel gemaakt door een hoge dosis 4F-MPH te willen nemen, én een hoge dosis 6-APB. Goed dat je dat dus niet hebt gedaan.

Wat dat betreft vind ik de combinatie met 4-FMA iets minder problematisch. Maar ik vraag me wel heel erg af waarom nou precies die twee middelen. Ik denk dat je daar wel wat beter over na kunt denken en bij twijfel het liever bij één middel kunt laten.

Bovenaan