500gr!

Geef ik genoeg info?

• ja

Stemmen: 0 0,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
3 euro en nog wat (even te lui om te rekenen) per gram dus. Weet natuurlijk niet wat voor soort wiet het is en de kwaliteit ervan. Maar ik denk dat het beter kan als je het in zon hoeveelheid koopt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dan zou het rond de €3,40/gr zijn wat me best duur lijkt als je over 500gram praat.
Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit.
Ik zou zelf eerst even verder kijken.

BacingsPen

Badass junkie
wanneer je 500 gram koopt, van normale kwaliteit ( 0.5-1 gram nodig om stoned van te worden) zou 500 euro genoeg moeten zijn lijkt me :wink:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Het ligt eraan waar paffer woont, misschien is dit een goeie prijs in Belgie. Hier is de inkoopprijs voor shops 2,50-2,75. Ik denk dat het in toeristensteden meer opbrengt omdat het ook duurder over de toonbank gaat. Ik zou op 2,50 pg mikken, 1250€ dus. Als het gewoon goede lampenwiet is. Gezien het jaargetiijde kan het ook buitenwiet zijn, goeie is niet meer dan 2 pg.

ps een poll hiervoor lijkt me nutteloos met zo weinig info en een specifieke vraag.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.

langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.

Funky Monkey

Badass junkie
Als het rechtsteeks vanaf de plantage ingekocht word door de coffeeshops / dealers kopen ze het in voor zo'n €2,00 tot €2,50 per gram voor normale wiet, lang bloeiers inderdaad voor zo'n €3,50 tot €5,00 per gram (afhankelijk van de kwaliteid) ik denk dus dat €1700,00 voor 500gram een mooie prijs is... het is zowiezo goedkoper dan uit de shop zelf :wink:

ps. Wat misschien ook nog leuk is om te weten... de stekies die de plantages inkopen kosten €2,50 per stuk, als je nagaat hoeveel wiet er van 1 plant af komt (200 tot 250gram) maken ze hier dus een leuke winst op al. Misschien valt er wat te onderhandelen om de prijs naar €1500,00 te krijgen. Scheelt toch weer 200 eurie :beer:

(dit zijn natuurlijk wel de nederlandse prijzen...)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het moet niet erger worden ....

stekken kosten 1,80

200-250 gram per plantje !!!

2500 euro voor een kilo PP !!!

LOL

:mrgreen:

Funky Monkey

Badass junkie
Achja... der zijn altijd mensen die het beter weten :wink: :beer:

ps. Moet trouwens wel zeggen dat ik begin te twijvelen aan de hoeveelheid per plant (prijzen kloppen wel), we hadden buiten ook planten staan... het zou kunnen dat dat de hoeveelheid aan de buiten planten was :mrgreen: binnen onder de lampjes kan ook 50 tot 100 gram geweest zijn... :confused: (Totaal in de war nu :P)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de gemiddelde opbrengst binnen per plant is niet hoger dan 25 gr per plantje.

daar waar 5 planten bij de homegrower meer moeten opbrengen mogen de plantjes bij sjonnie in het bedrijfspand iets minder opbrengen.

250 kan ......

maar 25 is gemiddelt

Stonie

Bengt

Bewuste gebruiker
Als je effectief in België woont is 1700 voor halve kilo een zeer goeie prijs.
Ik zie het zo, momenteel is de prijs voor 25 gram aan de kust tussen 120-130 euro.
Jij kunt 25 gr aankopen voor 85.

Reken je winst maar eens uit.

Jaimie

Belezen gebruiker
pafferrr zei:
eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro

Shit man,en ik vond al dat de prijsstijging van 105 naar 120 voor 25gram veel was,maar €150 :openmouth:

Dan is 1700 zeker een goeie prijs,tenzij het vol met zand en andere troep zit :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pafferrr zei:

Wat voor wiet ?

Bloeitijd ?

Bio of Hydro ?

Geknip of niet ?

Droog of nat ?

Welk soort ?

Stonie

PS : Zommes heeft gelijk, speculeren op een zak hooi laat PAffer eerst maar is een antwoortd geven.

Jaimie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
pafferrr zei:

Wat voor wiet ?

Bloeitijd ?

Bio of Hydro ?

Geknip of niet ?

Droog of nat ?

Welk soort ?

Stonie

In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde

Bengt

Bewuste gebruiker
Dat boeit ook niet, als jij 150 euro betaald voor 25 gram en jij kan een halve kilo aankopen voor 1700 euro moet je echt niet twijfelen.

De kans is groot dat het mischien een buitenkweekje zal zijn, maar ik denk dat je het aankoopt voor verder door te verkopen dus is er niet echt een probleem als het er van mindere kwaliteit zou zijn.
Je winst heb je zoizo, geef gewoon zakken op de kop.

Maak natuurlijk niet dat je 100 gram koopt en de rest een of ander kruid.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Jaimie zei:
In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde

Zeer slechte dealer ....

Imke

Badass junkie
lysergine25 zei:
Jaimie zei:

Zeer slechte dealer ....

Dat is hier met alle drugs zo. :wink:

Jaimie

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Jaimie zei:

Zeer slechte dealer ....

Goh jah,dit is hier gewoon zo,als je niet in nederland woont is een zak gewoon een zak,verschillende soorten daar cared niemand achter.

Of ken jij soms verschillende dealers waarvan elk een eigen soort verkoopt?

Als je in Nederland woont heb je natuurlijk makkelijk praten...

pafferrr

Newbie
lysergine25 schreef:
Jaimie schreef:

Zeer slechte dealer ....

Goh jah,dit is hier gewoon zo,als je niet in nederland woont is een zak gewoon een zak,verschillende soorten daar cared niemand achter.

Of ken jij soms verschillende dealers waarvan elk een eigen soort verkoopt?

Als je in Nederland woont heb je natuurlijk makkelijk praten...

jep, that's belgium eh!
Je krijgt je wiet, je kijkt of het er goed uitziet, en betaalt als je denkt dat het goed is. Als het hele goede wiet is wordt dat soms wel eens gezegd, maar voor de rest weet je bijna nooit welke wiet je hebt.

toooz

Belezen gebruiker
half uurke rijde van brasschaat (roosendaal) en ge hebt 100g aan 300eu, ik heb 500g aan 1000eu maar das dan wel commercieele hasj en geene wiet

ohja en 25g heb ik hier aan 75euro

toooz

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:

pure afzetterij ne kilo zou ni meer dan 2500 moge zijn

Bengt

Bewuste gebruiker
toooz zei:
half uurke rijde van brasschaat (roosendaal) en ge hebt 100g aan 300eu, ik heb 500g aan 1000eu maar das dan wel commercieele hasj en geene wiet

Jij hebt dat aan die prijs, maar je denkt toch niet dat de eerste beste belg die ff naar Roosendaal komt het daar ook aan die prijs kan krijgen.
Je moet daar ook mensen kennen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Bengt zei:
toooz zei:

Jij hebt dat aan die prijs, maar je denkt toch niet dat de eerste beste belg die ff naar Roosendaal komt het daar ook aan die prijs kan krijgen.
Je moet daar ook mensen kennen.

brasschaat is belgië, marja, msn is toooz nie de eerste de beste belg

svenvdh

Experimenterende gebruiker
Roosendaal ist grootste rip-off stadje in NL :( ... Kom je uit de shop, gelijk groepje marokanen die je willen rippen of zogezegt 'wiet/hasj' verkopen... 99% van de tijd zijn ze weg met je geld :smilingimp:
Sorry Roosendalers :wave:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
svenvdh zei:
Roosendaal ist grootste rip-off stadje in NL :( ... Kom je uit de shop, gelijk groepje marokanen die je willen rippen of zogezegt 'wiet/hasj' verkopen... 99% van de tijd zijn ze weg met je geld :smilingimp:
Sorry Roosendalers :wave:

ja, is ook nie slim om op hun avances in te gaan he... ik ga meestal naar roosendaal, nog nooit geript geweest (behalve 1 keer door de flikke :( )

maar als er daar tege mij iemand op straat vraagt of ik wiet wil kope, zegik altijd da ik maar juist genoeg geld heb om 3 g te kope in de shop... en dan late die u gerust ze...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
toooz zei:
lysergine25 zei:

pure afzetterij ne kilo zou ni meer dan 2500 moge zijn

hwhahwha een kilo flauwe weed met schimmel slecht geknipt en gemalen TL buis erin kost hier 2500 euro.

:mrgreen:

Ik moet af en toe wel zo hard lachen om wat sommige posters denken te weten !!!

Uberlutsers .....

Funky Monkey

Badass junkie
De opbrengst van een kilo goedgeknipte pp zonder schimmels, tl buizen of wat dan ook kostte tot zover ik weet ook 2500 euro... Maar je hebt het vast goed getroffen als je zo zeker bent van jou prijs :beer:

Nee maar ff serieus... dingen kunnen ergens anders heust wel anders zijn dan jou, stel nou is dat jij net een uitzondering mee maakt :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De enige verklaring is dat ik hier in de hoofdstad zit en dat daarom de prijs 1000 euro kan stijgen ...

GET REAL !!!

Ik weet dat er mensen hier meelezen en gniffelen.
2500 euro is export bagger Roosendaal wiet !!

:hearteyes:

check de wietforums maar is ... prijzen mag je daar niet bespreken maar wees inventief.

Niks geen uitzondering alle wietboeren vangen hier bijna het zelfde.

Stonie

davie

Wijs gebruiker
€ 2500 die tijd is allang voorbij. € 2700 kan ik misschien krijgen p/k witte soort, binnenwiet hydro, topkwaliteit, maar alleen maar omdat ik diegene goed ken. € 3500 is normale prijs hoor. Als jij voor € 2500 kan krijgen dan zit je echt goed. Maar ik geloof niet dat jij daar topkwaliteit voor krijgt. Waarom zou iemand voor € 2500 verkopen als je er ook € 3500 voor krijgt of zelfs meer. Maar ik heb het dan over hydro binnen wiet. En geen rommel uit iemand zijn tuin. Misschien dat diegene voor € 2500 verkoopt. Tussen wiet en wiet zit nogal een groot verschil.

Wacky

Badass junkie
Misschien praten er wat mensen over het bedrag dat ze krijgen wanneer ze hun oogst verkopen en snappen ze nog niet dat ze genaaid worden :grin:

Bovenaan