binnen onder de lampjes kan ook 50 tot 100 gram geweest zijn... pafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
pafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
SpacingBen zei:wanneer je 500 gram koopt, van normale kwaliteit ( 0.5-1 gram nodig om stoned van te worden) zou 500 euro genoeg moeten zijn lijkt me![]()
pafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
lysergine25 zei:pafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
Wat voor wiet ?
Bloeitijd ?
Bio of Hydro ?
Geknip of niet ?
Droog of nat ?
Welk soort ?
Stonie
sjaartrol zei:pafferrr zei:eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro
lolz, neje, dan laat ge u wel hard in t zak zette... zo'n 105-120 euro ongeveer in belgië
lolz, neje, dan laat ge u wel hard in t zak zette... zo'n 105-120 euro ongeveer in belgië
Jaimie zei:In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
lysergine25 zei:Jaimie zei:In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
Zeer slechte dealer ....
lysergine25 zei:Jaimie zei:In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
Zeer slechte dealer ....
lysergine25 schreef:
Jaimie schreef:
In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde
Zeer slechte dealer ....
Goh jah,dit is hier gewoon zo,als je niet in nederland woont is een zak gewoon een zak,verschillende soorten daar cared niemand achter.
Of ken jij soms verschillende dealers waarvan elk een eigen soort verkoopt?
Als je in Nederland woont heb je natuurlijk makkelijk praten...
ohja en 25g heb ik hier aan 75euro
Bengt zei:toooz zei:half uurke rijde van brasschaat (roosendaal) en ge hebt 100g aan 300eu, ik heb 500g aan 1000eu maar das dan wel commercieele hasj en geene wiet
ohja en 25g heb ik hier aan 75euro
Jij hebt dat aan die prijs, maar je denkt toch niet dat de eerste beste belg die ff naar Roosendaal komt het daar ook aan die prijs kan krijgen.
Je moet daar ook mensen kennen.
svenvdh zei:Roosendaal ist grootste rip-off stadje in NL... Kom je uit de shop, gelijk groepje marokanen die je willen rippen of zogezegt 'wiet/hasj' verkopen... 99% van de tijd zijn ze weg met je geld
![]()
Sorry Roosendalers![]()
toooz zei:lysergine25 zei:kilo prijs ligt tussen de 3500-3750 voor gemiddelde kort bloeiers.
langbloeiers gaan nog duurder de deur uit.
pure afzetterij ne kilo zou ni meer dan 2500 moge zijn