5+6apb

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hallo. Voor een vriend ben ik vorige week met 100mg 6-apb naar het testcentrum geweest. Hij heeft vandaag gebeld voor de uitslag en het poedertje blijkt 5- én 6-apb te bevatten, ze konden niks zeggen over de verhouding.
Eerder heb ik wel gelezen dat mensen die combinatie ook nemen en ook wel eens gezien dat dit gecombineerd verkocht werd. Wat moet hij nu qua dosis en aanpak als hij dit wil nemen en wat is het verschil in effect dan?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De 6-apb die ik besteld heb een tijd terug was ook getest op een combinatie van van 5/6-apb. Heb het eerlijk gezegd veel vaker gehoord en gezien. Vraag me af of dit bewust wordt gedaan door vendors, of dat dit per ongeluk in de productie ontstaat, het zijn immer isomeren van elkaar.

Jij hebt wel eens 6-apb gebruikt toch ZERO-? Heb je dat toen ook laten testen?

De doseringen ontlopen elkaar in ieder geval niet heel veel:
http://drugs.tripsit.me/5-apb
http://drugs.tripsit.me/6-apb

5-apb lijkt ietsjes potenter, dus wellicht handig dat hij iets lager begint qua doseren.

De effecten ontlopen elkaar verder ook niet heel veel volgens mij.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja ik heb dat toen laten testen, maar dat waren pillen, van een andere vendor, en toen ik die liet testen kon 6-apb nog niet herkend worden door het testcentrum. Is alweer een jaar of drie, vier terug.

Oké, dan wordt het dus een iets lagere dosis. We gaan nog wel even overleggen. Thanks :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
De twee worden meestal samen gevonden bij het testcentrum. De stoffen variëren volgens mij niet zo veel van elkaar dat er reden tot zorgen is.

Maar je had het inmiddels al genomen begreep ik :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
Maar je had het inmiddels al genomen begreep ik :grin:
Ik had zelf wel enkel 6apb. Die vriend van mij had de 5+6apb genomen met een startdosis van 110mg en ongeveer 2 uur later nog 30mg. Dat ging dikke prima!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Ik had zelf wel enkel 6apb. Die vriend van mij had de 5+6apb genomen met een startdosis van 110mg en ongeveer 2 uur later nog 30mg. Dat ging dikke prima!
Is je 6-APB getest dan waardoor je zeker weet dat het enkel 6-APB is? Vraag dit aangezien je in je eerdere post aangaf dat je eerder 6-APB had, maar het toen nog niet herkend werd door het lab.

Ben persoonlijk toch wel benieuwd of mensen die 6-APB gebruiken zeker weten dat het ook echt enkel 6-APB is. De meesten laten het niet testen en aangezien er dus vaak een mix van 5/6-APB wordt verkocht als 6-APB vraag ik me af of velen niet gewoon een mix hebben gebruikt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Is je 6-APB getest dan waardoor je zeker weet dat het enkel 6-APB is? Vraag dit aangezien je in je eerdere post aangaf dat je eerder 6-APB had, maar het toen nog niet herkend werd door het lab.

Ben persoonlijk toch wel benieuwd of mensen die 6-APB gebruiken zeker weten dat het ook echt enkel 6-APB is. De meesten laten het niet testen en aangezien er dus vaak een mix van 5/6-APB wordt verkocht als 6-APB vraag ik me af of velen niet gewoon een mix hebben gebruikt.
Ja. En goede vraag.. Er was wel verschil tussen ons te merken. Hij merkte het effect echt veul eerder. Na drie kwartier al..

Bobsacamano

Badass junkie
Ik had exact hetzelfde als test resultaat. Waarschijnlijk volgende week zaterdag ga ik het proberen :) Hoe ervaarde jij de dit vergeleken met X

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Ja. En goede vraag.. Er was wel verschil tussen ons te merken. Hij merkte het effect echt veul eerder. Na drie kwartier al..

hmja dat zegt niet zo veel, maaginhoud en andere variabelen kunnen er voor zorgen dat de een het een uur eerder voelt dan de ander. Ik denk persoonlijk dat je het verschil tussen 6-apb en 5-apb niet zult voelen aangezien elke trip sowieso anders is net als met XTC.
ZERO- zei:
Ik had zelf wel enkel 6apb.
Inderdaad, zoals Bee zegt hoe weet je dat zo zeker?

Volgens mij is het met 6-APB vergelijkbaar met R en S Ketamine, het is wel mogelijk om het te scheiden maar volgens mij komt het vrijwel altijd samen voor (misschien als gevolg van het productieproces?).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Volgens mij is het met 6-APB vergelijkbaar met R en S Ketamine, het is wel mogelijk om het te scheiden maar volgens mij komt het vrijwel altijd samen voor (misschien als gevolg van het productieproces?).
Dit zou mij ergens niet verbazen, het zijn inderdaad isomeren van elkaar. Zou in ieder geval wel verklaren waarom ze zo vaak samen worden gevonden in het lab. Zeker ook omdat ik van bepaalde vendors al meerdere dingen heb laten testen die altijd netjes waren zoals geadverteerd behalve 6-APB.

Susanne

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of 6-apb moeilijk is om puur te maken of zo, maar ik heb meerdere keren 6-apb gehad waar 2-fma door heen zat. Althans, dat zei de verkoper. Ik heb het nooit laten testen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
Ik weet niet of 6-apb moeilijk is om puur te maken of zo, maar ik heb meerdere keren 6-apb gehad waar 2-fma door heen zat. Althans, dat zei de verkoper. Ik heb het nooit laten testen.
Dat moet bewust zijn denk ik, want dat zijn echt twee verschillende stoffen. Wel apart dat de verkoper dat zo zegt.

Maar jij koopt het dus ook als je weet dat het waarschijnlijk niet is wat je wilt? En waarom niet gewoon bij een betrouwbare vendor kopen?

Susanne

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Susanne zei:
Dat moet bewust zijn denk ik, want dat zijn echt twee verschillende stoffen. Wel apart dat de verkoper dat zo zegt.

Maar jij koopt het dus ook als je weet dat het waarschijnlijk niet is wat je wilt? En waarom niet gewoon bij een betrouwbare vendor kopen?

Nja het was een verkoper in een smartshop waar ik het van kocht en die het zei. Beter dat hij het erbij zegt dan dat hij het niet zegt I guess. Maar het was dus 6-apb met 2-fma, niet alleen 2-fma, dus het was nog steeds wat ik wou. Dat het niet puur was nam ik voor lief. En het was nog steeds prima spul.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Susanne zei:
Nja het was een verkoper in een smartshop waar ik het van kocht en die het zei. Beter dat hij het erbij zegt dan dat hij het niet zegt I guess. Maar het was dus 6-apb met 2-fma, niet alleen 2-fma, dus het was nog steeds wat ik wou. Dat het niet puur was nam ik voor lief. En het was nog steeds prima spul.
Oh ok, opzich wel netjes dat hij het zegt ja. Alleen als er daadwerkelijk 2-fma in zit is het een mix die op mdma en speed lijkt en dus waarschijnlijk extra neurotoxisch, los van de verminderde entactogene werking.

Bovenaan