researcher
Newbie
Beste leden,
Groetjes
Ik lees al heel lang op dit forum mee en wou zelf iets zetten deze keer. Ik heb al veel ervaring met alle drugs behalve meth heroin van die zware shit allemaal.. dus ik heb 10pillen 4fmph (15mg) en 5pillen (30mg) 3fa besteld want ik ga met kerst naar weekendje amsterdam en daar ga ik heeeeeel veel blowen zware haze en dan ga die pillen gebruiken om nog energie te krijgen voor nog rond te trekken in de binnenstad en om me extra goed te voelen tuurlijk en dan middernacht als we gaan slapen in hotel nog een flunitrazolam 0,25mg pakken en volgende dag terug zelfde🤯 Hebben jullie nog tips voor mij? Wa denken jullie ervan is het een goed idee? Ik heb al veel ervaring met speed wiet combo en dat is heerlijk para gaan. Ik had laats nog 5pillen besteld 4fmph om te testen of die goed zijn, ik had gelezen op dat na 25mg vervelende bijwerkingen en angsgevoelens etc.. maar dit was bij mij niet het geval ik had 3 pillen in 4uur tijd genomen en ging er heel goed op lekker euforisch maar gaat snel voorbij en dat was op werk zonder wiet. Misschien da ik meer lichaamsgewicht heb dan de gemiddelde.
Groetjes