4fmph en 3fa

Beste leden,
Ik lees al heel lang op dit forum mee en wou zelf iets zetten deze keer. Ik heb al veel ervaring met alle drugs behalve meth heroin van die zware shit allemaal.. dus ik heb 10pillen 4fmph (15mg) en 5pillen (30mg) 3fa besteld want ik ga met kerst naar weekendje amsterdam en daar ga ik heeeeeel veel blowen zware haze en dan ga die pillen gebruiken om nog energie te krijgen voor nog rond te trekken in de binnenstad en om me extra goed te voelen tuurlijk en dan middernacht als we gaan slapen in hotel nog een flunitrazolam 0,25mg pakken en volgende dag terug zelfde🤯 Hebben jullie nog tips voor mij? Wa denken jullie ervan is het een goed idee? Ik heb al veel ervaring met speed wiet combo en dat is heerlijk para gaan. Ik had laats nog 5pillen besteld 4fmph om te testen of die goed zijn, ik had gelezen op dat na 25mg vervelende bijwerkingen en angsgevoelens etc.. maar dit was bij mij niet het geval ik had 3 pillen in 4uur tijd genomen en ging er heel goed op lekker euforisch maar gaat snel voorbij en dat was op werk zonder wiet. Misschien da ik meer lichaamsgewicht heb dan de gemiddelde.

Groetjes

Nihilist88

Badass junkie
1. 4F-MPH is totaal niet leuk, in de zin van yeah feestje en gewoon een Methylfenidaat (Rilatine/Ritalin) rc, die voor enkele uurtjes net wat sterker werkt dan het reguliere medicijn, mr duidelijk meer functionele werking heeft.

2. 3-FA pillen van 30mg, is aan de lage dosering, heb er zelf altijd van 50mg gehad en nam/neem 100mg/dosis, recent er van 60mg besteld.

3. Je gaat er die-hard blowen en ligt de nadruk duidelijk hier op, ik vind wiet zelf niks, maar hoor toch vaak dat stims op wiet, geen aanrader is. Dus dan mr goed zeker dat je geen potente en/of grotere doseringen stims gaat gebruiken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Blowen met stimulanten klinkt als een heel slecht idee. Paranoia in het kwadraat.

Dat is heel persoonlijk.
Ik zelf blow juist graag bij bijna alle stims. Juist extra lekker imo, zeker bij MDMA en andere entactogene stoffen. Meestal pas enkele uren na ik begonnen ben met de stim, eerder heb ik nog geen trek.
Niet zoals @researcher zegt “heeeeeeel veel *zware* Haze“ maar “normale” (wat is normaal?😜) hybride wiet. Niet die “opgepimpte” soorten met een sky-high % aan THC. (Dat zijn sowieso niet mijn favo soorten)
Nog nooit last gehad van paranoia met die combi. (Wel door slaap te kort door doorhalen) Terwijl ik mentaal natuurlijk niet heel stabiel ben met al mijn “stomme stempels, hokjes en diagnoses”. 🤮🖕

Maar @dupont heeft wel een goed punt: het komt wel regelmatig voor en dan voel je je MEGA klote.
Zeker als je het 2 dagen achtereen wil gaan doen vergroot je de kans. Vermoeidheid (ja en die IS er ECHT alleen merk je die niet door de drugs), minder eet en drinkt (ook standaard bij stims), wel slaapt misschien maar niet rust. Dat komt omdat jij jezelf chemisch dwingt te slapen terwijl je lijf en brein er niet klaar voor zijn. Sla je de remslaap over en je lijf rust niet omdat het bezig is de drugs “op te ruimen”.

Laatst bewerkt:
Bovenaan