4fa en pentedrone

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hee,

Er is een aanbieder die 4fa met pentedrone als volgt aanbied:

5 gram 4-FA en pentedrone combo kopen

Een gekristalliseerde mix van 4-fa en pentedrone (+/- Alegra)

Heeft iemand hier al ervaring mee en kan iemand mij hier meer over vertellen?

Thx alvast

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Ik heb wel een tip: geen RC met een RC combineren

Sluit me hier compleet bij aan , 1 rc testen is al risicovol (grote van het risico hangt af van leefstyle,gezondheid(en/of problemen) interacties , allergieën of waar je juist extra gevoelig voor bent.
Plus je bent tweemaal een testpersoon in zo'n geval waar niet duidelijk bekend is wat interacties zijn of kunnen zijn geld de rekensom : 1+1=3

Daarom geld voor alle RC's die heb genomen ik eerst een lage dosering ver onder de treshold nam om te kijken of er geen allergische reactie zou komen.

Los van dat , als ik die 'aanbieding' lees word er niet aangegeven hoeveel % van welke stof in de mix zit.

Waarom dat risico nemen als je ook relatief veilig gezien bijvoorbeeld 2-cb (of andere bekende RC's) kan nemen waar veel meer informatie en ervaring over is.

Zelf vind ik proscaline een fijne werking hebben maar zou/ga dat niet mixen met een LSD analoog.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat soort mixen moet je niet kopen, je weet niet precies hoeveel je van wat binnen krijgt en al helemaal niet hoe de interacties zijn. Bovendien is pentedrone een cathinone en die staan er om bekend extra bijwerkingen te hebben, daar dan ook nog eens een amfetamine bij doen is erg onverstandig.

Als je dan al gaat mixen kun je het altijd nog beter zelf doen, maar waarom zou je uberhaupt twee stimulanten willen combineren?

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Thx voor de tips,

Voor mij eigenlijk al een bevestiging van wat ik dacht maat wilde het toch even delen (is het niet voor mezelf dan wel voor anderen)

In ieder geval is dit bij deze officieel afgeschreven! :)

Bovenaan