De vraag was eerder retorisch dan wel grappig bedoeldpinnes zei:dat zal niet gaan ik woon in noord-holland.
Ik dacht niet dat je in BE woonde.
De vraag was eerder retorisch dan wel grappig bedoeldpinnes zei:dat zal niet gaan ik woon in noord-holland.
Gotcha zei:OMG de Fishermans ...flashback BoccacioLion1973 zei:ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen.![]()
Daarvoor had je die kleine plakkerige roze.
En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?)
voor een pilletje en ook voor een gram speed.
Inkoop 300 (per 100)
Oud_Bolleke zei:Deze zaterdag naar A'dam![]()
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring
We kijken er in ieder geval naar uit!
PS waarom kan ik geen PB's sturen?
Oud_Bolleke zei:Deze zaterdag naar A'dam![]()
Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen.
Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen?
In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring
We kijken er in ieder geval naar uit!
PS waarom kan ik geen PB's sturen?
maarten643 zei:ik las ergens in dit topic de opmerking dat de wereld veel beter zou zijn met mdma en dat geloof ik ook wel.
Ik was ook niet van plan te handelen ofzo. Wilde de mensen die PB hadden gestuurd alleen even persoonlijk bedankenSmartieAndMe zei:PB's versturen kan als je minimaal 5 posts geplaatst hebt. Onthoudt wel dat je bij handel via het forum direct kunt wieberen![]()