CHIASME zei:
Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz?
of heb ik dit mis
Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer.
Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest,
Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen.
Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven.
Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn.