4-FMP

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Is het makkelijk te vinden?
Op internet vind ik niet direct een betrouwbare site :(

Maar ik zou eerst nog willen weten wat het verslavingspotentiaal is, ik ben nu eenmaal ook verslaafd aan sigaretten en raak er niet vanaf.
Dit zou ik niet willen meemaken met 1 of andere drugs die m'n leven ingrijpend kan/ gaat veranderen.

knurft

Experimenterende gebruiker
flipkonijn zei:
Is het makkelijk te vinden?
Op internet vind ik niet direct een betrouwbare site :(

Maar ik zou eerst nog willen weten wat het verslavingspotentiaal is, ik ben nu eenmaal ook verslaafd aan sigaretten en raak er niet vanaf.
Dit zou ik niet willen meemaken met 1 of andere drugs die m'n leven ingrijpend kan/ gaat veranderen.
Dat ligt helemaal aan jezelf. Naar mijn idee is vrijwel alle drugs met een korte werkingsduur vrij potent voor verslaving, maar jouw eigen karakter geeft de doorslag. Als ik het vergelijk met methylone (of wat meer gangbare uppers zoals speed en coke) dan is 4-fmp zeker minder verslavingsgevoelig, omdat het vrij mild is en geen nare crash geeft als het is uitgewerkt.De trek om dan weer bij te pakken is dan ook te verwaarlozen. De werkingsduur is trouwens ook vrij lang maar de piek neemt heel gelijdelijk aan af. Ik denk dat het meest verslavende aspect aan 4-fmp het gebrek aan nadelen is!

Bennie33

Afgelopen weekend heb ik op een groot feest 4 capsules neyezzz (4fmp) naar binnen gewerkt en ik moet zeggen ik ging als een speeeer!!!!!, ik zouhet eerst bij 2 of 3 capsules houden maar men mede 4fmp ganger vond 2 eerst wel genoeg (had hij later spijt van), ik ben uiteindelijk 40 uur wakker geweest, (de dag erna wel een dipje).

honingolie

Bewuste gebruiker
Ja, da's nogal een nadeel van de 4-fluo.. Je neemt snel wat meer, aangezien het empathische effect wat afvlakt na zo'n 2 uur, waardoor je denkt dat je wel een re-dose kunt gebruiken.. Je bent dan echter nog wel speedy, en als je dan blijft bijdoseren wordt het lastig (zo niet onmogelijk) om na een aantal uur te gaan slapen.. :openmouth:

K.nurft

Het word extreem langzaam afgebroken in je lichaam
Het is echt subtiel spul, maar met onbeperkt bijdoseren schuilt er toch een dikke adder onder het gras. Opgejaagd gevoeld, zwarte vlekjes zien en de empathie is allang verdwenen idd
Persoonlijk ben ik echt geen fan van 2 nachten achter elkaar doorhalen op de 4-fluo, voelt niet echt gezond meer aan (en dat is het ook niet qua neurotoxiciteit)

Bennie33

4 capsules was echt de max, met 2 capsules ga je lekker de avond + nacht door waarna je als je thuis bent vredig in slaap valt!. kortom niet te vaak doen!

N-Eye-Zzz

masterpeppi zei:
Volgens mijn smartshop verkoper 150mg stof waarvan 100mg werkende stof (de 4fmp dus)

Volgens de bijsluiter geleverd bij mijn N-Eye-Zzz van afgelopen nacht klopt dat het dat er 150mg per capsule in zit met 100mg mengsel (werkende stof).
Voor zover ik weet is N-Eye-Zzz gewoonweg een ander woord voor 4FMP, maar heb dit nog niet kunnen bevestigen. Dacht eerst wel wat gevonden te hebben, maar het bleek toch dat dat niets was.

Spor zei:
haha 4 fmp is echt wel anders als speed. Zou het alleen al eerder nemen door de voordelen zoals geen grote doppen, ranzige muil, niet-kunnen-eten en kater de dag erna

Ik heb juist wel grote pupillen, droge mond, kleine keelopening (althans dat voelde zo en kon daardoor niet eten), en had 's ochtends na 1 uurtje slaap gehad te hebben ook nog eens een kleine kater, maar die verdween al snel net als alle andere symtonen. Dit betekend natuurlijk niet dat ik geen leuke ervaring heb gehad. Nee het was juist geweldig :) :mrgreen:

Bennie33

Bij mijn verkoper heet het idd neyezzz (ik denk dat we dezelfde verkoper hebben aangezien je uit de ah komt)

En ik had zelf geen kater (alleen moe door het lange wakker zijn), op het feest zelf niet gegeten wel veel vocht binnengekregen (van te voren een goede bodem leggen met macaroni doet wonderen). en toen ik weer thuis was groente en fruit en gewoon weer normaal eten dat is volgens mij de beste remedie voor het tegengaan van een (eventuele) kater

kotssmurf

Belezen gebruiker
In welk smartshop is dit te koop dan?

Ik heb er al een aantal bezocht maar ze keken me maar raar aan als ik 4FMP vroeg :confused:

Finesse*

Belezen gebruiker
Het is een research chemical, houdt in dat nog niet duidelijk is wat het stofje precies doet. Shit is niet te koop in de smartshop, wel bij rc handelaren op internet (correct me if I'm wrong).

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Wel bizar dat er gewoon smartshops eigenaars zijn die het verkopen. Oke het is nog niet verboden, maar het is gewoon een afgeleide van de Amfetamine tak. Ik denk even schadelijk als gewone amfetamine. Ik heb hier ook nog een half grammetje liggen. :) (van een RCwebsite)

Vreemd dat sommigen er gewoon na kunnen slapen. Bij mij lukt dat meestal niet ondanks dat ik het bij max. 100 a 150 mg houd. Ik heb wel 99% pure, dus 100 a 150 is ook de hoeveelheid werkzame stof.

Sla je slag trouwens maar bij die smartshop, want als dit een beetje bekender gaat worden gaat hetzelfde als dat het met "explosion" ging.

HAMSTEREN !!! :grin:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Ik heb hier ook nog een half grammetje liggen. :) (van een RCwebsite)

Vreemd dat sommigen er gewoon na kunnen slapen. Bij mij lukt dat meestal niet ondanks dat ik het bij max. 100 a 150 mg houd. Ik heb wel 99% pure, dus 100 a 150 is ook de hoeveelheid werkzame stof. :grin:

Hoe was jouw eerste keer ervaring met 4-FMP? En welke site heb je het van? Prive mag ook!

K.nurft

Finesse* zei:
Het is een research chemical, houdt in dat nog niet duidelijk is wat het stofje precies doet. Shit is niet te koop in de smartshop, wel bij rc handelaren op internet (correct me if I'm wrong).
Er is toch al vrij uitgebreid onderzoek gedaan naar de precieze werking. Dit onderzoek is al gehouden in de jaren '80. Resultaten daarvan zijn met een beetje google-werk zo op te zoeken.
Er is alleen nog niet veel bekend over lange termijn gevolgen van gebruik omdat het zo nieuw is. De shit is waarschijnlijk wel te koop bij sommige smarthops, deze zullen het echter niet verkopen onder de naam 4-fmp of 4-Fluoroamphetamine, maar opgelost in een buisje vloeistof of capsule met een of andere marketingtechnisch beter klinkende naam

Kxtel

Yup caps zijn te krijgen in een rood buisje onder de naam torro.. volop te krijgen bij mij in de buurt :beer:
Vind het wel relaxt spul, veel energie, en je voelt je chill :hearteyes:

fessie

Newbie
had een buisje van 5ml 1-(4-fluorophenyl) propane-2-amine hcl, h20

Hoeveel mg werkzame stof zit daar in??

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LOl het is weer op voorraad op de juiste websites, ik heb net wat besteld.
Is toch legaal die 4FMP dus het valt zo op me deurmatje !
Betalen ging met 5 minmuten, supergeil allemaal.

:rock:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok gister ging de deurbel ...... een pakje uit een nader land.

Wegen kunnen ze daar wel, het was meer dan ik betaalde.
Snel geleverd, mooie witte fluo, morgen een bommetje testen.

:P

N-Eye-Zzz

We zijn allen erg benieuwd naar je ervaring, dus laat aub snel weer van je horen :wink:

ik ben nog steeds aan het kijken of er verschillen zijn tussen 4-FMP en Neyezzz, ik denk nog steeds dat het het zelfde is, maar zeker weten die ik het niet. Er staat wel een lijst met ingredienten op de verpakking, ik weet niet of het toegestaan om die op internet te plaatsen.

Het zijn in ieder geval een hoop moeilijke chemische namen, ik heb wel scheikunde 1+2 gehad op vwo (en ook voor geslaagd) maar ik ken geen van deze stoffen, dit kan ook komen omdat het allemaal engelse versies zijn van de namen.

Als iemand weer iets te weten is gekomen over de verschillen of overeenkomsten tussen neyezzz en 4-FMP, post het dan aub. :grin:

Alvast bedankt en allemaal nog veel plezier met dit geweldige spul :grin:

N-Eye-Zzz

Zoals gewenst hier de ingredienten lijst van N-Eye-Zzz:

Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.

Het zijn een hoop namen waarvan ik denk dat het planten zijn, maar ik heb eerlijk gezegt geen idee. Iemand die hier verstand van heeft?

Drientje

DF-koning
N-Eye-Zzz zei:
Zoals gewenst hier de ingredienten lijst van N-Eye-Zzz:

Per 1 Capsule (150mg);
Colanut extract (bevat cafeïne alkaloïden) 50mg
Ayurvedische Power Blend extract; Myristica fragrans, Chlorophytum arundinaceum, Alpinia Anacyclus pyrethrum, Caryophyllus aromaticus, Piper longum, Cinnamomum iners, Mucuna pruniens, Emblica officinalis, Ipomoea digitata, Hydrofilia spinosa, Allium cepa, Piper betle (-mengsel) 100mg.

Het zijn een hoop namen waarvan ik denk dat het planten zijn, maar ik heb eerlijk gezegt geen idee. Iemand die hier verstand van heeft?

Ayurvedische Power Blend: Ayurvedisch betekend natuurlijk
Myristica: Latijnse naam voor Nootmuskaat(de schil van de zaadbol is waarschijnlijk gebruikt.)
Chlorophytum arundinaceum:

Alpinia Anacyclus pyrethrum:

ETC

Het zijn inderdaad allemaal planten, helaas voor jou zit er geen 4FMP in de capsules, wel een hoop planten en extracten die je niet in al te grote hoeveelheden naar binnen wil krijgen.
Misschien is een klein beetje research volgende keer op zijn plaats voor je iets in je lichaam stopt? Nootmuskaat bijvoorbeeld kun je hele enge en duistere trips van krijgen als je teveel binnen krijgt.

Aldous

Belezen gebruiker
Drientje zei:
youperdepoep zei:
heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.

ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:

Niet alles gaat om geld voor iedereen, sommige mensen vinden het gewoon leuk om te experimenteren!
DonnieDark0 zei:
Ik ben er in elk geval wel erg benieuwd naar. Het vreemde is dat ze 98 % puurheid (poeder) zeggen te hebben. Amfetamine is maximaal 74% (poeder).
Dit ook zo'n onzin, je koopt het in de zout vorm en niet als free base en dat amfetamine zout kan dus theoretisch gezien gewoon 100% zijn.

N-Eye-Zzz

Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn.
De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn.
Toch erg bedankt voor je info, Drientje
Scheikunde of biologie gestudeerd? :grin::)

Over de rare mensen op deze planeet :wink: Je moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden :grin:, dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld :grin:

Drientje

DF-koning
N-Eye-Zzz zei:
Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn.
De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn.
Toch erg bedankt voor je info, Drientje
Scheikunde of biologie gestudeerd? :grin::)

Over de rare mensen op deze planeet :wink: Je moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden :grin:, dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld :grin:

Nee, google is je beste vriend

peppie

Belezen gebruiker
Heb gisteren 3 gram van het goedje gehaald en alles bij elkaar zo'n 1/2 gram opgemaakt ....
Het ik vindt er niets aan, zonde van het geld, heb er nog 3 gram van gehaald ook :angry: :(

Geef mij maar gewoon lekkere pep, goedkoop en het werkt tenminste :)

2C-G-5

Vanavond ga ik het een keer proberen, neem een capsule van 150mg, ik houd wel van experimenteren maar volgens mij moet ik er niet al te veel van verwachten, zoals ik van andere hoor.

ik neem aan als je gewone amfetamine hebt gebruikt en de volgende dag aan de 4-FMP gaat dat je wel te maken hebt met tollerantie of niet?

thnx :)

rallie

Newbie
Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP :sunglasses:

Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..)

Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India :tearsofjoy:
Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40.
In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden.
Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel?
:sunglasses:

2C-G-5

heb de capsule 45 minuten genomen, en het kippenvel dat over je wangen loopt en er muziek bij luisteren is heerlijk.
slapen gaat hem vanavond niet worden, maar een goed ochtend humeur heb ik dan wel.

fijne avond iedereen.

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik heb van het weekend een capsule genomen, met 90 mg 4f.
Tis' een beetje een subtiel gevoel, dat niet als MDMA of speed als een echte bom inslaat, maar heel rustig opkomt en je omhult met een heerlijk fris, maar toch warm gevoel.
Mensen met wie ik was waren er niet zo van onder de indruk, maar dat kon ik me voorstellen als je gewend bent aan xtc-pillen en speed en echt op een soort knal zit te wachten.
Vond het wel fijn, maar was toch niet geheel naar verwachting, volgende keer maar wat meer in de capsule.

PS: Ik kon gewoon eten, zag er normaal uit, niet belachelijke doppen, zweette alleen een beetje.

N-Eye-Zzz

rallie zei:
Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP :sunglasses:

Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..)

Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India :tearsofjoy:
Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40.
In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden.
Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel?
:sunglasses:

Nou goed er stond ook dat het een Ayurvedisch power blend (kracht mengsel) was.
Dus dat verklaard waarschijnlijk de krachtige combinatie van verschillende kruiden. Wat dan wel weer raar is dat het lichamelijke klachten moet tegen gaan ja. Ik kan het niet echt meer plaatsen nu LOL.

Maar goed we zullen merken wat het word. 29 November trouwens Mexicaantjes (Paddo's), dit wordt mijn eerste keer en dat is natuurlijk net voor het verbod :grin:. Ook worden er binnenkort sporen geplant van een ander soort. :grin:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hmm, ik was eerst wat sceptisch over dit stofje, gezien de nogal naar speed neigende werking.
Maar nu ik de verhalen zo lees moet ik dat beeld misschien toch maar even bijstellen.
Vooral de omschrijving dat het "minder aggressief" is dan speed klinkt goed... dat het iets subtieler is vind ik een erg goede eigenschap! :grin:
Half december krijg ik waarschijnlijk een sampletje 4-fluor, al bevalt het denk ik dat ik misschien een grammetje of 2 in ga slaan.

Hoe staat het overigens met de "legale" positie hiervan op dit moment?
Ik las hier al dat er wat websites zijn waarop het aangeboden wordt, ik vraag me overigens wel af in hoeverre dit betrouwbaar is, maargoed...

We zien wel, eerst even m'n sampje afwachten/uittesten. :wink:

tomz0r

Badass junkie
Super lekker spul voor op een feestje zoals hier al is gezegd. Het geeft inderdaad een wat speedy MDMA-rush, erg lekker gevoel.
Ik vind het gevoel ook zeker niet veel milder dan speed of MDMA, maar je bent wel in staat om normaal te doen. het is tegen het randje aan van de hele tijd zeggen hoe mooi je alles vindt zoals bij MDMA.

Je moet wel oppassen dat je niet te veel neemt, ik nam de eerste keer 200 mg tegelijk en had het snikheet, 40 graden lichaamstemperatuur en erg veel last van mijn hart.
120 mg nemen en na 3 uurtjes bijdoseren is precies goed :)

En jammer dat het echte gevoel maar 3 uurtjes doet. De tijd erna is het inderdaad een slap aftreksel van speed.

Provenzano

Heb nu sinds een paar weken een paar keer ervaring opgedaan met dit spulletje. Ben er erg positief over!

De eerste keer heb ik n capje van 120 mg genomen, in mn eentje. Na ongeveer 40 minuten begon ik me subtiel wat anders te voelen. Wat meer energie in de benen, lichtjes in het hoofd. Het gevoel bouwde vervolgens in dik een half uur op naar de top die toch wel 2,5 uur aanhield. Zoals meer mensen hier hebben gezegd is het een soort combinatie tussen speed en mdma. Met als voordeel dat het in vergelijking met die twee stofjes vrijwel geen kater oplevert de dag erna.

Het is erg chill spull en het voelt toch echt wel een beetje aan als wegspacen op mdma. Muziek klinkt beter, je kan er heerlijke praatkicks van krijgen, je voelt je licht in je hoofd, en hebt meer nog dan bij xtc daadwerkelijk van die fysieke rushes/rillingen door je hele lichaam :sunglasses: Na de eerste keer heb ik het nog 3 x met vrienden gedaan en die setting was erg leuk! Zij waren er ook erg enthousiast over, een aantal vond het voor een feest zelfs relaxter dan xtc omdat je hierbij toch meer bij de realiteit bent en er gewoon nuchter uitziet. Kaakspieren doen ook niet raar enzo, vrijwel geen grotere pupillen.

Advies qua begindosis is wat mij betreft 150 mg, dan voel je 'm wel lekker :) Evt 3 uur later nog 100 of 150 mg erbij nemen. Persoonlijk heb ik wel erg veel moeite met slapen erna. Toen 't na een uurtje of 4 was redelijk was uitgewerkt had ik toch nog heel veel energy. Je voelt dat je lichaam moe is en zou moeten slapen, maar je hebt nog wel veel energy in je benen en in slaap komen bleek lastig. Ook mijn vrienden hadden dit. Het spul kan ook n beetje op je maag gaan werken in de zin van dat je er lichte oprispingen van krijgt. Bij xtc heb ik hier normaal gesproken geen last van. Ook krijg je er gegarandeerd een droge bek van (t/m de dag erna) en had ik soms nog last van lichte keelpijn en groene rochels. Heb meerdere keren gemerkt dat t de dag erna erg negatief werkte op mijn eetlust, kreeg vrijwel geen hap door mn keel, o.a. doordat deze erg droog aanvoelde. Desondanks is t vergeleken met xtc en speed redelijk katerloos en wegen de voordelen mijns inziens heel erg goed op tegen de nadelen die ik zojuist heb genoemd.

Dosissen boven de 300 mg per nacht kan ik afraden, sowieso kom je dan heel erg lastig in slaap (ik althans wel) en je hebt dan toch wel een redelijke brakheid. Schadelijkheid is nog weinig over bekend, maar zal wel samenvallen met die van gewone amfetamine. Iig trekt het niet je serotonine leeg zoals bij mdma, al merk je wel dat het licht op je serotonine werkt qua effect :sunglasses:

Overigens is het hemels om te combineren met wat GHB! Beste om daarvan wat te nemen als de piek net wat minder wordt. Van de 4-FMP zelf kan je al behoorlijk geil worden, maar met GHB erbij krijgt dat nog een flinke boost erbij! (Voor Hemi: you definitely should try! :wink:) Vond de combi nog beter aanvoelen dat het gevoel van alleen mdma! Al met al is het een erg interessant stofje en had ik me er vooraf minder bij voorgesteld. Uiteindelijk geheel onterecht :wink: Try it and you know it! :hearteyes:

Bovenaan