4-fmp Oud&Nieuw

vesemir

Newbie
Voor oud & nieuw ben ik van plan 4-fmp te halen. Aangezien deze drug de laatste maanden vaak slecht in het nieuws ben geweest ben ik echter huiverig om het online te kopen. Wat wel mijn insteek is. (Mag ik de site hier posten?)

De reviews die ik op de betreffende site lees zijn bijna allemaal positief. Maar hé hoe betrouwbaar zijn online reviews nou echt? Heeft iemand van jullie ervaring met 4-fmp online aanschaffen?

Ik heb dit jaar, in vergelijking met andere jaren, ontzettend weinig drugs gebruikt. 3x coke en een aantal keer wiet. Als het oud & nieuw is dan is het meer dan een jaar geleden dat ik iets dergelijks heb gebruikt. Laatste keer was xtc in december 2015. Ik verwacht dan ook dat 4-fmp erg goed zal bevallen. Ik heb 4-fmp één keer eerder gebruikt, 2 capsules van 150mg over een hele dag. Dit beviel toen goed maar bijpakken zorgde er toen wel voor dat ik last kreeg van mijn keel. Nu wil ik capsules van 200mg halen, een redelijk hoge dosering maar het is maar het wordt maar één keer 2017. :grin:

vesemir

Newbie
In een aantal andere topics lees ik ook positieve verhalen over 6-apb. Wellicht dat ik daar voor ga. Ik ben er nog niet over uit en het zal ook nog even duren voordat ik daadwerkelijk iets ga bestellen. Het lastige bij 6-apb lijkt me de tijd totdat je iets voelt. Ik ga dit met een groep vrienden gebruiken (stuk of 5 man) en het lijkt me wel zo leuk dat wel allemaal rond hetzelfde tijdstip de effecten beginnen te voelen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Qua je dosis: less is more. Maar echt.

Qua je shit regelen: websites mag je hier niet noemen, wat ik meestal deed is aan bekenden vragen waar zij het vandaan hadden.

vesemir

Newbie
ZERO- zei:
Qua je dosis: less is more. Maar echt.

Qua je shit regelen: websites mag je hier niet noemen, wat ik meestal deed is aan bekenden vragen waar zij het vandaan hadden.

Bedoel je dat je met "less" hetzelfde effect haalt?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Nee met less kan 4f echt een beter effect hebben. Hoe meer je neemt hoe speedier het wordt vind ik. Dus minder euforisch. Velen spreken ook van een "sweet spot" als ze het hebben over 4f dosering

vesemir

Newbie
Ze verkopen geen 200mg capsules op het moment. Dus dan wordt het toch 150mg. Misschien kies ik echter alsnog voor 6-apb. Kun je dat ook snuiven? Voor snellere opname.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
6-apb is wel een beetje mdma voor thuis. Weet niet of je daar wel naar op zoek bent, aangezien het voor oud en nieuw is(?) Het is niet erg stimulerend bedoel ik dan.

vesemir

Newbie
Misschien heb je gelijk. Het is wel de bedoeling dat er gefeest wordt inderdaad. De vorige keer 4-fmp is goed bevallen en ik vind dat het best veel op xtc lijkt. Het is al een tijdje terug (2 jaar +) maar ik weet nog dat ik redelijk wat euforie kreeg.
Aangezien ik volgende maand meer dan een jaar geen xtc of iets dergelijks heb gebruikt zal het waarschijnlijk wel zijn ding doen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Mindless zei:
6-apb is wel een beetje mdma voor thuis. Weet niet of je daar wel naar op zoek bent, aangezien het voor oud en nieuw is(?) Het is niet erg stimulerend bedoel ik dan.
Ik vind 6apb echt ideaal voor op festivals en feestjes, dus dat verschilt pp denk ik :wink: Eén keer innemen en de rest van het feestje ben je onder de pannen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Mindless zei:
Ik vind 6apb echt ideaal voor op festivals en feestjes, dus dat verschilt pp denk ik :wink: Eén keer innemen en de rest van het feestje ben je onder de pannen.
Zal per persoon en dosis wel verschillen inderdaad, maar ik krijg van 6-APB meer energie dan van MDMA.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het persoonlijk ook een drug voor thuis, maar dat vind ik van XTC ook. Verschilt per persoon indd als je op XTC lekker gaat op een feestje zal 6-APB je ook wel bevallen

vesemir

Newbie
Ik heb 6-apb besteld en inmiddels in huis. Een vriend van mij wil het testen omdat hij denkt dat het zwak spul is. Ik heb hem uitgelegd dat het niet perse zwak is omdat het legaal is. Is het verstandig om te testen? Over 2 weken gaan we het echt gebruiken, met oud en nieuw.
We hebben beide een lange pauze gehad wat betreft xtc/4-FA/6-apb, meer dan een jaar. Ik bewaar mijn serotonine voor oud en nieuw.

Als het voor hem niet sterk genoeg is wil hij ook nog coke bijpakken.

vesemir

Newbie
Zaterdag is het dan eindelijk zover! De hype is real. Nog even een vraagje: Als ik rond 2200 benzo door mijn drinken gooi en opdrink is de opnametijd dan korter? Het feest duurt tot ~ 0600, kan een uurtje later worden hehe. Hopelijk kan ik een paar uur slaap pakken.

francisr8

Experimenterende gebruiker
4fmp is echt heeel leuk!

Ik pak het echter niet meer. Had barstende koppijn en 3-4 dagen een serieuze dip.
Ik raad dan ook aan om op de dag van oud/nieuw maar 1 pil te pakken.

Ik had ervoor ook altijd 1 pil gedaan. Dit werkte perfect. Ik had 1 keer 2 pillen gepakt en toen had ik de koppijn en de dip. Jammer. Wel leuk om te doen!

Veel plezier, maar wees voorzichtig.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik lees trouwens nu pas dat het ging om een dosis van 200mg, dat moet je sowieso niet doen... veel man...

Fijne jaarwisseling!

Bovenaan