4 fluor snuiven

Flameon

Badass junkie
is het mogelijk om een lijntje 4 fluor te leggen en dat te snuiven?
en wat zijn anders de doseringen per capsule voor een persoon van 70 en 90 kg?

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Ja je kan het snuiven maar het brand echt (en dan heb ik het niet over traantje in het oogje en ff pikkeeuhh) je lijkt wel even in brand te staan...

maar ja je kan het dus wel degelijk in een lijn leggen..
trouwens alle andere manieren zijn ook mogelijk als bij amfetamine.
met een vaporizer lukt het ook...

zou het gewoon in een bommetje doen uiteindelijk..

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Op internet lees je echt overal dat 4fmp snuiven brand als de ziekte.. Ik denk persoonlijk dat je gewoon een gemiddelde dosering in bom/capsule oraal kunt innemen en ff geduld moet hebben, dan dat je kostbare 4fmp aanslaat terwijl je ligt te janken van de pijn.. Just my 2 cents :) Denk persoonlijk dat het zonde is van je 4FMP!

Over dosering bij het snuiven kan ik weinig vinden, maar het is bekend dat je bij een bommetje altijd wat meer nodig hebt omdat er meer verloren gaat in je maag. Mocht je dus toch besluiten te snuiven, zou ik gewoon iets minder nemen dan de gebruikelijke dosering die je bij een bom neemt.. Dat zal een redelijke lijn zijn so in that case, good luck :openmouth:

ik citeer:

Orale dosering:
50 - 80 mg is een lichte dosis
80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis
130 - 180 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden)

Nasale dosering
Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.

Bron: http://www.dhpwiki.nl

Google is your friend :)

Edit: doh.. thats what flunitrazespeed said.. :)

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
1. je zegt hetzelfde als mij

2. alleen ging ik er al van uit dat Flameon groot genoeg is om zijn dosering te bepalen

3. Nasaal 25%, Oraal 50%, Rectaal 99%, Intraveneus geen verlies...dus oraal zal trager inwerken maar langer doorgaan net zoals speed

...dudez

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een vriend van mij vond dat het behoorlijk pijnlijk is, ik zelf heb het niet geprobeerd. Als je er meer wilt uithalen plug je hem toch gewoon? Is helemaal niet moeilijk.

Immo

Badass junkie
Petrovic zei:
Een vriend van mij vond dat het behoorlijk pijnlijk is, ik zelf heb het niet geprobeerd. Als je er meer wilt uithalen plug je hem toch gewoon? Is helemaal niet moeilijk.

Koop dan toch wat meer, aardig cheap om het te pluggen als je het mij vraagt.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Petrovic zei:

nee moeilijk zal het zeker niet zijn maar,...
prettig lijkt mij ook een ander begrip :wave:

gewoon bommetje droppen

Qocaïne

Badass junkie
misanthrophy zei:
Mocht je dus toch besluiten te snuiven, zou ik gewoon iets minder nemen dan de gebruikelijke dosering die je bij een bom neemt.. Dat zal een redelijke lijn zijn so in that case, good luck :openmouth:

Iets minder? Ik zou zéker de helft nemen om te snuiven!

Kijk eens naar de orale dosissen en effecten in verhouding met andere middelen... dan zit je altijd op zo'n 50% van de orale dosis.

Mijn advies als je dan echt wilt gaan snuiven: Neem de helft!
Beter te weinig dan te veel in dit geval!

afraidtech

Bewuste gebruiker
doe het niet, ik had wat bij het verdelen van dat spul op mijn bankpasje zitten ik dacht ik ga er even langs met mijn neus, het deed niet gigantisch veel pijn (was maar een klein beetje) maar ik kan me nu wel goed voorstellen hoe het zou zijn om een complete lijn weg te snuiven.

en ik kan je verzekeren dat gaat pijn doen :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Haha, mja tis wel al weer een tijdje geleden maar ik kreeg toen ook zo'n capsule. Kheb 'm toen gewoon open gemaakt en kheb 't in 2 stages gesnoven, met ongeveer een tussentijd van 3 a 4 uur ofzo. Het brand echt als de nete, en kzag er ook best op om die andere helft nog te snuive, maar kwas 1 van de kante van 't capsule kwijt. <_<

Ik herhaal: Het brand als de nete.

En zoals Qocaïne idd zei. Ik zou gewoon met de helft beginne. Ben zelden zo snel zo vaag geweest toen. Maar dat kan ook nog aan andere externe factoren gelegen hebben. :rolleyes:

L

Lid 6909

Gast
Flunitrazespeed zei:

2. alleen ging ik er al van uit dat Flameon groot genoeg is om zijn dosering te bepalen

3. Nasaal 25%, Oraal 50%, Rectaal 99%, Intraveneus geen verlies...dus oraal zal trager inwerken maar langer doorgaan net zoals speed

...dudez

volgens mij is oraal en nasaal net andersom hoor, volgens mij moet je meer nemen als je het oraal neemt.

afraidtech

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Flunitrazespeed zei:

...dudez

volgens mij is oraal en nasaal net andersom hoor, volgens mij moet je meer nemen als je het oraal neemt.

yup bij oraal heb je inderdaad meer nodig (in mijn geval veel meer, vandaar mijn grote hekel aan bommetjes en caps)

Drientje

DF-koning
gNuxx zei:
Flunitrazespeed zei:

...dudez

Nee schat. Men neme een hoeveelheid en dan heb je nasaal 25% nodig voor het zelfde effect van 50% oraal. Alleen anaal en shot heb je de volle dosis binnen.

Axxess

Bewuste gebruiker
Net even geprobeerd, 2 sleutelpuntjes... de 2x was gewoon nog veel erger dan de eerste keer; tranen klappen uit me kanes. Gelukkig trekt de pijn snel weg.

binnert

Experimenterende gebruiker
heerlijk spul dit:) geweldige trip mee gehad alleen jammer dat ik een foutje had gemaakt. Ik had flink overgedoseerd. Ja ik weet dat het stom is had veel te snel bijgepakt en mijn vriendin ook. Ik weeg 65 kilo en had uiteindelijk 270 mg op verspreid over de nacht. We tripten bij mijn vriendin thuis omdat het de eerste keer 4-fmp was maar had zaterdag nacht gebruikt en ben nou nog speedy met een hele hoge hartslag trekkende kaken en rillingen.
Ach van je fouten moet je leren,volgende keer de helft zo veel nemen dan komt het goed.
Ik lees overal dat snuiven pijn zou doen dus ik had een heel klein beetje gesnoven en dat viel best mee,mdma kristallen snuiven is pijnlijker. Maar ik zou geen dikke lijnen willen snuiven van dit spul.

Angramar Temenos

Badass junkie
Laatst voor het eerst gedaan; Werkte prima. Pijn was ong. 20% erger dan vers 73% amfetaminesulfaat dat nog een beetje vochtig is. Heel naar, maar niet ONDOENLIJK als 2c's, en trekt snel weg.

Als je brandende speed kan snuiven kan je dit ook snuiven..

Bovenaan