4 fluor amfetamine net niet

mmhja

Experimenterende gebruiker
Heb afgelopen vrijdag 4-FA geprobeerd heb 250mg geslikt verdeeld over 2 keer, bij 125mg hele lichte euforie had ook echt de drang kort naar de 1e dosis wat bij te pakken.
Vervolgens dus 125mg extra genomen, maar het viel echt tegen .
Het is net of je mdma/speed effect begint uit te werken echt een afgezaagd gevoel, dus ik dacht laten we een joint roken maar ik werd er alleen maar muffer van.
Dit is mijn 1e en laatste keer 4-FA ik ga er vanuit dat 3-FA en al die andere fluor amfetamine soorten beetje van hetzelfde zijn . Ik hoef het niet meer

hippievogel

net niet ,? Afgezaagd gevoel,, muffer van

Van Paddo's word ik raar
Van 2cb word ik Flauw
Amfetamines maken me ook Muf
LSD maakt me High.

LSD is het beste ge-research in onze geschiedenis,vooral door Hippies in de Sixties.
die reseach chemicals van tegenwoordig die missen wat, weet je.
ze zijn Afgezaagd en muf en missen een goeie geschiedenis

net niet> 4 fluor amfetamine
zeker wel> LSD
mescaline-cactussen , ga cactussen of planten researchen , groentes researchen is gezond!!!

mmhja

Hoezo rc's van tegenwoordig missen wat vind ik onzin , iedere gebruiker van rc's heeft zijn voorkeuren . En bij sommige rc's denk je misschien van wow dit is vet/geweldig of het valt tegen.
Mijn 1e ervaring met 6-apb vond ik bv geweldig .
Er zijn nog dingen die ik wil proberen en misschien een leuke ervaring teweeg brengt.

SD7

Voor mij is dit spul precies het gevoel waar ik naar streef, mdma is te heftig, speed vind ik ook niks, 4fmp lijkt precies het ideaal te zijn waar ik al jaren naar op zoek ben, ik gebruik het ook tijdens het werken.

Een jointje roken versterkt het gevoel overigens niet, de 4fmp overheerst in je bloedbaan als het op zijn piek zit, dus jointjes roken heeft totaal geen nut, wel kan een sigaretje roken uber heerlijk zijn met 4fmp op, het is heerlijk omdat je er met volle teugen van geniet, eigenlijk geniet je van lettterlijk alles met 4fmp op, zelfs stoeptegels tellen.

mmhja

Drugs gebruik tijdens het werk nooit aan beginnen, voordat je het weet ben je afhankelijk en wil je niet meer zonder de drug werken.
Maar het pieken van 4fmp was een kort piekje 1/2 uurtje in mijn geval kreeg grote doppen die snel weer redelijk normaal uitzagen , zeer milde roes ook.

edblok2

Bewuste gebruiker
Ik heb alleen 4FMP gebruikt in de vorm van Flux. Die sloeg echt in als een atoombom, wow, wat een rush! Daar zou ik dus echt niet op kunnen werken (echt..dude, serieus?) en kleine snuifjes daarvan lijkt me niet echt leuk.

Ik vraag me af wat voor werk je doet, want als je ook maar enige vorm van omgang hebt met collega's val je keihard door de mand lijkt me. Rijd je snachts rondjes op bedrijventerreinen als nachtwaker ofzo?

SD7

edblok2 zei:
Ik heb alleen 4FMP gebruikt in de vorm van Flux. Die sloeg echt in als een atoombom, wow, wat een rush! Daar zou ik dus echt niet op kunnen werken (echt..dude, serieus?) en kleine snuifjes daarvan lijkt me niet echt leuk.

Ik vraag me af wat voor werk je doet, want als je ook maar enige vorm van omgang hebt met collega's val je keihard door de mand lijkt me. Rijd je snachts rondjes op bedrijventerreinen als nachtwaker ofzo?

nee ik werk in het theater, opbouw afbouw, doe het al jarenlang dus mijn lichaam slijt langzaam, geloof me dan is 4fmp een geschenk uit de hemel, ik kan er prima mee functioneren.

SD7

mmhja zei:
Drugs gebruik tijdens het werk nooit aan beginnen, voordat je het weet ben je afhankelijk en wil je niet meer zonder de drug werken.
Maar het pieken van 4fmp was een kort piekje 1/2 uurtje in mijn geval kreeg grote doppen die snel weer redelijk normaal uitzagen , zeer milde roes ook.

Dit geldt ook voor uitgaan, ik ken mensen die gewoon niet willen uitgaan als ze geen drugs kunnen nemen, dit is per persoon verschillend. :wink:

Verslaafd raken aan 4fmp is goed mogelijk, je hebt het allemaal in eigen hand.

edblok2

Bewuste gebruiker
In dit geval ben jij de helpende hand voor jezelf als je verslaafd wilt raken. Je bent gewoon gigantisch dom bezig. Je hebt het over je lichaam die langzaam slijt, dus denk je, weetjewat, ik doe er nog een schepje bovenop.

Dit topic mag van mij op de voorpagina om te laten zien hoe het dus niet moet :rolleyes:

-edit-

Je vergelijking met partygangers die niet meer zonder dope kunnen om 'lol' te hebben is opzich natuurlijk waar, maar je ziet zelf het verschil toch hopelijk ook wel>>>?

SD7

Leg mij eens het verschil uit beste jongen, mijn god zeg.

Een paupert die nog nooit 4fmp heeft gedaan komt mij hier de les lezen, rot toch op.
Mensen zien niet aan je of je 4fmp op hebt omdat het niet als een pilletje werkt, het komt langzaam op en het verdwijnt ook weer langzaam, je merkt niet eens dat die inslaat, het enige wat je merkt is dat je humeur beter wordt, qua functioneren belemmert 4fmp dus helemaal NIKS.

als jij beweerd van wel dan mag jij hier in geloven, ik lach je alleen maar uit.

edblok2

Bewuste gebruiker
dan gebruik je geen 4FMP, in tegenstelling tot ondergetekende die het WEL heeft gebruikt. En aangaande je toon en instelling: ik hoop dat jij op kerstavond wordt overreden door een vrachtauto en langzaam leegbloed. :)

Bovenaan