4-FA versus speed

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Twijfel geval, maar ga denk ik toch voor speed. Zeker een hoge dosis speed kan nog best euforisch zijn. Vind 4-FA persoonlijk helemaal niks aan eigenlijk, maar lichtelijk euforisch is het wel.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.

Fool

Badass junkie
Peppi en Coki zei:
Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.
Dit heb ik ook. :)

waldo

Experimenterende gebruiker
amphetamine euphorie komt meerendeels door dopamine.
4-FA euphorie komt door mengsel van serotonine en dopamine.

(de euphorie van meth-amphetamine komt ook door mengsel van serotonine en dopamine)

dit is natuurlijk per persoon verschillend kwa voorkeur.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Peppi en Coki zei:
Echt? Ik word echt wel euforisch van pep. Maar ik neem het gemiddeld 2 of 3 keer per jaar..

Fool

Badass junkie
ZERO- zei:
Fool zei:
Peppi en Coki zei:
Echt? Ik word echt wel euforisch van pep. Maar ik neem het gemiddeld 2 of 3 keer per jaar..
Ik ook wel, maar bij 4-FA heb ik dat gevoel veel sterker. :)

Bovenaan