4-FA + kleine hoeveelheid 6-APB

eenhoorn

Newbie
Hoi allemaal!
Ik lees al een tijdje met veel interesse mee op dit forum en heb besloten om nu maar eens een account te maken, dit omdat ik interesse heb in een combo van 4-FA met later een kleine dosis 6-APB.

Ik ga binnenkort naar een feestje wat 8 uur lang duurt. Vlak voordat ik er ben, ben ik van plan om een 4-FA capsule te nemen. Ik denk dat ik ongeveer 140mg 4-FA in de capsule ga doen.

Normaal gesproken pak ik na ongeveer 3/4 uurtjes dan nog eens 70mg 4-FA bij, zodat ik genoeg energie heb tot het einde van het feestje. In plaats van deze redose met 4-FA zit ik eraan te denken om 50mg 6-apb te droppen. De gedachte hierachter is dat tegen die tijd het euforische gevoel van de 4-FA is uitgewerkt maar de stimulatie nog wel aanwezig is, en dat de 6-apb ervoor zorgt dat de euforie weer terugkomt (hopelijk sterker).

Nu weet ik dat het combineren van stimulanten over het algemeen geen goed idee is vanwege kans op het serotonine syndroom. Maar als ik het bij de dosissen houd die ik hierboven beschrijf, lijkt het me dat die kans niet erg groot is. Of zie ik dit verkeerd?

Ook vraag ik me af of de 6-APB genoeg stimulatie geeft om het tot het einde van het feest vol te houden. Of is het misschien een beter idee om voor de redose 40mg 6-apb en 20mg 4-fa in een capsule te stoppen?

Ook ben ik me ervan bewust dat een combo als deze voor meer neurotoxiciteit zal zorgen dan enkel het gebruik van 4-FA, maar dat vind ik geen probleem. Ik wil 2016 nog even knallend afsluiten en daarna las ik een mooie pauze in tot in ieder geval koningsdag, zodat mijn hoofd even lekker kan herstellen :)

Alvast bedankt voor de hulp :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou die twee echt niet combineren. Op 6apb ga je echt prima de hele nacht, dat werkt behoorlijk lang. En ik zou echt zeker niet redosen met 4fa, want je bent dan 2 uurtjes blij maar voor de rest alleen maar héél wakker. En je hersens gaan naar de knoppen.
Als je echt merkt dat het effect van 6apb minder wordt (maar het duurt sowieso wel een uurtje of 4/5 voordat dat gebeurt), zou ik eerder evt wat mdma nog nemen. Dat lijkt me minder heftig.

De reden die jij noemt waarom je na 4Fa nog wil redosen (omdat dat euforische effect dus snel weg is), is uberhaupt de hele reden dat ik 4fa niet meer neem. Doe mij maar gewoon 6apb voor op een feestje. Of pep.
Ik heb twee keer 4fa gedaan en altijd daarna nog mdma of een kwart pilletje gepakt tegen beter weten in, maar dat vond ik toch eigenlijk niet chill. Zowel het effect op het moment zelf als de na-effecten ervan.

Snoeischaar

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
eenhoorn zei:
Of zie ik dit verkeerd?

Ik denk dat met deze dosissen de kans erg klein is. Maar je zult het uiteraard nooit met zekerheid weten hoe je lichaam erop reageert.

eenhoorn zei:
De gedachte hierachter is dat tegen die tijd het euforische gevoel van de 4-FA is uitgewerkt maar de stimulatie nog wel aanwezig is, en dat de 6-apb ervoor zorgt dat de euforie weer terugkomt (hopelijk sterker).

Ik zal niet precies weten op welke specifieke receptoren beide stofjes inwerken. Wel weet ik dat 4-FA al je dopamine/serotonine heeft gereleased, en dat er dus minder over zal zijn voor 6-APB om te releasen. Ik denk dus niet dat de euforie sterker zal terugkomen, wellicht dat het wat langer aanhoudt dan in het geval dat je nog eens 4-FA zal bijnemen.

eenhoorn zei:
Ook vraag ik me af of de 6-APB genoeg stimulatie geeft om het tot het einde van het feest vol te houden. Of is het misschien een beter idee om voor de redose 40mg 6-apb en 20mg 4-fa in een capsule te stoppen?

Het is een beetje lastig te zeggen of 50mg 6-APB genoeg gaat zijn voor het gewenste effect. De sterkte verschilt namelijk behoorlijk per batch en supplier. Je hebt namelijk de "succinate" en de "HCL" vorm. De HCL vorm is de sterkste en de dosissen die online staan op tripsit.me ed. zijn daarop gebaseerd.

Echter is afgelopen jaren de succinate vorm veruit overheersend geweest. Het lastige is dat je niet echt zekerheid kan hebben over welke vorm je hebt, zeker aangezien er sinds recent ook weer HCL 6-APB is opgedoken.

Mijn advies; ik zal het bij 4-FA alleen houden (bijdoseren kan uiteraard). Je reden om 6-APB erbij te doen lijkt namelijk te zitten in dat het de euforie (sterker) terugbrengt, maar ik denk niet dat dit het geval zal zijn. Mocht je het toch willen uitproberen, zal ik zelf voor 40mg 6-APB gaan en 20mg 4-FA.

eenhoorn

Newbie
Snoeischaar zei:
Ik denk dus niet dat de euforie sterker zal terugkomen, wellicht dat het wat langer aanhoudt dan in het geval dat je nog eens 4-FA zal bijnemen.
Omdat ik het juist wou doen om de euforie extra sterk terug te laten komen en dat blijkbaar niet gaat werken, houd ik het alleen bij 4-FA. Ik ga zeker een keer 6-apb proberen op een feestje, maar voor nu wil ik zekerheid, zodat het sowieso een geweldige avond wordt. En die zekerheid biedt 4-FA mij :grin:

Bedankt voor de reacties!

eenhoorn

Newbie
Bommetje45 zei:
Heer-lijk feestje gehad! (liquicity winterfestival)
Het valt me op als de sfeer goed is en je het écht naar je zin hebt, je het helemala niet meer door hebt wanneer de euforie af begint te nemen. Of eigenlijk, als ik er zo achteraf op terugkijk, heb ik zelfs het gevoel dat de euforie gewoon het hele feest heeft aangehouden :grin:

Bovenaan