3mmc wordt verboden

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ik wil het opzich wel proberen, maar ik heb afgesproken geen serotonergische drugs te nemen tussen gepland gebruik, het gaat er bij mij dus niet in 😋.
Voor de rest zie ik dat veel mensen die het geweldig vinden, het heel moeilijk hebben met er van af te blijven, dus zo aantrekkelijk klinkt het mij niet in de oren.

Atwa

Belezen gebruiker

"Burgemeester van Zwolle Peter Snijders is blij met het aangekondigde landelijke verbod, maar vindt het verbieden van 3-MMC niet genoeg. "Want voor je het weet ligt de opvolger, een 4-MMC, alweer op straat."

Die hebben we al lang...

MR_CHIP

Badass junkie

"Burgemeester van Zwolle Peter Snijders is blij met het aangekondigde landelijke verbod, maar vindt het verbieden van 3-MMC niet genoeg. "Want voor je het weet ligt de opvolger, een 4-MMC, alweer op straat."

Die hebben we al lang...
5-MMC dan maar ? :sweatsmile:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als de natuurwetten het zouden toelaten, dan had het vast bestaan 🤣
5-MMC bestaat gewoon en het zit zelfs in je zakje 3-MMC, alleen we hebben afgesproken dat we zulke spiegelbeelden (enantiomeren) niet apart benoemen en dat we bij de structuurformule altijd het laagste getal mogelijk nemen bij de nummerieke positie.

2-MMC is wel een mogelijke opvolger :wink:

Flualhamdulillam

Badass junkie
5-MMC bestaat gewoon en het zit zelfs in je zakje 3-MMC, alleen we hebben afgesproken dat we zulke spiegelbeelden (enantiomeren)
Ah! Wist niet dat je spiegelbeelden op die manier aanduidden... hoe ziet de structuur van een 5-MMC molecuul eruit dan?

EDIT: I get it! 😁
EC3E7F24-3884-49FE-BF97-7DD9022E582C.png

Edit 2: als 2-mmc is mogelijke opvolger is, kan het spiegelbeeld 6-mmc dan niet ook iets doen?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ah! Wist niet dat je spiegelbeelden op die manier aanduidden... hoe ziet de structuur van een 5-MMC molecuul eruit dan?

EDIT: I get it! 😁

Edit 2: als 2-mmc is mogelijke opvolger is, kan het spiegelbeeld 6-mmc dan niet ook iets doen?
Dat kan, maar ik denk niet dat 2-MMC heel populair zal worden hoor omdat de verschuiving van de methylgroep naar de tweede positie toch wel betekent dat je behoorlijk wat activiteit misloopt. Maarja, dat dacht ik ook van 3-MMC toen 4-MMC verboden werd en dat bleek ik mis te hebben, dus we zullen wel zien.

Nihilist88

Badass junkie
Ik wil het opzich wel proberen, maar ik heb afgesproken geen serotonergische drugs te nemen tussen gepland gebruik, het gaat er bij mij dus niet in 😋.
Voor de rest zie ik dat veel mensen die het geweldig vinden, het heel moeilijk hebben met er van af te blijven, dus zo aantrekkelijk klinkt het mij niet in de oren.
Ik moet bekennen, uiteindelijk komt het niet in de buurt van MDMA, 6APB, 4-FA, 4-FMA...(Coke zet ik er bewust ni bij, wegens maar eenmalige ervaring, jaaaaren terug). Maar doordat het op een of andere manier, niet BAM inslaat (oraal), zodra eerste effecten opkomen er geen overweldigende rush, mr wel een lekkere euforische (wel serieus minder dan MDMA en zelfs dan 6APB) rush, met zo'n heerlijke focus, je bent niet whoppy, geen stuiterbal. De rush opzich is eerder aan de korte kant, als je vergelijkt met 6APB, 4-FA en 4-FMA en jups, dan wordt 1tje als snel 2 en 3 en lijkt het of je Jelly Beans nr binne aant spelen bent😜

De Zeemeerman

Badass junkie

Die hebben we al lang...

Die hebben we al lang...
Tja vindt je het het gek dat ik het ook gebruik ik woon blijkbaar in het epicentrum , kon er echt nie omheen hoor 🤪✌️

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik zal het maar als een compliment opvatten , wil iemand dit even vertalen naar ABN aub? 😜👍
Iets met nederland en yolo. En de nuchterheid om veel drugs te nemen. En dat dat leuk is. Daar kan ik me in vinden! We houden ook van jullie hoor, let niet op de grapjes. Maar die maken jullie vast ook

Bovenaan