3mmc vermalen om te snuiven

Hey ik heb al vaker 3mmc gedaan. Altijd gesnoven maar dit keer heb ik kristallen gekregen. Hoe kan ik die het besten vermalen tot poeder?
Sliken is echt geen optie heb dan gewoon 10 min die gore smaak in mun mond🤮

Dutchversa

Belezen gebruiker
Ja of in een spuitje en dan anaal. Elke methode heeft zijn voor en tegens. In een vloeitje is fijn gemalen ook wel fijner toch of maakt dat niet uit

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Hey ik heb al vaker 3mmc gedaan. Altijd gesnoven maar dit keer heb ik kristallen gekregen. Hoe kan ik die het besten vermalen tot poeder?
Sliken is echt geen optie heb dan gewoon 10 min die gore smaak in mun mond🤮
3 mmc is er toch niet meer ?
Hoe weet je dat het geen 2 mmc of andere rommel is?
Ben ik wel benieuwd naar 😇

TeveelKaas

Belezen gebruiker
3mmc kristallen zijn redelijk makkelijk te breken. Ik doe meestal of tering hard op t zakje rammen met een hard voorwerp (wel kans dat je zakje lek gaat) of ik plet t gwn met een pasje en dan schuif je er een soortvan overheen terwijl je drukt en dan krijg je hele fijne poeder

Beschermbengel

Experimenterende gebruiker
Stap 1: leg iets wat op de deksel van een schoenendoos lijkt met de dichte kant op tafel
Stap 2: leg hier een spiegel in
Stap 3: gooi wat van de kristalletjes op de spiegel
Stap 4: leg een pasje er bovenop en druk met je handen eroverheen tegel de spiegel aan (maak eventueel schurende bewegingen)
Stap 5: hak het voorzichtig fijn en herhaal stap 4 af en toe nog even tot je echt een fijn poeder hebt.
Als je denkt “oh het kan er ook wel in als het nog op grof suiker lijkt”; niet doen. Het is zonde van het effect en je kan minder lang door met je neus. Je neusslijmvlies kan namelijk zo beschadigd raken dat het helemaal opzwelt en dan valt er niets meer te snuiven, heeeeeeel frustreren.

ohja als je dan aan het eind denkt shit het is op, zoek in de deksel van de schoenendoos :) daar is namelijk alles mooi in naast gevallen.

Torchic

Badass junkie
Grip zakje dichtlaten en met de achterkant van een lepel het pletten en kapot drukken.

Tijdens het maken van lijntjes met een pasje nog iets fijner maken door te hakken met het pasje.

Tadaaaaa

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Hoi, voor €2-€3 koop je bij Blokker, dille & kamille of de Hema een kleine vijzel. Daar kun je het goed in fijn malen.
Veel plezier
Dit zou ik eigenlijk afraden aangezien er volgens mij behoorlijk wat achterblijft in je vijzel. En volgens mij krijg je dat ding niet makkelijk schoon. (Edit: Tenminste degene die ik heb gezien waren enigsinds grof van structuur aan de binnenkant. Zelf geen ervaring mee)

StraatPiraat

Badass junkie
In een vloeitje is fijn gemalen ook wel fijner toch of maakt dat niet uit
Ik zorg altijd dat alle 3mmc in de hoek van het zakje zit en dan plet ik m met een bic aansteker, beetje rollen enzo dan schud ik t zakje weer en doe ik dat nog een paar keer.
Voor bommetjes maakt het weinig uit, ik vind het makkelijk doseren op het oog als het poeder is.

Bovenaan