• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3mmc trip report (verslavend?)

Staytight

Newbie
Ondertussen paar dagen verder.
Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan.
Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek.
Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen.
Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken.
Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ondertussen paar dagen verder.
Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan.
Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek.
Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen.
Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken.
Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam.
Niet perse een direct gevolg maar stel dat je een virusje hebt opgelopen dan zal dat wel wat heftiger zijn dan normaal omdat je lichaam een aardige klap te verwerken heeft.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Mijn advies voor jou is om je meer in te lezen voordat je iets gaat proberen, goede site hiervoor is psychonautwiki bijvoorbeeld.
Als je van tevoren had geweten (ik ga er vanuit van niet) dat 3mmc een cathinone is, deze drugssoort staat erom bekend dat deze heel belastend voor je hart is. Nog meer dan xtc of speed.
Wat een gemiddelde dosis is, zoek je op voordat je ergens aan begint, bijvoorbeeld op psychonautwiki.
3mmc is extreem bloedvatvernauwend in hoge doseringen, ik heb verhalen gelezen over mensen met blauwe plekken en afgestorven tenen.

Ik neem aan, dat als je dit van tevoren wist, je niet zomaar 250 a 300 mg ineens slikt?

Ga je goed inlezen op internet! En stel regels voor jezelf op voor verstandig gebruik.

CuriousExplorer

DF-koning
3mmc is extreem bloedvatvernauwend in hoge doseringen, ik heb verhalen gelezen over mensen met blauwe plekken en afgestorven tenen.

Over welke doseringen spreken we hier dan?
Blauwe plekken is inderdaad een veel voorkomend (tijdelijk) fenomeen. Maar ledematen die afsterven? Pakken die mensen dan 10g op een avond ofzo?

Er zijn verhalen van mensen uit Engeland die er ook in slaagden om 25g Mephedrone te gebruiken op een week, daar nie van, maar toch...

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Over welke doseringen spreken we hier dan?
Blauwe plekken is inderdaad een veel voorkomend (tijdelijk) fenomeen. Maar ledematen die afsterven? Pakken die mensen dan 10g op een avond ofzo?

Er zijn verhalen van mensen uit Engeland die er ook in slaagden om 25g Mephedrone te gebruiken op een week, daar nie van, maar toch...
Dat weet ik niet meer. In ieder geval veel. Als TS al meteen begint met extreem gebruik, zie ik het niet rooskleurig in voor hem. En hij is ook pas 19. Ik wou hem natuurlijk ook een beetje laten schrikken, voor het goede doel 😉

Blauweaap

Badass junkie
Dat weet ik niet meer. In ieder geval veel. Als TS al meteen begint met extreem gebruik, zie ik het niet rooskleurig in voor hem. En hij is ook pas 19. Ik wou hem natuurlijk ook een beetje laten schrikken, voor het goede doel 😉
Omdat hij 1x 250mg pakt wil niet zeggen dat die verslaafd word. Mijn eerste x 3mmc was meteen een halve gram in mijn neus heb ik het hierna ooit nog aanraakt ? Nee

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Omdat hij 1x 250mg pakt wil niet zeggen dat die verslaafd word. Mijn eerste x 3mmc was meteen een halve gram in mijn neus heb ik het hierna ooit nog aanraakt ? Nee
Heb je de OP wel gelezen? Hij heeft 3 dagen lang 3MMC misbruikt, in doseringen van 250 en 350mg, meerdere keren per avond.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij per se verslaafd wordt, maar het is wel een teken dat verstandig gebruik niet erg waarschijnlijk is.

Boromeij

Experimenterende gebruiker
ik heb toevallig vanmiddag om 3 uur 3mmc in huis gehaald, gek genoeg is dit dus ook niet illegaal omdat het officieel voor scheikunde projecten is.
tevens een etui gehaald met snuifartikelen, dus een spiegeltje, scheermesje, snuifbuisje, mesje/lepeltje (een aan een van de 2 kanten) en een waterdicht bewaar potje.
heel handig, tevens een weegschaal die tot 0.001 gr kan wegen, 2 decimalen dus.

zojuist 0.2 gram naar binnen gewerkt in 2 lijntjes, direct gebruik kunnen maken van mijn aankopen, hoef ik geen geld briefje meer op te rollen en mijn telefoon te gebruiken als snuiftafel.

kreeg na ongeveer 5 minuten een soort focus effect qua visual en een soort (fijne) druk aan de zijkant van mijn hoofd net boven mijn oren, tevens verbeterde voor mijn gevoel mijn gehoor ook want ik kon nu dingen horen (zoals de cv) die ik normaal niet kan horen, nar nog eens 5 minuten kwam de energie, ik merk dat ik nu ook een stuk vrolijker ben en echt gewoon energiek,
heb ook echt moeite om op mijn bureau stoel te blijven zitten, gelukkig ga ik zo eten en ff peukje roken dus komt goed.

wat ik onwijs fijn vind is dat het niet super erg in mijn neus brand, dit komt waarschijnlijk tevens omdat ik speed gewend ben en dat ook de afgelopen 4 dagen gebruikt heb (heb wel normaal slaapritme en heb ook gewoon geslapen)
daarnaast heb ik hierbij gelukkig geen last van dat het in mijn keel schiet en daar blijft hangen, dus geen vieze smaak en raar gevoel in je keel alsof je je net verslikt hebt.

al met al positief over 3mmc, en hoop dat dit ook legaal blijft in NL

Dirkdirk

DF-koning
Ik dacht dat het circus al vertrokken was maar ik zie nog steeds clowns op het forum. Kom op nou man, waar ben je in godsnaam mee bezig? Die doseringen die je neemt. En dan ook nog doodleuk in je auto stappen? Gooi jezelf alsjeblieft van een brug.

Boromeij

Experimenterende gebruiker
Ik dacht dat het circus al vertrokken was maar ik zie nog steeds clowns op het forum. Kom op nou man, waar ben je in godsnaam mee bezig? Die doseringen die je neemt. En dan ook nog doodleuk in je auto stappen? Gooi jezelf alsjeblieft van een brug.

rijden onder invloed van wat dan ook is sowieso nooit verstandig, al doe je het nog zo vaak.
vooral niet van de middelen die genoemd zijn.
zelf als ik ga fietsen en door drukke plekken moet zorg ik dat ik nuchter ben of dat het al heel laat is waardoor het op dat moment niet druk is.

CuriousExplorer

DF-koning

Die laatste zin is nergens voor nodig.
Ik snap de frustratie, maar dit soort uitspraken horen gewoon niet te gebeuren. 🤐

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
ik heb toevallig vanmiddag om 3 uur 3mmc in huis gehaald, gek genoeg is dit dus ook niet illegaal omdat het officieel voor scheikunde projecten is.
tevens een etui gehaald met snuifartikelen, dus een spiegeltje, scheermesje, snuifbuisje, mesje/lepeltje (een aan een van de 2 kanten) en een waterdicht bewaar potje.
heel handig, tevens een weegschaal die tot 0.001 gr kan wegen, 2 decimalen dus.

zojuist 0.2 gram naar binnen gewerkt in 2 lijntjes, direct gebruik kunnen maken van mijn aankopen, hoef ik geen geld briefje meer op te rollen en mijn telefoon te gebruiken als snuiftafel.

kreeg na ongeveer 5 minuten een soort focus effect qua visual en een soort (fijne) druk aan de zijkant van mijn hoofd net boven mijn oren, tevens verbeterde voor mijn gevoel mijn gehoor ook want ik kon nu dingen horen (zoals de cv) die ik normaal niet kan horen, nar nog eens 5 minuten kwam de energie, ik merk dat ik nu ook een stuk vrolijker ben en echt gewoon energiek,
heb ook echt moeite om op mijn bureau stoel te blijven zitten, gelukkig ga ik zo eten en ff peukje roken dus komt goed.

wat ik onwijs fijn vind is dat het niet super erg in mijn neus brand, dit komt waarschijnlijk tevens omdat ik speed gewend ben en dat ook de afgelopen 4 dagen gebruikt heb (heb wel normaal slaapritme en heb ook gewoon geslapen)
daarnaast heb ik hierbij gelukkig geen last van dat het in mijn keel schiet en daar blijft hangen, dus geen vieze smaak en raar gevoel in je keel alsof je je net verslikt hebt.

al met al positief over 3mmc, en hoop dat dit ook legaal blijft in NL

Pas er mee op. Je hebt de afgelopen vier (!) dagen speed gebruikt en je begint nu aan de 3-MMC? Shit is verslavend as f*ck, zeker gesnoven, zie dit topic en tig andere topics op het forum. Als je gevoelig ervoor bent zit je eraan vast voor je het weet, na vier dagen speed kap je beter en geef je je lichaam de rust die het nodig heeft. Toch veel plezier nog maar een gewaarschuwd mens telt voor twee zullen we maar zeggen.

Zo’n snobby etuitje is inderdaad handig, ik noem dat altijd mijn foute coke-setje (ik heb hem ook bewust in een zo ernstig mogelijke versie, met ‘gouden’ inhoud, lol). :’)

Die laatste zin is nergens voor nodig.
Ik snap de frustratie, maar dit soort uitspraken horen gewoon niet te gebeuren. 🤐

Eens. Dit is niet de bedoeling.

Bovenaan