3MMC Probleem

Taxi

Newbie
Hoiii ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb een heel groot 3MMC probleem. Ik gebruik 3MMC nu ongeveer een half jaar iets langer misschien, maar in iedergeval ik begon rustig met kleine puntjes en bommetjes en dan ongv 100mg bom daar dan 1 van per avond. Sinds toen ben ik begonnen elk weekend te nemen. Maar nu ben ik zwaar zwaar verslaafd en geloof me het is echt troep! Elk weekend als ik genomen heb maakt niet uit hoe veel of weinig kan ik niet slapen. elk weekend haalde ik 2 nachten door en ging ik in de nacht gewoon door snuiven. Ik ben gestopt met het snuiven, omdat mijn hele neus vol zit met sneetjes en het al 2 weken lang zeer doet. Zelf is mijn dwang naar 3mmc ook heel groot, als ik door de weeks met wat vrienden een biertje aan het doen ben koop ik altijd dezelfde avond nog een gram, omdat ik gewoon me niet kan tegenhouden en die drang is gewoon te sterk. Heb wel eens nachten gehad dat ik er alleen 3g door heen werkte 🤧. En de de hallucinaties waren op het gegeven moment zo erg dat ik niet meer wist wat echt en nep was, hele dag door hoorde ik stemmen, mensen praten, zwarte figuren in men ooghoeken en noem maar op wat ik allemaal door 3mmc wel niet gezien heb is veel veel heftiger en realistieser dan bijvoorbeeld een 2cb trip die ik gedaan heb. En men hart gaat elke nacht als een gek te keer, kan niet meer normaal slapen en ben gewoon echt zwaar zwaar verslaafd. Elke week probeer ik te stoppen maar lukt gewoon niet en daarom wou ik jullie om tips vragen. Sorry voor mijn slechte nederlands en grammatica niet mijn sterkste vak.

De Apotheker

Badass junkie
Ik snap dat dit heel moeilijk kan zijn en ik ken je thuis situatie natuurlijk verder ook niet, maar vertel dit gelijk indien mogelijk aan je ouders! Of een vertrouwens persoon op school. Dit vraagt om een ingrijpende actie en daar ga je mensen om je heen voor nodig hebben.

Je bent pas 16 jaar! wat je nu aan het doen bent is heel erg gevaarlijk en schadelijk, met name voor iemand van 16. Je richt op deze manier schade aan waar je levenslang last van kan krijgen.

Wij kunnen hier denk ik niet veel meer doen dan je adviseren hulp te zoeken bij je familie/school, huisarts en vrienden. Vanuit daar kan er zorg worden ingeschakeld.

Laatst bewerkt:

Zimm

Experimenterende gebruiker
Je kan me altijd een berichtje sturen voor steun en/of motivatie! Zelf heb ik weinig ervaringen met verslavingen (op overmatig wiet gebruik na). Maar ben er voor je als je het nodig hebt👍

Rivalrie

Badass junkie
Doe het samen je familie of arts het afkicken. Het is lastig om te vertellen, maar uiteindelijk zullen de meeste mensen je willen helpen.

Blauweaap

Badass junkie
Ik lees dat je zegt dat als je alcohol drink je meteen de zelfde avond een gram gaat halen. Ik haal hier uit dat alcohol een trigger is. Probeer de alcohol even te skippen lijkt me een slim plan misschien gebruik je die avond dan wel niet.

Edit: waarom koop je 3mmc bij een dealer ?

Laatst bewerkt:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Als je zo diep in de verslaving zit en ook nog zo jong bent, zou ik echt niet op eigen houtje proberen dit op te lossen.

Ik zou qua leeftijd je moeder kunnen zijn, en ik kan je zeggen dat ik me rot zou schrikken als mijn kind met dit probleem bij mij aan komt kloppen. Maar ik zou je helpen. Wees niet bang voor de reactie van je ouders, ze zijn er om je te helpen!
Doe er echt wat aan. Op het forum om hulp vragen was de eerste stap.

Taxi

Newbie
Bedankt voor de reacties. Helaas is het mij vanavond weer niet gelukt om geen 3 te halen heb weer een gram gekocht maar probeer elk weekend zo hard men best het is gewoon te zwaar. 😞

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Misschien is het een idee om een tijdje niet meer met je gebruikers vrienden om te gaan? of als je dat te moeilijk vind op zijn minst geen alcohol meer drinken? alcohol staat erom bekent om de drang naar drugs extreem te versterken.

iniedergeval, veel succes.

Taxi

Newbie
Misschien is het een idee om een tijdje niet meer met je gebruikers vrienden om te gaan? of als je dat te moeilijk vind op zijn minst geen alcohol meer drinken? alcohol staat erom bekent om de drang naar drugs extreem te versterken.

iniedergeval, veel succes.
Bij mij is het meer het geval dat, Bier niet meer goed genoeg voor mij is ik kan begin van de avond aan de bier maar dan komt die neiging weer en god die is zo sterk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bij mij is het meer het geval dat, Bier niet meer goed genoeg voor mij is ik kan begin van de avond aan de bier maar dan komt die neiging weer en god die is zo sterk.
Misschien dan toch zoals @GoldenGrow zegt de alcohol even helemaal laten staan? Ook veranderd alcohol je gedachtengang en vervaagd het je grenzen.
Alcohol wordt qua schadelijkheid, zeker bij jongeren van wie het brein nog volop in ontwikkeling is, erg onderschat.
Het beste is echt om contact op te nemen met je huisarts of het Jellinek.

Zo door gaan is denk je laatste optie.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja ik ben het eens met wat hierboven staat. Zoek hulp! Je kunt echt niet zo blijven doorgaan. Je bent bezig je hersenen te beschadigen. En die zijn ook nog in de groei! Denk om je toekomst jongen.
Durf je met je ouders te gaan praten?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bedankt voor de reacties. Helaas is het mij vanavond weer niet gelukt om geen 3 te halen heb weer een gram gekocht maar probeer elk weekend zo hard men best het is gewoon te zwaar. 😞
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen hoor.

Taxi

Newbie
UPDATE : iedereen bedankt voor de reacties en de hulp. Echt het helpt heel erg, deze week heb ik nog niks gehad en ben dus al een week clean. Morgen is het weekend en heb ik express afgesproken om met mijn vriendin op pad te gaan, puur zodat dit mijn eerste weekend clean kan worden ik zelf voel me veel beter en door jullie krijg ook nog die extra motivatie ik voel dat het gaat lukken. 👊

StraatPiraat

Badass junkie
UPDATE : iedereen bedankt voor de reacties en de hulp. Echt het helpt heel erg, deze week heb ik nog niks gehad en ben dus al een week clean. Morgen is het weekend en heb ik express afgesproken om met mijn vriendin op pad te gaan, puur zodat dit mijn eerste weekend clean kan worden ik zelf voel me veel beter en door jullie krijg ook nog die extra motivatie ik voel dat het gaat lukken. 👊
Goed bezig! De truc is om jezelf bezig te houden, zo hielp het bij mij heel erg om afspraken te hebben staan de volgende dag die gebruik onmogelijk maken.
Mocht je nog vragen hebben, ik doorsta/heb hetzelfde doorstaan, ook een zware 3mmc verslaving. Vraag maar raak.
Stay strong!

Green Dude

Belezen gebruiker

Goed bezig taxi! De eerst loodjes wegen het zwaarst bij een verslaving. Denk eraan, het wordt elke dag makkelijker, en mocht je dit weekend weer nemen begin je weer vanaf nul, en is al die moeite van afgelopen week weer naar de vaantjes. Goed dat je met een vriendin hebt afgesproken, dit zal je gedachten wat verzetten. En heb je een zwak moment, schrijf dan even de voor- en nadelen op, desnoods zet je het hier even in het forum. :wink: Maar goed bezig!

Rivalrie

Badass junkie
Knap van je! Slaap je nog wel?

Taxi

Newbie
Ik slaap meer overdag, vaak hele middagen. Snachts krijg ik vaak schokken door mijn lichaam en krijg ik dan de hele nacht door slaapverlamming, waardoor ik niet kan slapen. Hier heb ik vaak alleen 1 of 2 dagen last van na laatste keer gebruik.

StraatPiraat

Badass junkie
Ik slaap meer overdag, vaak hele middagen. Snachts krijg ik vaak schokken door mijn lichaam en krijg ik dan de hele nacht door slaapverlamming, waardoor ik niet kan slapen. Hier heb ik vaak alleen 1 of 2 dagen last van na laatste keer gebruik.
Wat je omschrijft zijn breinschokken, deze komen voor wanneer je serotonine huishouding een zooitje is.

Taxi

Newbie
Deze week geen 3mmc aangeraakt, maar vandaag was het weekend. Lukt me altijd om door de weeks te stoppen, maar dan in het weekend ga ik de fout weer in, echter heb ik gister (vrijdag) geem 3mmc aangeraakt. Ik ben express met mijn vriendin gegaan. Zelf vindt ik het super goed tot hoever ik nu gekomen ben motivatie is er nu en het gaat lukken 👊

Azraël

Belezen gebruiker
Yo.. ik en mijn vriendin zijn ook al jaren verslaafd aan 3-mmc. Het is het enige middel dat als je er aan begint er niet meer mee kan stoppen... Continu door tot dat het op is. Af en toe komt het met de post toe, met de corona periode meer.... Zorgt voor veel problemen in huis.. vele depressies.. zotte cravings in 3-mmc ...afkicks.... ruzies... Leugens over drugs .. er superslecht uitzien.. moeten slaappillen pakken om te slapen .. dagen doordoen .. nachten niet slapen....en niet eten... Op werk gebruiken enz enz .. andere drugs gebruiken tegen de kater .,. Als ik er vanaf ben, is het weer mijn partner die durft bestellen en omgekeerd.. .
Taxi... Het is de verslavendste drug die er is. De sex is er wel zalig op.
Hier zijn mijn tips.
Bestel niets meer .
Stokeer geen drugs thuis
Als je perse bestelt doe dan kleine hoeveelheden.
Koop eens wat slaappillen dat je toch 'snachts wat kan slapen.
Probeer doelen voor jezelf op te schrijven. Vandaag ga ik mijn auto leegmaken en mijn mailbox opkuisen
Morgen ga ik biceps trainen
Stort je op gezonde voeding!
Ga bij een sportclub..

Ik heb sinds woensdagdag ook weer 5gram.. nog niet gestopt... Zelfs vandaag een IV shot gezet er van!! Ja dan is het toch een andere drug hoor... 😯
Enfin soit veel succes hé we moeten er door!
Stuur gerust een berichtje als je vragen hebt.

Extase

Bewuste gebruiker
Sorry dat ik er hard in moet zijn voor de bovenstaande mensen.

Heb je niet de kracht om met jezelf of je partner een bepaalde hoeveelheid af te spreken en je daaraan te houden, stop onmiddellijk met het gebruik van dit spul.
Ja, een keer toch nog wat extra doen, 50mg meer of whatever, is nog binnen de perken.. maar velen van jullie beschrijven zelf destructief gedrag.

Kort door de bocht: Zijn de cravings van 3MMC voor jou lastig?
Blijf er dan gewoon vanaf.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Doe dat maar niet! Dan heb je nog een verslaving erbij! Beter stop je op tijd zodat je vanzelf moe wordt.

Ik heb sinds woensdagdag ook weer 5gram.. nog niet gestopt... Zelfs vandaag een IV shot gezet er van!! Ja dan is het toch een andere drug hoor... 😯
Serieus? Hoe heb je jezelf dit aangeleerd? Hier begin je toch niet zomaar mee?

Ik zou echt hulp zoeken als ik jullie was. Je bent jezelf kapot aan het maken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Yo.. ik en mijn vriendin zijn ook al jaren verslaafd aan 3-mmc. Het is het enige middel dat als je er aan begint er niet meer mee kan stoppen... Continu door tot dat het op is. Af en toe komt het met de post toe, met de corona periode meer.... Zorgt voor veel problemen in huis.. vele depressies.. zotte cravings in 3-mmc ...afkicks.... ruzies... Leugens over drugs .. er superslecht uitzien.. moeten slaappillen pakken om te slapen .. dagen doordoen .. nachten niet slapen....en niet eten... Op werk gebruiken enz enz .. andere drugs gebruiken tegen de kater .,. Als ik er vanaf ben, is het weer mijn partner die durft bestellen en omgekeerd.. .
Taxi... Het is de verslavendste drug die er is. De sex is er wel zalig op.
Hier zijn mijn tips.
Bestel niets meer .
Stokeer geen drugs thuis
Als je perse bestelt doe dan kleine hoeveelheden.
Probeer doelen voor jezelf op te schrijven. Vandaag ga ik mijn auto leegmaken en mijn mailbox opkuisen
Morgen ga ik biceps trainen
Stort je op gezonde voeding!
Ga bij een sportclub..

Enfin soit veel succes hé we moeten er door!
Stuur gerust een berichtje als je vragen hebt.

Azraël

Belezen gebruiker
Doe dat maar niet! Dan heb je nog een verslaving erbij! Beter stop je op tijd zodat je vanzelf moe wordt.

Ik zou echt hulp zoeken als ik jullie was. Je bent jezelf kapot aan het maken.
Ja dat laatste klopt. Hoe het komt dat er weer 5 gram is; er was nog eentje op komst van een tijd terug. Meestal bestelt er ene 2 gram.. das dan op in 2 dagen... cravings beginnen.. volhouden... lukt niet, weer bestellen. Zo is het nu al een paar maanden in de saaie corona.
Soit... tis nu bijna op en de vakantie is een mooie tijd om te ontnuchteren en weer clean te komen.

Probeer maar eens te maffen als je om 21u nog een gelegd hebt.
Ik slaap afwisselen met etiz en lyrica. Etiz enkel bij stimgebruik.

CuriousExplorer

DF-koning
Soit... tis nu bijna op en de vakantie is een mooie tijd om te ontnuchteren en weer clean te komen.

Ik betwijfel of dit gaat lukken.
Maar ik wens je veel goede moed en succes.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik denk dat je elkaars verslaving ook echt versterkt in een relatie. Wil je zelf niet gebruiken, doet de ander het wel, en dan gebruik je dat weer als excuus om het zelf te doen. Maak samen goede afspraken.

Het is inderdaad doodsaai, deze tijd met corona enzo. Wij gaan vaker wandelen in het bos. Zoek echt een tijdsinvulling waar je je ei kwijt kan, misschien fietsen of schilderen ofzo.
Heel veel succes!

Azraël

Belezen gebruiker
Hoe kan het toch dat 3mmc zoveel verslavender is dan coke ... of lijkt het maar zo...
Nee, het is echt zo om oa. de verschillende redenen die al gezegd werden door, daaraan toe te voegen dat het makkelijke te verkrijgen en is en veel goedkoper dan Coke. Ik vind de effecten ook veel beter. NA 3 goeie lijnen coke sta je stokstijf en moet je een dubbele whiskey drinken om je weer wat normaal te voelen.

En ook als ik 3-mmc liggen heb thuis, kan ik het niet wegleggen tot volgende zondag. Toekomen = testen en gank!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
NA 3 goeie lijnen coke sta je stokstijf en moet je een dubbele whiskey drinken om je weer wat normaal te voelen.
nou dat ligt dan aan jezelf of aan de kwaliteit van je coke. Ik er vaar dat toch echt anders, net zoals de mensen waarmee ik wel coke gebruikte vroeger.

Azraël

Belezen gebruiker
IV gebruik.
Reviews lezen op reddit.. van gasten die zeiden dat je er een heerlijke rush v krijgt en geen kater etc, veek euforie, andere drug,
Dusja dan wil ik dat proberen. Eergisteren heb ik dan 1 gezet v pff denk rond de 150mg.. ja dat was wel superrelaxed. Ik las verder dat er gasten 200, 250 en 300 mg namen voor IV. Ik probeerde 250mg....
BOINK direct neer op bed niks relax.. heel mijn hoofd begon te draaien en ik begon lichtjes paniekerig te worden.... Lijkt alsof je zo direct op de piek ben van je stuikmente.... ja 't was geen leuke ervaring... zal nooit meer doen dan 150mg.

Bovenaan