3mmc oraal doseren

bvdz

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb al vele topics gelezen over dit onderwerp maar nog niet helemaal het antwoord op mijn vraag kunnen vinden;

Mijn vriendin en ik willen graag 3mmc proberen op een festival. Beide ervaring met een hoop andere drug soorten en sinds dat 4fa/fmp verdwenen is opzoek naar een "vervanger" daarvoor. Zodoende bij 3mmc uitgekomen.

We willen het graag oraal doseren en nemen onze drug vaak rond 15.00 a 16.00 op de dag van festival.

Vriendin 70kg en 1,70 lang. Ik 1,90 lang en 85kg. Wat zou voor ons een goede start dosering zijn om het goed te voelen? maar ram van de kaart zijn hoeft niet van ons.

Bijpakken is natuurlijk "slechter" maar we willen wel tot het einde van 't festival plezier ervan hebben.

Graag jullie advies!

OtherShore

Badass junkie
Ik denk dat je zult merken dat het nog best lastig is om aan echte 3-mmc te komen. De meeste dealers verkopen zonder daar eerlijk over te zijn vervangers waar ze makkelijker aan kunnen komen. Mocht je het toch kunnen vinden zou ik gaan voor een bommetje van rond de 250 mg. Hou er wel rekening mee dat 3-mmc niet zo’n lange werkingsduur heeft, dus waarschijnlijk zul je op een festival wel een tweede of derde dosis nodig hebben.

Laatst bewerkt:

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Nep met 2f-ketamine 70/30. 60 mg nep.

3FEA vind ik ook leuk maar ligt in een ander ballpark

DerHopmeister

Experimenterende gebruiker
Ik heb al vele topics gelezen over dit onderwerp maar nog niet helemaal het antwoord op mijn vraag kunnen vinden;
Ik zit met hetzelfde. Er is genoeg te vinden over 3-MMC, maar gek genoeg erg weinig over normale doseringen.

We willen het graag oraal doseren en nemen onze drug vaak rond 15.00 a 16.00 op de dag van festival.

Vriendin 70kg en 1,70 lang. Ik 1,90 lang en 85kg. Wat zou voor ons een goede start dosering zijn om het goed te voelen? maar ram van de kaart zijn hoeft niet van ons.

De research uit de verschillende topics samenvattend, zou dit volgens jullie een goed advies zijn voor een feest/festival zonder de rand op te zoeken en volledig van de kaart te zijn:

Voor man (1,90 lang en 85kg): start met 150 mg 3-MMC (getest) oraal in caps, redose na 2 uur met 50 mg, tweede redose na 2 uur met 50 mg.

Ben benieuwd naar jullie advies!

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
Ik zit met hetzelfde. Er is genoeg te vinden over 3-MMC, maar gek genoeg erg weinig over normale doseringen.

De research uit de verschillende topics samenvattend, zou dit volgens jullie een goed advies zijn voor een feest/festival zonder de rand op te zoeken en volledig van de kaart te zijn:

Voor man (1,90 lang en 85kg): start met 150 mg 3-MMC (getest) oraal in caps, redose na 2 uur met 50 mg, tweede redose na 2 uur met 50 mg.

Ben benieuwd naar jullie advies!
Zelf doe ik op een festival:
- 300 mg
- 100 mg om het uur bijpakken
- 300 mg 3 uur voor het einde om goed af te sluiten 😄

Ben rond de 1:80 en 76 kg. Heb zelf redelijk wat 3 mmc gebruikt, maatje van me pakt precies hetzelfde op een festival en die doet dit 4x per jaar.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Van 3-MMC pakte ik meestal 200 milligram eens in de 3 tot 4 uur en dat was ruim voldoende. Doseringen van 300 milligram, daar word je wel wous van. Zeker voor vrouwen zou ik wel lager aanbevelen. 150mg geeft je ook al een energie boost. Sowieso met nieuwe drugs altijd even voorzichtig beginnen want je weet niet hoe je erop reageert.

DerHopmeister

Ik zou er niet aan beginnen als je verslavingsgevoelig bent. Je hebt best wel cravings met 3MMC en het werkt vrij kort. Ik zou eerder voor 6 APB kiezen.
De cravings zijn berucht ja (hoor ik). Nou ben ik gelukkig (bewezen) niet verslavingsgevoelig dus daar verwacht ik geen problemen. Doe het vooral uit interesse/nieuwsgierigheid. En natuurlijk om een top festival te hebben :)

Van 6-APB weet ik nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Paar keer gedaan, maar leek het telkens net niet. Ga ik volgend seizoen zeker nog een kans geven, maar dan zonder te veel verwachtingen van te voren.

DerHopmeister

Van 3-MMC pakte ik meestal 200 milligram eens in de 3 tot 4 uur en dat was ruim voldoende. Doseringen van 300 milligram, daar word je wel wous van. Zeker voor vrouwen zou ik wel lager aanbevelen. 150mg geeft je ook al een energie boost. Sowieso met nieuwe drugs altijd even voorzichtig beginnen want je weet niet hoe je erop reageert.
Tx.
Dan wordt het 150 + 150 na 3 tot 4 uur. Aan de conservatieve kant want idd, weet nog niet hoe ik hier op reageer. Ben benieuwd!

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ligt ook aan de kwaliteit, ver voor de ban 150mg pellets waren hemels, vlak voor de ban 200mg pellets deden weinig, misschien was het voor de verkoop gemixt met 2mmc oid

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ligt ook aan de kwaliteit, ver voor de ban 150mg pellets waren hemels, vlak voor de ban 200mg pellets deden weinig, misschien was het voor de verkoop gemixt met 2mmc oid
3-MMC is hygroscopisch (het trekt water aan). Dus als het lang wordt bewaard dan kan er steeds meer vocht in het poeder trekken, waardoor het zwaarder wordt en per gram minder sterk.

DerHopmeister

Dit was mijn grootste valkuil. Ik had mijn gebruik vsn alcohol, wiet en sigaretten altijd onder controle en kon stoppen wanneer ik wilde. Maar toen kwam er Coke in beeld en dat ging helemaal mis. Pas op :)
Damn. Niet best. Bij mij werkt m'n 'mindcontrol' (ratio bepaald, niet het verlangen) vooralsnog goed. Als het dan lukt ergens af te blijven dan geeft dat een superieur gevoel van 'zie je wel, ik kan het'. Het helpt wel als je een feestje in het verschiet hebt waar je van jezelf weer mag, ook al is dat nog ver weg. Vergelijkbaar met voorpret voor een vakantie. Klinkt als een topic voor een eigen post om eens te zien hoe iedereen met zijn zelfbeheersing om gaat en wat wel en niet werkt.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
3-MMC is hygroscopisch (het trekt water aan). Dus als het lang wordt bewaard dan kan er steeds meer vocht in het poeder trekken, waardoor het zwaarder wordt en per gram minder sterk.
I know, dit waren echter goed hardgedrukte pellets. Maar t effect was saai en euforieloos ten opzichte van de destijds roze bitcoins

Bovenaan