3mmc online kopen

Jari

Belezen gebruiker
Jawel, je kan wel slapen na 3mmc zonder benzo. Je moet idd wel wachten tot het is uitgewerkt.
Ik kan slapen na 2 x bijpakken. Ook na mdma kan ik slapen.
Ik krijg het morgen waarschijnlijk binnen maar wat is de beste manier om het in te nemen voor effect? Snuiven of in de maag? Ik zou het dan oplossen in mijn drinken. Ben benieuwd maar denk dat ik beide ga proberen!

inner_search

Badass junkie
Ik krijg het morgen waarschijnlijk binnen maar wat is de beste manier om het in te nemen voor effect? Snuiven of in de maag? Ik zou het dan oplossen in mijn drinken. Ben benieuwd maar denk dat ik beide ga proberen!
Snuiven werkt , maar oraal werkt leuker.
Snuiven deed ik altijd om het half uur kleine lijntjes van 25mg (max een uurtje of 4 en dan stopte ik) en dit geeft bij mij een dex gevoel maar met enorme craving achteraf.
Die enkele keren dat ik het oraal nam was altijd 2x100mg versprijd over ook 4 uur.
Oraal vind ik meer naar de mdma comeup leunen.

inner_search

Badass junkie
zou het dan oplossen in mijn drinken.
Alles wat in een bommetje of capsule zit , prefereer ik.
Kwestie van tandjes wat te sparen...
100mg of 180mg je drankje zo los ik is zeer slecht voor je gebit. (Ja snuiven ook , maar als je het kan vermijden...)

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb oraal en nasaal geprobeerd, oraal heeft een veel lekkerder effect. Dat wordt ook gezegd door de meesten die hier ervaring mee hebben.

Verder zou ik het idd ook niet in m'n drinken doen, is echt slecht voor je tanden. Lege capsules kan je bij de drogist of apotheek halen.

Jari

Belezen gebruiker
100mg of 180mg je drankje zo los ik is zeer slecht voor je gebit. (Ja snuiven ook , maar als je het kan vermijden...)
Heb geen vloei dus misschien even halen? Heeft 3mmc een kater?

Jari

Belezen gebruiker
Ik heb oraal en nasaal geprobeerd, oraal heeft een veel lekkerder effect. Dat wordt ook gezegd door de meesten die hier ervaring mee hebben.

Verder zou ik het idd ook niet in m'n drinken doen, is echt slecht voor je tanden. Lege capsules kan je bij de drogist of apotheek halen.
Ik dee 4-6 sleutelpuntjes op mn weegschaal bleef op 0 -_-. ik heb het gewoon in mn drinken gedaan en nu opdrinken. Is bijnemen makkelijk te doen? en hoeveel puntjes zou ik bijnemen en na hoelang? ik neem het nu! Of kan ik ook snuivend bij nemen? of als ik eerst via mond doe de rest ook via mond?
Het rare is als ik het zakje 3mmc erop leg geeft hij 1.4g aan....

benzzzy

Badass junkie
0.001g weegschaal kopen.
De standaard keuken weegschalen zijn nutteloos voor drugs.

0.01g is ook niet genoeg gezien deze weegschalen pas accuraat zijn vanaf 100mg-+.
0.001 is absoluut noodzakelijk voor het wegen van drugs.
Met 3mmc mom je nig wel weg met een 0.01g schaal maar als je van plan bent ooit eens een keer 25mg af te wegen Dan man je er jiet op rekenen sat dit zeer accuraat zal zijn.

sosaa

Bewuste gebruiker
Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!

• Like
Waarderingen: Jari

Jari

Belezen gebruiker
0.001g weegschaal kopen.
De standaard keuken weegschalen zijn nutteloos voor drugs.

0.01g is ook niet genoeg gezien deze weegschalen pas accuraat zijn vanaf 100mg-+.
0.001 is absoluut noodzakelijk voor het wegen van drugs.
Met 3mmc mom je nig wel weg met een 0.01g schaal maar als je van plan bent ooit eens een keer 25mg af te wegen Dan man je er jiet op rekenen sat dit zeer accuraat zal zijn.
ahhh shit ik dacht dat 0.01 al genoeg was

Jari

Belezen gebruiker
Ik zou gewoon wachten tot je een vloeitje hebt of capsule wat is nou 1 dagje wachten ? Of je geeft niks om Je gebit natuurlijk.
Ik heb nogal moeite met dingen weg slikken helaas. XTC kan ik totaal niet meer en 2cb met moeite. ben ooit heel bad gegaan op een pil

CuriousExplorer

DF-koning
0,01 gaat wel hoor....
Die weegschalen gaan meestal tot 250gr ofzo, leg er een vlak gewichtje op van 100gr en voor drugs zoals 3MMC,4MMC en Speed werkt dat meer dan voldoende.
Voor drugs die specifiek precies moet afgewogen worden, is het idd beter een 0,001 weegschaaltje aan te schaffen.

Ps: Als uw weegschaal MET zakje 1,4gr aangeeft, zal er ongeveer 1,1gr gerief inzitten, en geen 1,4.

Have fun ermee 😄

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!

Ik vind het wel degelijk verschillend, ten nadele van snuiven. Het is ranzig in je neus en bezorgt velen veel meer craving, wat het riskanter maakt, dus dat nadeel wil je liever niet teveel boosten. Het goedje is sowieso al vrij verslavend, naar het schijnt. Persoonlijk vind ik de werking van 3-MMC en dan vooral de serotonine-trekjes relatief erg subtiel. Oraal al, maar bij snuiven valt het bij mij al helemaal weg. Dan is het meer een snel speed-roesje. Moet wel zeggen dat ik dit (snuiven) niet op hoge doseringen heb geprobeerd omdat ik het niet de moeite waard vond. Het kan alleen handig zijn als je een korte oppepper wilt.

Ik zou oraal aanraden, capsule of bommetje. Het effect is dan meer compleet en het is een veiligere optie.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik vind het wel degelijk verschillend, ten nadele van snuiven. Het is ranzig in je neus en bezorgt velen veel meer craving, wat het riskanter maakt, dus dat nadeel wil je liever niet teveel boosten. Het goedje is sowieso al vrij verslavend, naar het schijnt. Persoonlijk vind ik de werking van 3-MMC en dan vooral de serotonine-trekjes relatief erg subtiel. Oraal al, maar bij snuiven valt het bij mij al helemaal weg. Dan is het meer een snel speed-roesje. Moet wel zeggen dat ik dit (snuiven) niet op hoge doseringen heb geprobeerd omdat ik het niet de moeite waard vond. Het kan alleen handig zijn als je een korte oppepper wilt.

Ik zou oraal aanraden, capsule of bommetje. Het effect is dan meer compleet en het is een veiligere optie.

Nasaal op hoge dosissen blijft het mijn inziens tussen speed en mephedrone inhangen...
Heel veel zin om actief te zijn, maar mist het euforische kantje.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nasaal op hoge dosissen blijft het mijn inziens tussen speed en mephedrone inhangen...
Heel veel zin om actief te zijn, maar mist het euforische kantje.

Interessant. Ik heb geen ervaring met mephedrone, dus dat vind ik lastig te vergelijken. Ik vind 3-MMC sowieso lastig te plaatsen tussen de middelen die ik ken. Het lijkt op een mengeling van speed en coke, maar dan toch net weer anders. Het euforische randje merk ik pas op betrekkelijk hoge doseringen (oraal), zeker rekening houdend met het feit dat ik een lichtgewicht ben, maar dat schijnt nogal persoonlijk te zijn.

Er is volgens mij geen duidelijk voordeel van snuiven bij dit middel. Jouw ervaring dat dat ook op hogere doseringen zo lijkt te zijn bevestigt dat. :)

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat jij minimale verschillen vind zeg. Met 3mmc snuiven is de piek na 1,5 uur voorbij. Met een bommetje is de inwerktijd wat langer, de piek wat lager, maar werkt wel veel langer door.

Exact, dat vergat ik nog, de bizar korte werking als je het snuift.

CuriousExplorer

DF-koning
Interessant. Ik heb geen ervaring met mephedrone, dus dat vind ik lastig te vergelijken. Ik vind 3-MMC sowieso lastig te plaatsen tussen de middelen die ik ken. Het lijkt op een mengeling van speed en coke, maar dan toch net weer anders. Het euforische randje merk ik pas op betrekkelijk hoge doseringen (oraal), zeker rekening houdend met het feit dat ik een lichtgewicht ben, maar dat schijnt nogal persoonlijk te zijn.

Er is volgens mij geen duidelijk voordeel van snuiven bij dit middel. Jouw ervaring dat dat ook op hogere doseringen zo lijkt te zijn bevestigt dat. :)

Hoh, voordeel....
Da is een lastige,sommigen vinden het ranzig in de neus, ik zou het persoonlijk nooit anders willen gebruiken.
Nasaal is het wel heel snel merkbaar, terwijl oraal wat meer inwerktijd heeft.

Het grootste verschil vanal is, dat als je eenmaal een grens overschrijdt, het geen meerwaarde meer heeft.
Bij mephedrone heb je dat niet, en heb je een grote hoeveelheid liggen is het bloedlink spul.

benzzzy

Badass junkie
Als dit enigzinds op mephedrone lijkt blijf Ik maar ver uit de buurt.
Somige dingen zijn gewoon te goed on waar te zijn en mephedrone scoort hoog op dat front.

Jari

Belezen gebruiker
2x in glas gedaan en trip was licht maar heel chill. Nu net een lijntje genomen 2,5 sleutelpunt ben benieuwd

Jari

Belezen gebruiker
Ik dacht dat het circus vertrokken was maar ik zie nog steeds clowns op het forum. Doe even research. Denk even na. Wat je vraagt is gewoon fucking stupid.

Tip! Psychonautwiki of Erowid of Wikipedia.

En deze is misschien te hoog gegrepen voor iemand met jouw IQ maar PubChem
Ik zit altijd op Psychonautwiki bro maar wil graag van mensen horen als je het niet erg vind! ik bedoel je moet niet reageren he :)

Jari

Belezen gebruiker
Hoh, voordeel....
Da is een lastige,sommigen vinden het ranzig in de neus, ik zou het persoonlijk nooit anders willen gebruiken.
Nasaal is het wel heel snel merkbaar, terwijl oraal wat meer inwerktijd heeft.

Het grootste verschil vanal is, dat als je eenmaal een grens overschrijdt, het geen meerwaarde meer heeft.
Bij mephedrone heb je dat niet, en heb je een grote hoeveelheid liggen is het bloedlink spul.
Ik nam bij 2de keer in drinken en 3de keer snuiven maar merkte er niks van. Van het snuiven heb het alleen kokend heet. Idk of dat door de 3mmc komt

Jari

Belezen gebruiker
Neem anders eens een keer een what higere do sering bijv 200mg?
ja mn weegschaal vertrouw ik niet helemaal en mijn eerste glas voelde ik wel. chill gevoel. ik ben veel aan het praten maar bijnemen werkt niet echt voor mijn gevoel!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Beste Jari, als ik jou was zou ik helemaal geen drugs gebruiken. Ik krijg namelijk de indruk dat jij zuinig moet zijn op je hersencellen.
Als ik jou was zou ik helemaal niet onbeleefd doen. Ik krijg namelijk de indruk dat jij zuinig moet zijn op mensen die nog aardig tegen je willen doen.

• Love
Waarderingen: Jari
Bovenaan