3mmc en autorijden

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zal nooit een ongeluk krijgen omdat ik onder invloed ben, want ik rij nooit onder invloed. Maak je beter druk om al die kneuzen die elk weekend in de kroeg zitten en dan terug rijden, slingerend en al. Hoe alcohol genormaliseerd is, is werkelijk om te kotsen, maar als je een drug gebruikt met vergelijkbare lineaire afbraak dan is het ineens niet meer goed als je een wachttijd incalculeert.

Right...

Ben al thuis; paar puntjes genomen, geen reet van gevoeld en als ik er wat van voelde was het nog geen half uur. Eigenlijk gewoon de hele dag nuchter geweest. 150 km terug vlekkeloos gereden

Hou jezelf lang genoeg voor de gek en je gaat het wel voelen. Hopelijk neem je alleen niemand mee in je stupiditeit.

Veel mensen kunnen nuchter niet eens rijden, ik zeg je eerlijk. Twee handen op het stuur, kaarsrecht overeind in een tunnelvisie, afgesloten voor wat er dan ook gebeurd in de omgeving. Het is hilarisch hoe incapabel de gemiddelde bestuurder is.
This is true.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Gek hé dat ik vurig word als ik door tientallen mensen aangevallen word. Zo erg, dat de mensen die wel normaal wilde reageren, mij maar gingen PMen uit angst om zelf niet gevuurd te worden. En nee, ik gebruik misschien 3-4x per jaar drugs en alcohol. Waarschijnlijk een stuk beter dan de gemiddelde persoon op dit forum. Dus je zit er naast. 😁
Denk je echt dat de fout bij tientallen mensen ligt? Jij bent hier de gemene deler.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Omdat ik 2 bier en 0.1 gram sos neem in de middag en dan ‘s nachts rij. Poepoe! Echt knetterwaus. Nog net geen hallucinaties
Oké Eduardo, ga lekker zo door.

Doe de groeten aan mijn collega's van het CBR hè.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Gek hé dat ik vurig word als ik door tientallen mensen aangevallen word.
Ja.

Er hebben niet eens tientallen mensen in je topic gereageerd, laat staan je aangevallen. Niet alleen je ego is wat opgeblazen, je aantallen ook.
Zo erg, dat de mensen die wel normaal wilde reageren, mij maar gingen PMen uit angst om zelf niet gevuurd te worden.
Wij deugkneuzen die liever niet het risico nemen een ander plat te rijden zijn ook extreem eng.
En nee, ik gebruik misschien 3-4x per jaar drugs en alcohol. Waarschijnlijk een stuk beter dan de gemiddelde persoon op dit forum. Dus je zit er naast. 😁
Prima, dan is drugsgebruik dus geen excuus voor het overkomen als een arrogant mannetje met veel te veel zelfvertrouwen.

Nogmaals: juist jouw idee dat je een fantastische bestuurder bent en feilloos rijdt maakt je wat mij betreft een risico.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nogmaals: juist jouw idee dat je een fantastische bestuurder bent en feilloos rijdt maakt je wat mij betreft een risico.
Every. time. Zijn het dat soort types.

Hier bij het lesrijden heb ik ze er ook tussen zitten, van die Eduardo's. Ik weet precies in wat voor situaties ik die kan sturen om ze te laten confronteren met hun tekortkomingen. En dan die grimas zien wegtrekken en plaatsmaken voor angstzweet. Stiekem heb ik er plezier in.

En voor de goede orde:

Ik was vroeger ook zo'n Eduardo die dacht dat aan mijn rijden niets scheelde. Geen goede instelling om te hebben, maar de Eduardo's van deze wereld komen daar vanzelf een keer achter.

Kordie

DF-koning
Gek hé dat ik vurig word als ik door tientallen mensen aangevallen word. Zo erg, dat de mensen die wel normaal wilde reageren,

Jij ziet dat als aanvallen.
Ik, en ik denk dat ik mag zeggen wij, willen we je waarschuwen.
Misschien moet je het kwartje even laten vallen, maar hopelijk zie je het verschil.

De man hier in het dorp die vorig jaar onder invloed van puntje coke en paar desperado's een dorpsgenoot invalide reed na een dorpsfeest.
Die zit nu nog vast. Die mag zijn hele leven smartengeld betalen. Die is zijn baan kwijt en heeft nergens recht op.
En ja, die had ook niet veel op. Maar wel genoeg om onze dorpsgenoot blijvend letsel te geven.
Een jonge vader, een ondernemer .... hij zal nooit meer de oude worden.
Door een paar flesjes en een paar puntjes door een ander.

Ulixes

Wijs gebruiker
Gek hé dat ik vurig word als ik door tientallen mensen aangevallen word. Zo erg, dat de mensen die wel normaal wilde reageren, mij maar gingen PMen uit angst om zelf niet gevuurd te worden. En nee, ik gebruik misschien 3-4x per jaar drugs en alcohol. Waarschijnlijk een stuk beter dan de gemiddelde persoon op dit forum. Dus je zit er naast. 😁
Niet het heilige boontje spelen nu he 😁 Je zei eerder dat xtc niet voor jou werkte. Waarom ookalweer? Ja vanwege je misbruik. Dus niet nu ineens doen alsof je beter bent dan de rest 🩷

De Zandman

DF-koning
Als jij onder invloed rijdt, en een ander maakt een fout en rijdt tegen jou aan of erger nog,
Wie krijgt automatisch de schuld? Verzekering technisch?
Dat betekent wie gaat er betalen? Rekening man?
En dat kan levenslang zijn, dus....

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En mocht je wel iemand doodrijden, bedenk je dan dat het toch allemaal maar een illusie is :tearsofjoy:
Deze even gemist.

Op zich heb je gelijk, maar binnen deze illusie zijn er wel natuurwetten en consequenties. Ook dat zijn uiteindelijk wanneer je helemaal terug gaat tot de kern ervan illusies, maar dat betekent niet dat het fijn gaat zijn.

In een DMT trip verkracht worden door twee alligators is ook een illusie, maar vast ook niet fijn.

Proxima

Badass junkie
Ach niks inhoudelijks te reageren, dan maar mama en papa bellen toch. Alsof mij dit zou boeien lol. Als het kon had ik allang mijn account en dit draadje verwijderd, maar dat lijkt niet te kunnen helaas
Zijn het alleen maar 'kneusjes' die een draadje willen verwijderen? Of komt het door het confronterende karakter en een gevoel van schaamte dat je diep van binnen ervaart?

Je weet ergens wel wat de waarheid is, en dat je jezelf voor de gek houdt. Je komt over als iemand die vaker onder invloed is dan je wilt toegeven. Helaas krijg je hier niet het groene licht waar je op hoopte; namelijk dat je gedrag oké is en dat je hier zonder consequenties mee door kan blijven gaan.

Dat je snel het rode licht mag zien! 💛

Пусто

Bewuste gebruiker
Het grappige is dat als je ze berichten terugleest hij al een keer zijn rijbewijs was kwijt geraakt voor het rijden van onder invloed. als hij zich altijd zo netjes gedraagd in het verkeer was er ook geen vermoeden geweest om te testen.

_shikantaza

Badass junkie
Het grappige is dat als je ze berichten terugleest hij al een keer zijn rijbewijs was kwijt geraakt voor het rijden van onder invloed. als hij zich altijd zo netjes gedraagd in het verkeer was er ook geen vermoeden geweest om te testen.
Typische chappie.

je moeder

Wijs gebruiker
Deze even gemist.

Op zich heb je gelijk, maar binnen deze illusie zijn er wel natuurwetten en consequenties. Ook dat zijn uiteindelijk wanneer je helemaal terug gaat tot de kern ervan illusies, maar dat betekent niet dat het fijn gaat zijn.

Maar een onderdeel van die illusie is dat vrije wil ook niet bestaat, dus dan kon je er ook nog eens niks aan doen ook, dat het je is overkomen.😉

Bovenaan