3mmc afkick verschijnselen snuiven en capsules

EmmaH

Newbie
Zijn de afkick verschijnselen van 3mmc met innemen van capsules net zo erg/ hetzelfde als bij snuiven?

Een vriend van mij is verslaafd aan 3mmc en nog niet van plan te stoppen. Hij snuift altijd en zijn neus is ook vaak stuk. Ik heb hem uitgelegd hoe je capsules kan vullen en hij gebruikt die als zijn neus stuk is.
Als hij een dag of 2 niet neemt heeft hij erg last van afkick verschijnselen, maar dan ook echt erg.
Zweet aanvallen
Onrustigheid
Schokken/ spier trekkingen
Diaree
Noem maar op.

Hij wilt afbouwen via capsules op de hoop dat de verschijnselen daar minder van zijn.
Iemand ervaring mee of verstand van?
Hoor het graag van jullie.

Laatst bewerkt:

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Cold Turky maar als hij zo een mens is met ontregeld dopamine afgifte kan dat een langdurige hel zijn. Dan beter ziekenhuis.

de after effects zijn erger dan de drug. Als de piek voorbij is werkt de stimulatie en eventuele agressiviteit of agrevatie nog 4-14 uur verder en slaapt hij ook niet als hij regelmatig gebruikt.

als ziekenhuis echt geen optie is (maar waarom niet?) koop dan een gram nep om te taperen en geef max 50 mg per dosis per 5 uur.. zachtere comedown en minder crash. Tenzij hij heel serotonine addicted is (instant gratification) o.a. door zijn mogelijks verstoord dopamine afgave of zijn receptoren die niet meer voldoende reageren zal die binnen 3 dagen kunnen stoppen. Lukt de eerste dag al niet: ambulance! Zonder tegenspraak of excuus. Doe je buren bellen om je kosten te besparen.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
@Aartsbok Je reageert op allemaal hele oude topics waarvan de topicstarters ook al heel lang niet meer online zijn geweest
excuses, ik moest eens niet werken en zocht topics zonder antwoord en probeerde bij te dragen. Beter mijn bakkes houden? Ik ben nogal hulpvaardig van aard en dat kan wel eens veel worden op een forum. Dacht weldat dit hiervoor diende maar ik zal dimmen. Excuses voor enige irritatie (oprecht)

Laatst bewerkt:

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
excuses, ik moest eens niet werken en zocht topics zonder antwoord en probeerde bij te dragen. Beter mijn bakjes houden? Ik ben nogal hulpvaardig bevat aard en dat kan wel eens veel worden op een forik. Dacht weldat dit hiervoor diende maar ik zal dimmen. Excuses voor enige irritatie (oprecht)
Excuses lijken mij niet nodig, maar je staat wel erg aan. Misschien even iets anders gaan doen? Dansen en springen. Is dat wat?

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Excuses lijken mij niet nodig, maar je staat wel erg aan. Misschien even iets anders gaan doen? Dansen en springen. Is dat wat?
Ik doe dagelijks de split en mijn katas :) is dat even goed of moet ik ze nog filmen ook? Ik wil hoor, als straf voor uw amusement :)

Bovenaan