Eerste keer 3MMC capsules

Hoihoi,

Ik ben een beginnende gebruiker (in april was mijn eerste keer) en heb nu in totaal 5 keer gebruikt. De eerste keer was XTC in pilvorm en daarna heb ik alleen maar MDMA kristallen gebruikt. Hier heb ik eigenlijk alleen maar fijne ervaringen mee gehad en heb intussen goed door welke doseringen voor mij fijn werken.
Ik neem de MDMA eigenlijk altijd op gevoel door een natte wijsvinger en zet hierbij timers. Als de timer afgaat kijk ik hoe ik me voel en als het niet nodig is om bij te nemen zet ik een volgende timer. Dit werkt voor mij wel goed omdat ik makkelijk kan doseren en ook niet snel te hard ga.

Nu wil ik over een tijdje voor de eerste keer 3MMC gaan gebruiken op een festival. Omdat ik niet snuif wil ik dit graag via capsules gaan doen. Nu is mijn vraag wat voor dosering jullie aanraden in deze capsules te doen? Ik weeg 60 kilo en heb nooit eerder 3MMC gebruikt dus ik wil niet te zwaar beginnen omdat ik ook niet weet wat ik er van ga vinden.
Ik heb ook gelezen dat de tweede dosering ongeveer de helft moet zijn van je eerste dosering, klopt dit?

En dan als volgende vraag, hoeveel tijd zou verstandig zijn om tussen de capsules te nemen? Vrienden waarmee ik ga hebben het al eerder op deze manier met capsules gedaan en volgens hen kan je vrij lang met 1 capsule doen, maar ik vroeg me af hoe anderen dit hebben ervaren.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag! Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan