Had makkelijk geweest als het wel kon 😝Ik kan het ook niet onderscheiden qua geur, kleur of structuur.
Hmm hij vraagt er niet veel voor dus twijfel om het gewoon op de gok te kopen maar hij stuurd nog een foto met 4mmc en 3mmc naast elkaar kan je 4mmc gewoon laten testen?
Ja test alles wat ik koop welJa, je kunt 4-MMC laten testen. Dat moet ook wil je er iets over te weten komen, want kleur zegt niet veel zoals al gezegd.
Heb het gekocht mag ik foto ervan plaatsen?
Damn, moderate to high doses ook nog... Ik wist dat placebo sterk was, maar zó sterk... Op een hoge dosis ben ik totaal van de wereld en zie ik mijn kamer soms niet meer met open ogen. En dat ervaren sommige van die mensen dan!?Zie ook dit onderzoek waarin het de onderzoekers lukte om 61% van de proefpersonen te laten trippen zonder ook maar aan één iemand een psychedelium toe te dienen.
![]()
Tripping on nothing: placebo psychedelics and contextual factors - Psychopharmacology
Rationale Is it possible to have a psychedelic experience from a placebo alone? Most psychedelic studies find few effects in the placebo control group, yet these effects may have been obscured by the study design, setting, or analysis decisions. Objective We examined individual variation in...link.springer.com
Ik denk dat de 'hoge dosis' van sommigen wel wat minder is dan datDamn, moderate to high doses ook nog... Ik wist dat placebo sterk was, maar zó sterk... Op een hoge dosis ben ik totaal van de wereld en zie ik mijn kamer soms niet meer met open ogen. En dat ervaren sommigen van die mensen dan!?
Nou, nadat ik had geëxperimenteerd met 50, 60, 70 gram paddo's waren mijn lichter gedoseerde trips daarna ook veel sterker. Op een dikke 40 gram later ook wel meegemaakt dat ik niets meer herkende van mijn omgeving.Ik denk dat de 'hoge dosis' van sommigen wel wat minder is dan dat
Heb dit ook nog nooit meegemaakt, hoeveel neem je voor zo'n effect?
Wauw, ik had laatst 3 gram droog genomen maar merkte er amper iets van. Alleen een lichte verandering in stemming en een klein beetje anders voelen. Wilde naar de 5, krijg jij van 50 gram nat dus al zulke trips? Misschien toch een tussenstapje maken dan, hoewel ik vaak met psychedelica te laag heb gezeten en eigenlijk nog nooit te hoog.Nou, nadat ik had geëxperimenteerd met 50, 60, 70 gram paddo's waren mijn lichter gedoseerde trips daarna ook veel sterker. Op een dikke 40 gram later ook wel meegemaakt dat ik niets meer herkende van mijn omgeving.
Ik heb wel vaker gehoord dat mensen op 3, 4 gram droog nog relatief milde trips hebben. Ik weet het niet zeker hoor, maar iets zegt mij dat je dan toch niet per definitie kunt rekenen met: 3 gram droog = 30 gram vers, 4 gram droog = 40 gram vers. Op 30 tot 40 gram vers zou je toch al een wezenlijk sterkere trip moeten hebben dan op de gebruikelijke 15-20 gram. Ik heb daar al zeer sterke visuals op. En vanaf 50 gram vers moet je echt wel "op reis" gaan in die visuals zeg maar. Tenminste... dat is mijn ervaring ermee. Misschien eens vers 40 gram proberen? En daarna misschien nog hoger. Maar ik raad je heel hoog gaan af. Dan kun je er makkelijk een hoop mindfuckerij bij krijgen. Ik doe nooit weer die 70+ gram.Wauw, ik had laatst 3 gram droog genomen maar merkte er amper iets van. Alleen een lichte verandering in stemming en een klein beetje anders voelen. Wilde naar de 5, krijg jij van 50 gram nat dus al zulke trips? Misschien toch een tussenstapje maken dan, hoewel ik vaak met psychedelica te laag heb gezeten en eigenlijk nog nooit te hoog.
Heb het nu gedroogd liggen. Denk dat ik toch richting de 5 ga. Vermoed dat het wel los zal lopen.Ik heb wel vaker gehoord dat mensen op 3, 4 gram droog nog relatief milde trips hebben. Ik weet het niet zeker hoor, maar iets zegt mij dat je dan toch niet per definitie kunt rekenen met: 3 gram droog = 30 gram vers, 4 gram droog = 40 gram vers. Op 30 tot 40 gram vers zou je toch al een wezenlijk sterkere trip moeten hebben dan op de gebruikelijke 15-20 gram. Ik heb daar al zeer sterke visuals op. En vanaf 50 gram vers moet je echt wel "op reis" gaan in die visuals zeg maar. Tenminste... dat is mijn ervaring ermee. Misschien eens vers 40 gram proberen? En daarna misschien nog hoger. Maar ik raad je heel hoog gaan af. Dan kun je er makkelijk een hoop mindfuckerij bij krijgen. Ik doe nooit weer die 70+ gram.
Maar ik was er dus vroeger ook een stuk minder gevoelig voor. Nu heb ik zeer sterke visuele ervaringen op 15 gram truffels.
Als je trips op psilo naar het volgende level gaan is dat niet vergelijkbaar meer met lagere doseringen. Je weet niet wat je overkomt... Super bijzonder om mee te maken.Heb het nu gedroogd liggen. Denk dat ik toch richting de 5 ga. Vermoed dat het wel los zal lopen.
Ben met LSD nu tot de 200ug gegaan. Dan gebeurt er al aardig wat, maar ik kon nog me nog redelijk gedragen tussen de mensen. Dus thuis kan er nog wel een schepje bovenop.
Ik heb vroeger altijd veel verschillende middelen geprobeerd, waardoor ik eigenlijk nooit erg hoog ben gegaan met de 'klassiekers'. Elke keer weer een ander middel en dan natuurlijk voorzichtig beginnen. Ik ben weleens benieuwd naar die hogere doseringen.
Ik heb dat juist andersom. Op LSD worden trips mentaal erg druk als ik iets hoger ga zitten, oneindige stromen gedachten. Op psilo worden de visuals vooral veel indrukwekkender en het gevoel dat je echt weg bent van deze realiteit. Maar je wordt niet overspoelt met allemaal gedachten, dus je kan gewoon rustig zitten kijken naar al dat ongelofelijke visuele spektakel.Zal inderdaad niet zo snel naar die 70+ gaan met paddo's. Ik denk dat ik liever LSD zou nemen als ik het extreme wil opzoeken. Toch een wat helderder headspace en minder lichamelijk ongemak. Maar goed, rustig aan de dosis per keer blijven verhogen.
Dit klinkt leuk vgm moet ik paddo's maar is een x doen.Ik heb wel vaker gehoord dat mensen op 3, 4 gram droog nog relatief milde trips hebben. Ik weet het niet zeker hoor, maar iets zegt mij dat je dan toch niet per definitie kunt rekenen met: 3 gram droog = 30 gram vers, 4 gram droog = 40 gram vers. Op 30 tot 40 gram vers zou je toch al een wezenlijk sterkere trip moeten hebben dan op de gebruikelijke 15-20 gram. Ik heb daar al zeer sterke visuals op. En vanaf 50 gram vers moet je echt wel "op reis" gaan in die visuals zeg maar. Tenminste... dat is mijn ervaring ermee. Misschien eens vers 40 gram proberen? En daarna misschien nog hoger. Maar ik raad je heel hoog gaan af. Dan kun je er makkelijk een hoop mindfuckerij bij krijgen. Ik doe nooit weer die 70+ gram.
Maar ik was er dus vroeger ook een stuk minder gevoelig voor. Nu heb ik zeer sterke visuele ervaringen op 15 gram truffels.
Of TS laat het gewoon testen en zet zijn gezondheid niet op het spel ?Bestel anders 3-MMC en vergelijk de effecten.
Oja dat kan ook 🙈Of TS laat het gewoon testen en zet zijn gezondheid niet op het spel ?
Als vuistregel kun je wel stellen dat paddenstoelen voor 90% uit water bestaan. De hoeveelheid werkzame stoffen kan echter flink variëren. Dus dat is een prima verklaring voor de verschillen in subjectieve effecten, dus nog even naast de invloed van de omgeving en de mindset =)Ik heb wel vaker gehoord dat mensen op 3, 4 gram droog nog relatief milde trips hebben. Ik weet het niet zeker hoor, maar iets zegt mij dat je dan toch niet per definitie kunt rekenen met: 3 gram droog = 30 gram vers, 4 gram droog = 40 gram vers.
Kan je een foto'tje plaatsen, ben benieuwd.Hmm ik keek net in het zakje en het is nu gelig en plakkerig inpv wit en niet zo plakkerig heel raar
Bleek inderdaad 4mmc te zijn dit weekend proberen😍