Gambolitasjuh
Bewuste gebruiker
Ik vind alleen maar hele wisselende meningen hierover. Ik vroeg mij af of er al meer ervaringen zijn met deze RC? En of het vergelijkbaar is met 3MMC.
Hmm oké, ik heb 3cmc geprobeerd en vond er niet zoveel aan. Het klinkt mij alsnog niet slecht, een amfetamine soort met serotonine afgifte (denk ik?) Bedankt voor je reactie.Ik heb er zelf geen ervaringen mee, heb het links laten liggen vanwege de negatieve ervaringen en achtergrond. Maar dat was toen het pas net op de markt was.
Het lijkt waarschijnlijk zeker niet op 3-mmc. Het is namelijk een amfetamine en geen cathinon.
Voor 3-mmc vervangers kan je je beter wagen aan 3-cmc.
Vanaaaffff nu! mag niemand meer amfetamines gebruiken!Allebei troep. Kap met die shit. Er is een reden dat dit soort dingen nu gebeuren, omdat ze de hele lijst al hebben afgewerkt en met nieuwe dingen moeten komen.
Er is een reden dat er niet is begonnen met Fluor of Chloor omdat we wisten hoe naar die shit ie voor ons lichaam. Soms, als we jolig zijn, stoppen we ze zelfs in raketten en schieten we het op elkaar. Ken je die beelden nog? Die rijen met blauwe kinderlichaampjes die buiten werden neergelegd? En dan waren het geen smurfen.
I have much to teachVanaaaffff nu! mag niemand meer amfetamines gebruiken!
Sorry Dirk, nu ben ik in een flauwe bui
Ik weet niet of dit een referentie is naar iets maar ik heb geen keien op mijn borst. Wat ik wel binnen handbereik heb:I have much to teach
do you perhaps have the two large boulders on your chest I asked for?
Even de strategieën overdenken…Ik weet niet of dit een referentie is naar iets maar ik heb geen keien op mijn borst. Wat ik wel binnen handbereik heb:
- Een banaan
- Een koekje (zo een lekkere met spijs en amandel)
- Sinaasappelsap
- Twee truien
- Fles water
- Flesje sinaasappelsap
- Syringe 5ml
- neusspray 10ml
- Box
- Opladers
- Snuifspateltje
Voor andere dingen moet ik opstaan, kan je hier iets mee?
Waaruit? Dan moet ik eerst ergens in. Ik kan proberen holes, spaces en voids te creeeren met mijn neuspraytje en dan mezelf daaruit vechten. Ik weet niet wat je bedoeld, wees niet verlegen en gooi het eruit@Geneesmiddel dr uit 👉
Ik heb begrepen dat het een vrij zware roes geeft, maar daarin wel redelijk euforisch is. Ik las bijvoorbeeld een tripreport van iemand die ervan euforisch op de bank ging zitten chillen, maar niet heel veel praten bijvoorbeeld. Het is dan een beetje de vraag of je daarnaar op zoekt bent. Want als je specifiek op zoek bent naar de effecten van 3-MMC:Ik vind alleen maar hele wisselende meningen hierover. Ik vroeg mij af of er al meer ervaringen zijn met deze RC?
Ja en nee dus. 3-MMA is ook een entactogene stimulant net als 3-MMC. Maar 3-MMC bleef nog redelijk 'helder'. Sommige mensen vonden juist dat aspect fijn in bijvoorbeeld een sociale setting: dat je niet té veel onder invloed bent. Als je dat verwacht dan ga je met 3-MMA geen leuke ervaring hebben. Mede daarom is het belangrijk om van elke drug echt wat nieuws te verwachten. Als je zoekt naar een 'vervanger van (..)' dan is de kans dat je teleurgesteld raakt aanzienlijk omdat drug-effecten zo kunnen verschillen en het misschien net een nuance was die je aangenaam vond.En of het vergelijkbaar is met 3MMC.
Tenminste wel een rijke loser dan, tering 3mma is duur :')3 MMA is voor losers die geen echte drugs kunnen kopen via marrokanen
Wat een sukkel ben je zeg rat
Er is een reden dat er niet is begonnen met Fluor of Chloor omdat we wisten hoe naar die shit ie voor ons lichaam.
Ik zeg niet en enBij sommige middelen kan het riskant zijn. Bij sommige middelen totaal niet. Een statement dat fluor in een stof per definitie gevaarlijk is, is dus overtrokken.
Ik zeg niet en en
Ik zeg vrij waarschijnlijk ook slecht
Nu je het zegt
Jodide in zout 🧐
Klinkt interesting.. Welke ROA?3MMA is mijn all-time favorite RC. Het is niet goedkoop maar z'n geld waard. De 'methyl' en 'meth' staan garant voor een verrassende space-flight.
Wow goed om er zulke positieve dingen over te horen. Ben ook benieuwd welke ROA. Toch maar eens proberen binnenkort denk ik... Lees steeds meer goede dingen erover.3MMA is mijn all-time favorite RC. Het is niet goedkoop maar z'n geld waard. De 'methyl' en 'meth' staan garant voor een verrassende space-flight.