Hoi Chazzo zijn eerste post hier.
Man van 50, 1m87 en 139 kilo (toch belangrijk, ben een zwaargewicht) en leef met MS, dus vermoeide momenten, tintelingen en een oncontroleerbare arm zijn mij niks vreemd. Medicatie: dymethylfumaraat.
De laatste maanden mezelf in de rc verdiept (hiervoor alleen met coke en wiet bekend).
A-phip.... Typisch zo een middel waar ik een beginnersfout mee heb gemaakt. Alleen de recensies van de vendors lezen en aan de hand daarvan mijn keuze maakte. Tot ik er aan begon omdat de 200mg pellets 3cmc niks met me deed en doet. Kwam ik midden in de nacht op dit forum uit. Ik ben niet zo erg actief in tekst, maar een uitzondering maak ik even.
Uiteraard had ik een aantal dagen vrij.
Van dit spul een kleine 50mg in kleine lijntjes verdeeld genomen... Van 00:00 - 07:00 en toen vond ik het fraai geweest, maar wilde doorgaan omdat als het wat uitwerkte zeer vlagerig werd. Waarbij de opkomst steeds vervelender werd met visuals kleine geluiden die uitvergroot werden en het ledje van de tv een schijnwerper. Ik ben álle nadelen vergeten maar je moet niet denken dat je die dag nog slaapt. En in je hoofd MOET je jezelf tegenhouden te gebruiken. Bij coke is het ook zo: wat je hebt moet op.
Ik kon mezelf beheersen en heb deze grijze as uit de helse krochten van moeder Aarde weggespoeld: nooit meer dit!
De dag sliep ik niet, daarna een kleine 6 uur. Wat daarna gebeurde kon ik zelfs niet geloven. Ik draag een bril voor veraf, maar nadat ik wakker werd heb ik uren uit het raam kunnen kijken met een zicht zoals een adelaar. Pas in de avond was het weer goed.
Door dit verhaal kun je getriggerd worden, maar wellicht is er niet zonder reden weinig (goeds) over te vinden.
Ik heb dat met Eutylone (ed-db), heb het liggen maar geen betrouwbare -of genoeg- reports van.
In het kort: op deze afterparty staat geen goeie DJ en daarmee verkloot hij jouw avond en weekend.