30+ zijn die er eigenlijk?

franx

Experimenterende gebruiker
Hoewel zelf al 40+ valt het ons op dat er maar zeer weinig 30+ psychonauten zijn.
Of misschien zijn ze er wel maar laten ze weinig van zich horen.

Kortom... ben je, of zijn jullie, 30+ laat eens wat van jezelf horen!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tegenwoordig val ik wel onder de psychonauten sinds mijn eerste ayahuasca ervaring. En ben inmiddels 35 jaar. :wave:

franx

Svali zei:
Tegenwoordig val ik wel onder de psychonauten sinds mijn eerste ayahuasca ervaring. En ben inmiddels 35 jaar. :wave:

Yeah we're not alone!

Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
franx zei:
Yeah we're not alone!

Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers.

Misschien wel ja. :wink: Ayahuasca is wel het enige wat ik nog gebruik aangezien ik twee jaar geleden ben afgekickt van alle andere drugs.

franx

Svali zei:
franx zei:
Ayahuasca is wel het enige wat ik nog gebruik aangezien ik twee jaar geleden ben afgekickt van alle andere drugs.

Wij wisselen het een beetje af....afhankelijk van het doel en de stemming. Gelukkig hebben we het naar ons gevoel prima in balans.

franx

Ha de groep oudjes groeit. Nog even en we kunnen een heuse 30+ meet op gaan zetten.

trippelh

Bewuste gebruiker
Gaan jullie met de feestdagen ook gebruiken en wat wordt het dan en wat doe je ?

Wij gebruiken 1 x per jaar 2 keer snel achter elkaar .
Dit jaar gaan we 2 de kerstdag en oud en nieuw gebruiken , we gebruiken mdma en halen de matrassen naar beneden en genieten van een mooie avond met veel praten , aanraken , spelletje en erotische dingen.

Kortom 2 fantastische dagen :)

Bbcarla

Klinkt goed!
Ik hou het bij blowen en een witte kerst.Uit eten gaan en voor de rest nog niet echt plannen gemaakt.Ik ben op 1e kerstdag 3jaar geleden 2 dierbaren verloren.

trippelh

Bewuste gebruiker
Bbcarla zei:
Klinkt goed!
Ik hou het bij blowen en een witte kerst.Uit eten gaan en voor de rest nog niet echt plannen gemaakt.Ik ben op 1e kerstdag 3jaar geleden 2 dierbaren verloren.

Dan zijn dat geen fijne tijden en wens ik jou veel sterkte toe

franx

trippelh zei:
Gaan jullie met de feestdagen ook gebruiken en wat wordt het dan en wat doe je ?

Wij gebruiken 1 x per jaar 2 keer snel achter elkaar .
Dit jaar gaan we 2 de kerstdag en oud en nieuw gebruiken , we gebruiken mdma en halen de matrassen naar beneden en genieten van een mooie avond met veel praten , aanraken , spelletje en erotische dingen.

Kortom 2 fantastische dagen :)

Dat klinkt best wel tof.
Onze planning ziet er ongeveer zo uit:
Eerste kerstdag zal traditioneel en braaf met de familie doorgebracht worden.
Tweede kerstdag is het werken geblazen.

Met oud en nieuw hebben we eigenlijk nog geen plannen behalve dan dat we ergens na middernacht onze pubers (die tot dan de hele avond op pad zijn) thuis zullen opvangen.

We zijn met de planning niet verder gekomen dan als het een mooie avond is trippie in Amsterdam vuurwerk bekijken of, als het minder mooi weer is, saampjes thuis van elkaar en de avond genieten waarbij het nog niet zeker is of we dat juist met amf of een tripmiddel zal zijn.

Keuzes :hearteyes:

franx

Bbcarla zei:
Klinkt goed!

Hopelijk zal het verlies je kerst niet al te negatief beïnvloeden.
Sterkte daar.
Maar wat doe je dan met oud en nieuw?

Bbcarla

Thuis vieren en naar het strand om het grote vuur te bekijken.Gezellig met zijn tweetjes en om 12 uur de buurtjes goede wensen brengen.

Ach,we maken er wat van met kerst.Lekker wijntje erbij met hapjes en ik heb met kerst ook nog een verrassing.Ik heb een laserbeamer waar een heel scala programma,s opzitten.Heb hem al uitgeprobeerd gaaf joh.Heb geen vuurwerk nodig met zo,'n ding.

WeirdyBeardy

:wave: Hoihoi, 36 inmiddels :grin:
Ik was volgens mij ook wel 30+ toen ik voor het eerst aan de wiet en de paddo's ging.
Andere dingen gebruik ik niet.

franx

Hi WeirdyBeardy

Welcome to the club :)
Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet?
Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?

franx

Bbcarla zei:
Thuis vieren en naar het strand om het grote vuur te bekijken.Gezellig met zijn tweetjes en om 12 uur de buurtjes goede wensen brengen.

Ach,we maken er wat van met kerst.Lekker wijntje erbij met hapjes en ik heb met kerst ook nog een verrassing.Ik heb een laserbeamer waar een heel scala programma,s opzitten.Heb hem al uitgeprobeerd gaaf joh.Heb geen vuurwerk nodig met zo,'n ding.

Gaaf een laserbeamer! Zo te horen hoeven we ons over jullie geen zorgen te maken tijdens de feestdagen :wink:

Veel plezier

trippelh

Bewuste gebruiker
franx zei:
Bbcarla zei:

Gaaf een laserbeamer! Zo te horen hoeven we ons over jullie geen zorgen te maken tijdens de feestdagen :wink:

Veel plezier

Indd dat lijkt mij ook.
Wij zelf doen dit omdat we het zat waren van de verplichtingen en toen we eenmaal mdma ontdekten hadden we zo iets van we gebruiken met mate en altijd voldoende tijd ertussen maar laten we met de feestdagen iets nemen waar we lekker zonder chroom kunnen doen en laten wat wij willen.
En met oud en ieuw kunnen we toch niet weg ivm de huisdieren dus laten we het samen ook enorm leuk maken.
Ik moet wel zeggen sinds die tijd worden we bij iedereen uitgenodigd met kerst en oud en nieuw en slaan wij de aanbiedingen netjes af want wat is er mooier om hmet heel je open gevoel een nieuw jaar te beginnen.

WeirdyBeardy

franx zei:
Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettig :grin:
Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo :stoned:

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ben 34 :grin: en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel :wink:

franx

WeirdyBeardy zei:
franx zei:
Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettig :grin:
Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo :stoned:

Ik snap je helemaal.
Maar zo te lezen heb je een prima balans gevonden.
De natuurlijke producten zoals dmt en mescaline voelen inderdaad anders aan.
Pas bij (of na) LSD komt er qua gevoel een omslagpunt. Althans zo ervaar ik dat.

franx

Missyy23 zei:
Ben 34 :grin: en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel :wink:

Jonger geschat worden is natuurlijk altijd fijn :) welcome to de 30+ club.

Bbcarla

Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)

Missyy23

Bewuste gebruiker
franx zei:
Missyy23 zei:

Jonger geschat worden is natuurlijk altijd fijn :) welcome to de 30+ club.

Thnx :wink: maar heb denk ik in mn add-bui weer 's te vluchtig gelezen en gereageerd, ben wel 30+ maar geen psychonaut, haha, dus hoor er niet bij denk ik dan :cry:

Hazekees

Ben zelf 19 en ken in mijn eigen omgeving enkel 30+ers die in hun 'jeugd' drugs hebben gedaan, moet eerlijk zeggen zou graag eens trippen met een ouder persoon, lijkt me weer een andere ervaring.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Missyy23 zei:
Thnx :wink: maar heb denk ik in mn add-bui weer 's te vluchtig gelezen en gereageerd, ben wel 30+ maar geen psychonaut, haha, dus hoor er niet bij denk ik dan :cry:

Wees niet bang:

franx zei:

Ook jij hoort er dus bij.

franx

Hazekees zei:
Ben zelf 19 en ken in mijn eigen omgeving enkel 30+ers die in hun 'jeugd' drugs hebben gedaan, moet eerlijk zeggen zou graag eens trippen met een ouder persoon, lijkt me weer een andere ervaring.

We doen niet aan leeftijdsdiscriminatie hoor :)

franx

Bbcarla zei:
Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.

Ik ben zelf ook in deze wereld terecht gekomen (remedie tegen clusterhoofdpijnen) en na veel inlezen en experimenteren ben ik van medicinaal naar recreatief gegaan. Nu is wijs gebruik al jaren en met plezier een vast onderdeel van onze lifestyle.
Clusterhoofdpijnen heb ik niet meer of hoogst zelden.

Bbcarla

franx zei:
Bbcarla zei:

Ik ben zelf ook in deze wereld terecht gekomen (remedie tegen clusterhoofdpijnen) en na veel inlezen en experimenteren ben ik van medicinaal naar recreatief gegaan. Nu is wijs gebruik al jaren en met plezier een vast onderdeel van onze lifestyle.
Clusterhoofdpijnen heb ik niet meer of hoogst zelden.
Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.
We hadden er een patent op moeten maken hihi lol

franx

Bbcarla zei:
Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.
We hadden er een patent op moeten maken hihi lol

We kunnen ons verhuren als psychedelische 'artsen' met een heuse tripkliiek :grin:

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik wens jullie alvast een geweldige avond/nacht met heel veel plezier en een geweldig 2014.
Wij gaan vanavond beginnen met mdma en daarna droppen we een kleine hoeveelheid ghb erbij.
De eerste keer dat we het combineren maar wat ik gelezen heb moet het een super combi zijn.
Iemand nog tips ?

franx

trippelh zei:
Ik wens jullie alvast een geweldige avond/nacht met heel veel plezier en een geweldig 2014.
Wij gaan vanavond beginnen met mdma en daarna droppen we een kleine hoeveelheid ghb erbij.
De eerste keer dat we het combineren maar wat ik gelezen heb moet het een super combi zijn.
Iemand nog tips ?

Jullie ook een goed 2014!
Helaas geen tips, just don't overdo it :)

Bbcarla

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar.Bij ons is het al dagen een feest omdat ze al dik een week bezig zijn met paletten stapelen voor nieuwjaarsvuur.In Scheveningen is er ieder jaar een wedstrijd tussen Duindorp en de andere kant van de haven.Dit jaar hebben ze er zelfs een blansjaar bij gehaald om te stapelen maar voor iedereen hier :stoned: :wave:
Gelukkig nieuwjaar.

Gigo

Newbie
Hier ook, bijna 33 en oudejaar was super met MDMA!!

Gebruik niet zo vaak, laatste keer was alweer 2 jaar geleden, ook MDMA. En heb ook al paar keertjes LSD gedaan en ene keer Keta.

DMT heb ik ook eens gedaan maar was niet zo veel en zat ook nog in een LSD trip.
Was een geweldige nacht met mijn neef en zijn katten :grin: haha

Bovenaan