Svali zei:Tegenwoordig val ik wel onder de psychonauten sinds mijn eerste ayahuasca ervaring. En ben inmiddels 35 jaar.![]()
franx zei:Yeah we're not alone!
Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers.
Svali zei:franx zei:Ayahuasca is wel het enige wat ik nog gebruik aangezien ik twee jaar geleden ben afgekickt van alle andere drugs.
Bbcarla zei:Klinkt goed!
Ik hou het bij blowen en een witte kerst.Uit eten gaan en voor de rest nog niet echt plannen gemaakt.Ik ben op 1e kerstdag 3jaar geleden 2 dierbaren verloren.
trippelh zei:Gaan jullie met de feestdagen ook gebruiken en wat wordt het dan en wat doe je ?
Wij gebruiken 1 x per jaar 2 keer snel achter elkaar .
Dit jaar gaan we 2 de kerstdag en oud en nieuw gebruiken , we gebruiken mdma en halen de matrassen naar beneden en genieten van een mooie avond met veel praten , aanraken , spelletje en erotische dingen.
Kortom 2 fantastische dagen![]()
Bbcarla zei:Klinkt goed!
Ik hou het bij blowen en een witte kerst.Uit eten gaan en voor de rest nog niet echt plannen gemaakt.Ik ben op 1e kerstdag 3jaar geleden 2 dierbaren verloren.
Hoihoi, 36 inmiddels Bbcarla zei:Thuis vieren en naar het strand om het grote vuur te bekijken.Gezellig met zijn tweetjes en om 12 uur de buurtjes goede wensen brengen.
Ach,we maken er wat van met kerst.Lekker wijntje erbij met hapjes en ik heb met kerst ook nog een verrassing.Ik heb een laserbeamer waar een heel scala programma,s opzitten.Heb hem al uitgeprobeerd gaaf joh.Heb geen vuurwerk nodig met zo,'n ding.
franx zei:Bbcarla zei:Thuis vieren en naar het strand om het grote vuur te bekijken.Gezellig met zijn tweetjes en om 12 uur de buurtjes goede wensen brengen.
Ach,we maken er wat van met kerst.Lekker wijntje erbij met hapjes en ik heb met kerst ook nog een verrassing.Ik heb een laserbeamer waar een heel scala programma,s opzitten.Heb hem al uitgeprobeerd gaaf joh.Heb geen vuurwerk nodig met zo,'n ding.
Gaaf een laserbeamer! Zo te horen hoeven we ons over jullie geen zorgen te maken tijdens de feestdagen![]()
Veel plezier
Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettigfranx zei:Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet?
Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?

WeirdyBeardy zei:Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettigfranx zei:Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet?
Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?![]()
Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo![]()
Missyy23 zei:Ben 34en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel
![]()
franx zei:Missyy23 zei:Ben 34en best happy ermee ook nog, haha, maar vind het dan wel weer altijd leuk als ik jonger wordt geschat, dat dan weer wel
![]()
Jonger geschat worden is natuurlijk altijd fijnwelcome to de 30+ club.
Missyy23 zei:Thnxmaar heb denk ik in mn add-bui weer 's te vluchtig gelezen en gereageerd, ben wel 30+ maar geen psychonaut, haha, dus hoor er niet bij denk ik dan
![]()
franx zei:Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers.
Hazekees zei:Ben zelf 19 en ken in mijn eigen omgeving enkel 30+ers die in hun 'jeugd' drugs hebben gedaan, moet eerlijk zeggen zou graag eens trippen met een ouder persoon, lijkt me weer een andere ervaring.
Bbcarla zei:Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.franx zei:Bbcarla zei:Ik ben gaan gebruiken uit zelfmedicatie.Natuurproducten zijn heroïne en cocaïne ook en wiet.
Wat valt onder een natuurproduct en wat niet.Haha (lol)
Ik ben zelf ook in deze wereld terecht gekomen (remedie tegen clusterhoofdpijnen) en na veel inlezen en experimenteren ben ik van medicinaal naar recreatief gegaan. Nu is wijs gebruik al jaren en met plezier een vast onderdeel van onze lifestyle.
Clusterhoofdpijnen heb ik niet meer of hoogst zelden.
Bbcarla zei:Ja herkenbaar,haha,eigenlijk zijn we de pioniers van de farmaceutische industrie op dit gebied.
We hadden er een patent op moeten maken hihi lol
trippelh zei:Ik wens jullie alvast een geweldige avond/nacht met heel veel plezier en een geweldig 2014.
Wij gaan vanavond beginnen met mdma en daarna droppen we een kleine hoeveelheid ghb erbij.
De eerste keer dat we het combineren maar wat ik gelezen heb moet het een super combi zijn.
Iemand nog tips ?