3-MMC in de was geweest

prowaf

Newbie
Hallo,

Laatst perongeluk een zakje 3-MMC mee in de was gegooid.
Kwam er pas achter toen het al veel te laat was.
Nu is het zakje helaas ook helemaal doorweerkt.
Ik vroeg me af of dit erg is voor de 3-MMC of dat ik het gewoon kan laten drogen zodat ik er later alsnog van kan genieten :)
Zonde om weg te gooien toch?

Alvast bedankt voor de reacties!

Dirkdirk

DF-koning
Hallo,

Ik vroeg me af of dit erg is voor de 3-MMC of dat ik het gewoon kan laten drogen zodat ik er later alsnog van kan genieten :)

Nee, dit kan je beter weggooien. Als het alleen water betrof kon je het laten drogen, maar er zitten nu veel chemicalien in van het wasmiddel en het wasproces dat dit niet zomaar meer eruit te halen is.

Spyro

DF-koning
Hallo,

Ik zou liegen als ik zeg dat ik het nooit opgesnoven heb daarna. Maar Dirk heeft wel gelijk

MaddMonkey

Badass junkie
Ja wat!

Gewoon wegtiefen of een boefje zijn en de stoute schoenen aantrekken. De keuze is aan jou. Leef je leven.

prowaf

Newbie
Ik snap dat de kwaliteit er niet op vooruit zal gegaan zijn maar is het daadwerkelijk zoveel slechter nu dan dat het al was?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ik snap dat de kwaliteit er niet op vooruit zal gegaan zijn maar is het daadwerkelijk zoveel slechter nu dan dat het al was?
Hoe nat is het, is het poeder (deels) opgelost of is het gewoon vochtig? Wasmiddel in je neus is niet goed, maar ik kan me lastig voorstellen dat het zo veelvoudig verdund als in een wastrommel waardoor al enkele tientallen liters water is gespoeld(er vanuitgaande dat de reddingsoperatie ongeveer halverwege de wasbeurt is geïnitieerd) nog in significante gezondheidschade resulteert. Het ruikt waarschijnlijk lekker fris en zal wellicht wat ongemak veroorzaken bovenop de al bruisende sensatie van snuiven. Ik zou het zelf weggooien (tenzij het een aanzienlijke hoeveelheid van een daadwerkelijk gebruikswaardige drug was) maar wees niet te bezorgd, als je gevorderd RC-gebruiker bent durf ik zeker te zeggen: jij hebt veel obscuurdere substanties dan wasmiddel door je neus gehad.

Was de was wit gewassen met witte waspoeder? Bleek innemen via dunne relatief kwetsbare oppervlaktes zoals het neus slijmvlies zou ik net wat anders afwegen, maar dat is aan jou.

Bovenaan