3 MMC hartkloppingen

Hey, ik heb een vraagje. Ik heb vanmacht 2 kleine puntjes 3mmc gedaan rond 01:00 was de laatste en ik heb sindsdien constant een hartslag van 120 die niet meer weggaat.. is dit normaal? Heeft iemand dit ook wel is gehad?

Heb je het getest? Mss was het NEP, of een pyro? Wie weet..

Probeer rustig rechtop te zitten.
Af en toe slokje water
Nat handdoekje in achterkant van je nek of op je voorhoofd.
Adem rustig 4 tellen in, 4 tellen houden, 4 tellen uit. Doe dit ieder half uur een minuutje ofzo.

Als het niet beter wordt de komende uren of zelf slechter, dan moet je een ambulance bellen.

Heb je het getest? Mss was het NEP, of een pyro? Wie weet..

Probeer rustig rechtop te zitten.
Af en toe slokje water
Nat handdoekje in achterkant van je nek of op je voorhoofd.
Adem rustig 4 tellen in, 4 tellen houden, 4 tellen uit. Doe dit ieder half uur een minuutje ofzo.

Als het niet beter wordt de komende uren of zelf slechter, dan moet je een ambulance bellen.
Super fijn, dankjewel! Gelukkig is mijn hartslag al wel gedaald iets naar 114 nu. Maar dat is pas na 8 uur

dat is wel erg overdreven imo

als je vertelt dat je echt alleen hartkloppingen

geen misselijkheid
geen licht gevoel in je hoofd
geen pijn

komen ze echt niet zomaar langs
Nee dat is niet overdreven. Tenzij je idd zelf naar het ziekenhuis kan of iemand je kan brengen.

Ik zeg als het niet beter wordt of zelf slechter de komende uren. 12u lang 100+ hartslag in rust is levensgevaarlijk. Je hart is een spier hé. Die kan ook zeggen 'stop'

Nee dat is niet overdreven. Tenzij je idd zelf naar het ziekenhuis kan of iemand je kan brengen.

Ik zeg als het niet beter wordt of zelf slechter de komende uren. 12u lang 100+ hartslag in rust is levensgevaarlijk. Je hart is een spier hé. Die kan ook zeggen 'stop'
ik heb een hartslag van ruim 80 a 90 in rust
door overgewicht
huisarts en ziekenhuis conclusie na best veel onderzoek
niet gevaarlijk

12 uur lang in rust 100+ hartslag hebben is niet perse levensgevaarlijk. Maar wel zorgelijk en goed om naar te laten kijken

ik heb een hartslag van ruim 80 a 90 in rust
door overgewicht
huisarts en ziekenhuis conclusie na best veel onderzoek
niet gevaarlijk
Voor mijn hartaanval had ik 65bpm in rust en nu 67bpm met 80kg gewicht.
Overgewicht is een zware belasting voor heel het lichaam ,op korte termijn niet gevaarlijk maar over 10 jaar trekt je hart het niet meer.

12 uur lang in rust 100+ hartslag hebben is niet perse levensgevaarlijk. Maar wel zorgelijk en goed om naar te laten kijken
Ik kom er wat later bij, maar als alleen je hartslag verhoogd is dan is er niet zoveel aan de hand. Dat hoort bij de effecten van stimulerende middelen.

Je moet je wel zorgen gaan maken als je benauwd of kortademig wordt, duizelig, en als die klachten gepaard gaan met misselijkheid en/of pijn op de borst. Als je die symptomen ervaart dan kan dat een teken zijn van een hartaanval en dan is snel handelen vereist. In zo'n geval kan je het best 112 bellen.

Als ik je post lees dan klinkt het meer alsof je nogal onrustig was. Dat kan onaangenaam zijn natuurlijk, en soms gaat het ook gepaard met angst en paniekaanvallen. Als je daar last van hebt kan het helpen om een tijdje op de ademhaling te letten (zoals bij meditatie), of om even een rondje te gaan lopen. Dan kan je even tot rust komen.

Wat betreft de effecten van de drug die je nam..
12 uur is inderdaad erg lang. 3-MMC duurt normaal gesproken zo'n 3 tot 5 uur. Als je vaak bijneemt en lang doorgaat dan kan het nog iets langer duren voordat de effecten zijn uitgewerkt.

De "3-MMC" die nu verkocht wordt is bijna altijd wat anders. Dus het is waarschijnlijk dat je eigenlijk een andere drug hebt ingenomen. Sommige drugs die nu als "3-MMC" worden verkocht duren veel langer. Dat zou je klachten kunnen verklaren.

Pas dus op met "3-MMC". Want sommige stoffen die als zodanig worden verkocht kunnen veel sterker zijn, veel langer duren, en veel meer bijwerkingen veroorzaken. Als je te veel daarvan neemt dan kun je dus ook ernstige gezondheidseffecten krijgen zoals een hartaanval.

Terug
Bovenaan