• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3 mmc gedaan

someone2021

Experimenterende gebruiker
Kreeg 3mmc kristallen via de post en diezelfde dag nog geprobeerd.
Hieronder een korte omschrijving van de avond nacht en ochtend.

Om half elf een klein snuifje, ik voelde mij vrijwel direct energieker worden. Ik zat in een kleine roes.
Het idee was om het daar bij te laten, ik hoefde niet te werken de dag erna maar ik kreeg wel visite de dag erop.
Uiteindelijk werden het meerdere snuiven.

Ik ben op spotify op zoek gegaan naar muziek die ik passend vond maar dat lukte niet.
Eenmaal op youtube heb ik techno muziek gedraaid. Dit bleek een goed idee.
Heerlijk zitten chillen op diverse goede djs die op awakenings ook draaide.

Wat mij opviel is dat ik geen behoefte had aan alcohol maar wel aan sigaretten die ik dus niet in huis heb omdat ik
in principe niet rook. Tenzij ik dus aan de sos ga. Ok dat weet ik dus voor de volgende keer.
In tegenstelling trouwens tot sos werd ik niet geil ofzo. Ik ging wel met mijn kaken bewegen. En de muziek ervaarde ik redelijk
intens. Uiteindelijk werd het een uur of 7 en had ik genoeg en ging ik nog wat biertjes drinken. De overige 3mmc liet ik voor wat het was.

Om een uur of 10 naar bed en ik heb enkele uren kunnen slapen.

Weet niet of het voor herhaling vatbaar is. Vind zelf sos wel leuker maar dat sloopt mij wel meer.

someone2021

Kleine aanvulling. Verspreid over 2 nachten 1,5 gram 3mmc gedaan. Gister avond dacht ik echt shit had ik nog maar wat meer.
Ik kwam soms in de flow maar duurde kort. Ik lees ook wel verhalen over dat je er geil van word maar dat heb ik zeker niet. Lees ook wel verhalen van mensen die dit combineren met andere middelen. Denk dat bij 3mmc wel nodig is voor de wat ervaren gebruiker.
Mocht ik het nog eens bestellen dan ga ik wel capsules proberen want met dat snuiven schiet het niet op.

Techneut

Bewuste gebruiker
Kleine aanvulling. Verspreid over 2 nachten 1,5 gram 3mmc gedaan. Gister avond dacht ik echt shit had ik nog maar wat meer.
Ik kwam soms in de flow maar duurde kort. Ik lees ook wel verhalen over dat je er geil van word maar dat heb ik zeker niet. Lees ook wel verhalen van mensen die dit combineren met andere middelen. Denk dat bij 3mmc wel nodig is voor de wat ervaren gebruiker.
Mocht ik het nog eens bestellen dan ga ik wel capsules proberen want met dat snuiven schiet het niet op.
Het heeft een heel subtiel effect en dat moet je waarderen, niet de hele tijd ''hard'' willen gaan want dan snuif je inderdaad zo een paar gram weg. Je kan er ook bommetjes van maken, dan heb je minder de behoefte om steeds bij te nemen. Persoonlijk vind ik het effect van snuiven wel fijner maar je moet echt zorgen dat je jezelf in de hand hebt, wat best moeilijk is.

Moffel100

Bewuste gebruiker
Het heeft een heel subtiel effect en dat moet je waarderen, niet de hele tijd ''hard'' willen gaan want dan snuif je inderdaad zo een paar gram weg. Je kan er ook bommetjes van maken, dan heb je minder de behoefte om steeds bij te nemen. Persoonlijk vind ik het effect van snuiven wel fijner maar je moet echt zorgen dat je jezelf in de hand hebt, wat best moeilijk is.
Mix je het ook met alcohol en bijv wiet? Vindt dit altijd wel een leuk effect geven

Techneut

Bewuste gebruiker
Mix je het ook met alcohol en bijv wiet? Vindt dit altijd wel een leuk effect geven
Ja, ik drink er wel enkele biertjes of wijntjes bij, en ook een lachgas ballonnetje op zijn tijd is best fijn. Ook combineer ik het sinds kort wel eens met een lage dosering Etizolam.

Blowen doe ik niet aan.

Moffel100

Bewuste gebruiker
Ja, ik drink er wel enkele biertjes of wijntjes bij, en ook een lachgas ballonnetje op zijn tijd is best fijn. Ook combineer ik het sinds kort wel eens met een lage dosering Etizolam.

Blowen doe ik niet aan.
Vind het effect van 3mmc alleen niet heel speciaal. Gewoon lekker

Techneut

Bewuste gebruiker
Vind het effect van 3mmc alleen niet heel speciaal. Gewoon lekker
Is het ook beslist niet, maar persoonlijk vind ik het een zeer fijn middel. Gewoon heerlijk steady, constant goed gevoel in je lijf. Ik hou er niet van om ''naar de klote'' te zijn.

Moffel100

Bewuste gebruiker
Is het ook beslist niet, maar persoonlijk vind ik het een zeer fijn middel. Gewoon heerlijk steady, constant goed gevoel in je lijf. Ik hou er niet van om ''naar de klote'' te zijn.
Precies, en als je dan iets harder wil gaan valt dat makkelijk te doseren en vlakt het ook weer snel af.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pas op met 3mmc. Daar ga je al... Stop nu het nog kan!
Ja! Heb je niet in het nieuws gelezen dat 3-MMC een fatale maar legale horrordrug is die instantly-addictive is en zelfs minderjarige jongeren meteen ten prooi doet vallen aan ondermijnende drugssyndicaten die hun geld investeren in kapperszaken waar buitenlanders werken?

Moffel100

Bewuste gebruiker
Ja! Heb je niet in het nieuws gelezen dat 3-MMC een fatale maar legale horrordrug is die instantly-addictive is en zelfs minderjarige jongeren meteen ten prooi doet vallen aan ondermijnende drugssyndicaten die hun geld investeren in kapperszaken waar buitenlanders werken?
Het is niet instantly addictive, maar in sommige regios is het gewoon overal te verkrijgen. +dat het legaal is zullen veel onwetende kinderen het wel snel naar binnen werken

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik blijf er iig van af.

Moffel100

Bewuste gebruiker
NIET????!?!?!! Maar hoezo schrijven media er dan zulke horrorverhalen over? :wink:

(Ik was dus sarcastisch denigrerende parafases aan het maken van media die de boel nogal overdrijven)
Ik ken zat mensen die wel de zelfcontrole hebben om het gewoon 1 avondje te gebruiken en niet door te halen

someone2021

Er waren wel de naweeen. Want naast de 3mmc (1,5) donderdag en vrijdag had ik woensdag 1,5 gram coke gedaan.
Afgelopen zaterdag een jointje, zondag uiteindelijk veel geslapen. En dan vandaag (maandag) ook behoorlijk uitgeslapen en in de middag weer een dutje. Nu inmiddels gaat het wel weer. Ook last gehad van dat je bijna moet niezen. Bij coke had ik dat nooit zo, maar volgens mij komt dit door de 3 mmc.

Martinus

Wijs gebruiker
De media maakt alle drugs zwart. Juist als er dramatisch over gedaan word piekt het mijn interesse. Cocaine heb ik ook om die reden gedaan, ik vond er niks aan.

Zelfde met tabak.
Ieder zn ding. Als 3-mmc straks illigaal is vind men wel weer een ander middel.

Bovenaan